Miksi jotkut inhoo lapsia.
Pitää alottaa tää teksti kertomalla että itselläni ei ole lapsia. Oon +parikymppinen hitsari.
Jotenkin outoo että täällä suomessa jotkut ihmiset ei kestä lasten riehumista/leikkimistä ja ääntelyä. Oon huomannut myös että jotkut välttelee lapsia päin katselemista esim semmonen menee ohi kaupassa käännetään katse tahalleen kattoon tai hyllyihin jotkut tekee sitä myös ulkomaalasten etenkin kerjäläisten kanssa joskus ihmiset ihan horjahtelee kun semmonen istuu tien vieressä
Mistä tämmönen johtuu pelkääkö jotkut että he ottaa päin katsomisen loukkaavana? Eikö ihmiset muista kun ite oli lapsia ja kaikki säännöt kirjotetut ja kirjottamattomat piti opetella. Mutta ennenkaikkea hekin on vain ihmisiä eikö semmonen ylenpalttinen inho. Kerro vaan siitä että he inhoaa ihmisiä iästä huolimatta. Mutta jännintä on se että en ole tätä ilmiötä huomannut kuin suomessa ja venäjällä. Yleensäkkin täällä pohjantähden alla ei mitään ääniä hyväksytä sain eilen kuunella alakerran naapurilta kuinka minun yläkerran naapuri perhe metelöi liikaa. Totta kai ymmärtäisin jos sieltä tulisi kauheeta melua mutta ei. Siellä vaan ihmiset elää normaalia elämää joskus siellä tottakai juostaan hypitään ja itketään. Mutta nehän on vain meistä kaikista lähteviä ääniä kun kasvetaan. Jotenkin täällä suomessa ei saisi erottua joukosta tai tehdä olemassaolostaan mitään joukosta erottuvaa
Hyvää kesää :)
Kommentit (20)
Vain pedofiilit kattoo niitä.
Olen itsekkin huomannut että ihmiset menee toiselle puolelle tietä kävelemään kun romanimummo istuu tienreunassa. Hauska katelle kuinka tyhmiä ihmiset on.
Lapset ovat ärsyttäviä! Ja niiden vanhemmat vielä ärsyttävämpiä!
En tiä, kuuluisiko nuoruuteen. Jokainen teinihän on nykyään vela.:D
No, en mä inhoa lapsia ja ehkä yhden sellaisen itsekin joskus haluaisin, mutta noin yleisesti muiden lapsista en tykkää..
Miksi? No koska tapaan jatkuvasti niin huonosti kasvatettuja ja kurittomia penskoja, jotka riehuvat, huutavat, häiritsevät muita ihmisiä, lisäksi minua häiritsee se, että KAIKKI pienet lapset ja vauvat aina TUIJOTTAVAT minua! Olenkin miettinyt mitö kiinnostavaa minussa on.... lisäksi monet pikkulasten vanhemmat ovat TODELLA ylimielisiä minäminä- ihmisiä, ja ajattelevat olevansa muiden yläpuolella.
En kuitenkaan siis inhoa lapsia. Mutta ap, sama juttu kun kysyis miksi joku inhoaa eläimiä, minä en voi käsittää ihmistä joka inhoaa eläimiä.
Suomessa on kirjottamaton sääntö että ei "ärsyttää" eli ei saa luoda ärsykeitä toisten aivoihin. Eli ei saa tuottaa toisille ylimääräistä ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin jokainen teini? Tilastoja kun katsoo niin niitä 40v velojakin löytyy aika paljon.
En vain ymmärrä lapsia, en tiedä miten kommunikoida niiden kanssa. En osaa myöskään heittäytyä sellaiseen lapsenomaiseen rooliin tai innostua heidän leikeistään. Pönötän vaan vaivautuneena sohvalla ja kun lapsi näyttää jonkun lelunsa tai piirrustuksen vastaan vain että "ok". N21
No en todellakaan käyttäisi sanaa ''inhota'', mutta en erityisemmin pidäkään. Olen 23-vuotias nainen enkä osaa ollenkaan olla tai käyttäytyä lasten kanssa, minulla ei ole minkäänlaista kokemusta lapsista ja jotenkin ne tuntuvat todella vierailta itselleni... lähinnä kiusaannun tilanteesta. En tiedä yhtään mitä sanoa tai mitä tehdä, siis ollenkaan en osaa käyttäytyä lasten kanssa. :D
En vihaa lapsia, mutta kaupassa keskityn ostosten tekemiseen enkä lasten tai muidenkaan ihmisten katsomiseen. Jos lapsi on kaupassa edessä sanon että "voisitko väistää" ja kiitän kun väistää, kuten muidenkin ihmisten kohdalla.
Kaupassa lapset ei juokse ympäriinsä, ihan siksi että on iso riski että törmäävät ihmisiin tai tiputtavat tavaroita lattialle. Muutenkin huonosti käyttäytyvät lellityt lapset on sitten eri asia, tosin en silloinkaan lasta vihaa vaan hänen vanhempansa on toimineet väärin ja laiminlyöneet velvollisuutensa. Tätä näkee nykyään yhä enemmän ja enemmän että lapset tekee mitä huvittaa eikä ole mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan.
T: Lastenhoitaja.
Hienoa ap! Suvaitsevaisuutesi koskee varmaan muitakin häiritseviksi koettuja ihmisryhmiä? Esim. koiranomistajat: Saa kai koirat kotonaan ja pihalla haukkua, mitä tuo nyt haittaa, elämäähän se vaan on. Ja tottakai opiskelijat bilettää, mitä siitäkään nyt ärsyyntymään. Sitten kun sattuu kaikki olemaan naapurissa, lapsiperhe, koirallinen joka ei kouluta koiriaan ja opiskelija, niin pitää vain metitoida ja kestää kaikki tyynesti.
Taitais ap:llakin alkaa vituttaa jos ei sais esim. koskaan nukuttua rauhassa omassa kotonaan.
Miksi veloista aina automaattisesti ajatellaan, että he vihaavat lapsia? Vihaako eläimiäkin automaattisesti ihminen, jolla ei ole omia eläimiä? Entä vihaako sinkkunainen miehiä, kun hänellä ei ole miestä ja sinkkumies naisia, kun hänellä ei ole naista? :D
Niinku wtf.
Tunnen useamman jo 40v+ velan ja kaikki he ovat kyllä täysin NORMAALEJA, yksi on ihan kätilö ammatiltaan ja toinen sairaanhoitaja, että tuskinpa on mitään lapsia vastaan vaikkei itse sellaisia halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin jokainen teini? Tilastoja kun katsoo niin niitä 40v velojakin löytyy aika paljon.
MIstä tällainen tilasto löytyy?
Olen nähnyt kyllä tietysti luvut lapsettomista, mutta niissä ei ole eritelty tahatonta ja tahallista toisistaan.
Mua ärsyttää enemmän lasten vanhemmat. Monesti todella ylimielistä käytöstä ja rattailla kuljetaan keskellä kulkuväyliä, ettei nyt vaan muut pääsis kulkevaat s**tana kulkuväyliä pitkin!!!! Sori, mutta raivostuttaa! Ja tämähän ei ole lasten vika vaan niiden vanhempien vika!
Muutenkin välillä tuntuu, että lasten myötä aikuisetkin vajoavat lapsen tasolle.. monessakin asiassa :/
Mutta en halua yleistää, ja kyllä minäkin joskus lapsen haluaisin.
En koe oloani rennoksi lasten seurassa. En osaa olla lasten kanssa, en inhoa niitä, mutta välttelen niitä minä kerkeän.
N25
Inhoan niiden sottaisuutta, äänekkyyttä ja tyhmyyttä. En voi sietää muutenkaan sotkua, äänekkäitä asioita tai tyhmiä ihmisiä. Lapsessa yhdistyvät nämä kaikki. N28
En pidä lapsista. Siis muiden lapsista. Olen juuri se henkilö kaupassa, joka kääntää katseensa pois räkäisestä "söpöliinistäsi"...Eniten ärsyttää ne äidit jotka ylpeästi hymyillen katselevat ympärilleen ja odottavat ihailevia huokauksia näille omasta mielestään vastustamattoman ihanille kakaroilleen. Yök!!! Ymmärrän toki että jokaisen äidin mielestä se oma pipana on maailman lumoavin olento, mutta EI MUIDEN! Koittakaa ymmärtää! Ei todellakaan herätä sympatiaa ja ihastusta kun se haiseva ipanasi pyörii jaloissani. Tekisi monesti mieli potkaista...yyyyh. Ja joo. Olen yli 40 ja minulla on oma lapsi.
Miksi jotkut inhoavat koiria tai käärmeitä? Kuka tietää. Ihmisen aivot ovat kummalliset. Itse en tuhlaa aikaa tuon erittelyyn vaan nautin keväästä.
Lapset kuluttaa vain yhteiskunnan rahoja ja häiritsee muita kaikki perheelliset pitäisi eristää yhteen kaupunkiin häiritsis toisiaan.