Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä 26-vuotiaalta, jonka elämä on pilalla ja joka ei pärjää missään?

Vierailija
02.05.2017 |

Mitä minulla edes on?

Olen ollut aina ihan yksin. Minulla oli joskus koulussa muutamia kavereita, mutta sitten nekin jättivät minut yksin.

Olen ollut elämäni aikana kaksi viikkoa töissä, siis sellaisessa työssä, mistä saa palkkaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että olet uniikki siinä, että sinä olet sinä. Tarvitsisit nyt jonkun ihminen johdattelemaan ja tukemaan sinua itsetunnon polun alkuun. Sinulla on kuitenkin asioita, joita kaikille ei ole: olet fyysisesti ilmeisesti terve, pystyt kävelemään, juoksemaan ja harrastamaan, ajattelet hyvin, olet nuori,  mutta nyt olet jumissa menneisyytesi kanssa. Kunpa voisit hetkeksi unohtaa itsesi ja menneisyytesi ja sen luoman taakan ja stigman, ja pystyisit keskittymään itsesi ulkopuolella olevaan asiaan. Kunpa pääsisit tai joutuisit vaikka auttamaan jotain henkilöä, joka ei näe, ei pysty kävelemään, joutuu käymään sairaalassa hoidossa joka viikko. Lähipiirissäni on tällainen henkilö.

Haasta itsesi menemään tilanteisiin, joissa joudut uuteen ympäristöön, se voi olla vaikka ilmaiskonsertti. Katso mitä itsellesi tapahtuu. Yksin et ole, sinulla on niin paljon kohtalotovereita.

Vierailija
22/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jaksaa uskoa ja yrittää niin eiköhän se siitä.

Jos ei tee mitään eikä usko mihinkään niin silloin ei kyllä mitään saakkaan.

Itse ilahduin tänään kun nuori kaveri joka kävi ihan kyselemässä työpaikastani töitä jokin aika sitten oli kuin olikin saanut työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut lähes koko elämäni yksin.

Välillä tosin olin parisuhteessa väkivaltaisen kapiaisen kanssa. Silloin vasta yksin olinkin.

Eron jälkeen olin yksinhuoltaja kahdelle upealle pojalleni. Silloin en ollut yksin.

Nyt nuo upeat pojat muuttavat pois.

Ja nyt minä olen yksin. :)

Vierailija
24/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minulla edes on?

Olen ollut aina ihan yksin. Minulla oli joskus koulussa muutamia kavereita, mutta sitten nekin jättivät minut yksin.

Olen ollut elämäni aikana kaksi viikkoa töissä, siis sellaisessa työssä, mistä saa palkkaa.

Edessähän se elämä on vielä ja tukka takana. Mä oon 37 ja viimeks tein palkkatöitä 31 vuotiaana. Kun ei saa töitä mistään lähdin taas opiskelemaan. Kaksi vuotta edellisestä tutkinnosta eikä töitä löytynyt. No uutta vaan tulille. Suosittelen samaa. Koulussa tapaa uusia ihmisiä. Edellisistä opinnoista ja pätkätöistä on jäänyt elämääni kavereita, todellisia ystäviä, aviomies ja em. kautta tullut lisää ystäviä ja kavereita. Älä jää kotiin murjottaan, avaa ovi ja näe ihmiset.

Vierailija
25/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ollut lähes koko elämäni yksin.

Välillä tosin olin parisuhteessa väkivaltaisen kapiaisen kanssa. Silloin vasta yksin olinkin.

Eron jälkeen olin yksinhuoltaja kahdelle upealle pojalleni. Silloin en ollut yksin.

Nyt nuo upeat pojat muuttavat pois.

Ja nyt minä olen yksin. :)

Ihana. 😐

Vierailija
26/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on ainoa ongelmasi. Kaikilla on joskus vaikeaa, mutta vaikeudet voi ja pystyy voittamaan. Hanki apua. Aloita varaamalla aika lääkärille näiden tunteittesi takia.

Vierailija
27/44 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haasta itsesi menemään tilanteisiin, joissa joudut uuteen ympäristöön, se voi olla vaikka ilmaiskonsertti. Katso mitä itsellesi tapahtuu. Yksin et ole, sinulla on niin paljon kohtalotovereita.

Ei ne uudet ympäristöt ole mikään ongelma.

Vappuna kävelin puistossa, jossa kaikki muut juhli jonkun kanssa. Oikeasti, en nähnyt ketään muuta yksin olevaa ihmistä. Tuli tosi paska fiilis siitä, että miksi juuri minä olen se yksinäinen. Miksei minulla ole tuollaista, että voisin juhlia iloisena muiden kanssa?

Vierailija
28/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph

Vierailija
29/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homoseksuaali? jos olet sentakia ei ole kavereita

Vierailija
30/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan syliin ja silityksiä.

Vierailija
31/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homoseksuaali? jos olet sentakia ei ole kavereita

En

Vierailija
32/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri minä? Sitä olen miettinyt. Miksi kaikki ne asiat ovat käyneet juuri minulle? En ole tehnyt mitään ansaitakseni sen.

Vierailija
33/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Self-hating Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäni?

Tuskin

Oletko 26-vuotias mies joka on joutumassa vankilaan?

En

Selvä, et siis ole exäni.

Miksi jankutat tuota, nöyryyttääksesi nöyryytettyä? Tietenkään ap ei voi olla sinun exäsi, koska hällä ei ole ikinä ollut tyttöystävää. Ei siis ole kenenkään exä.

Vierailija
34/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista elämässäsi olet kiitollinen?

Siitä että minulla on kauniit hiukset

Millaiset tissit on?

Vierailija
35/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella sinulla on siis lapsi, osanottoni. Elämäsi todellakin on pilalla.

Jos ei, niin sinulla on kaikki ovet auki! Voit tehdä mitä itse haluat, et ole vastuussa kenestäkään, ajattele miten upeaa :)

Vierailija
36/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäni?

Tuskin

Oletko 26-vuotias mies joka on joutumassa vankilaan?

En

Selvä, et siis ole exäni.

Miksi jankutat tuota, nöyryyttääksesi nöyryytettyä? Tietenkään ap ei voi olla sinun exäsi, koska hällä ei ole ikinä ollut tyttöystävää. Ei siis ole kenenkään exä.

Enkä ole mies.

Vierailija
37/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne on ainoa ongelmasi. Kaikilla on joskus vaikeaa, mutta vaikeudet voi ja pystyy voittamaan. Hanki apua. Aloita varaamalla aika lääkärille näiden tunteittesi takia.

Hei pliis. Tyyppi on ollut koko elämänsä yksin muutamaa koulukaveria lukuunottamatta, jotka hekin puukottivat selkään. On ollut koulukiusattu, ja on ollut aina yksinäinen.

Mut hei, "kaikilla on joskus vaikeaa"!

Vierailija
38/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä opiskelet? Saisko opintojen kautta esim ainejärjestöstä tai harrastustoiminnasta kavereita?

Vierailija
39/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut apua terveydenhuollon parista? Terapia tms vois olla sulle hyvä vaihtoehto. Kaikesta pääsee yli !

Vierailija
40/44 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne uudet ympäristöt ole mikään ongelma.

Vappuna kävelin puistossa, jossa kaikki muut juhli jonkun kanssa. Oikeasti, en nähnyt ketään muuta yksin olevaa ihmistä. Tuli tosi paska fiilis siitä, että miksi juuri minä olen se yksinäinen. Miksei minulla ole tuollaista, että voisin juhlia iloisena muiden kanssa?

Minä olin yksin vappuna, kuten useana edellisenäkin vappuna, jouluna jne. En lähtenyt kaupungille, vaan aaton olin kotona ja vappupäivänä lähdin kävelylle. Aika monta yksin kulkijaa tuli vastaan. Olet nuori ja silloin yksin oleminen voi tuntua tosi kipeältä. Nykyajassa on kuitenkin tämä ihana netti. Sen avulla voi olla yhteydessä tuntemattomiin ja sen avulla voi myös aloittaa oikeita ystävyys- ja kumppanisuhteita. Olet myös opiskelemassa. Eikö se tuo toivoa? Keskustele opiskelukavereittesi kanssa, millaisia suunnitelmia heillä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme