miesystävä ei vastaa viesteihin ellei ole suoraa kysymystä
pitääkö olla huolissaan vai onko se ok? joskus tuntuu ettei hän vain välitä mutta onkohan hätäinen tai jopa väärä tulkinta :/ on hitaasti etenevää sorttia ja olemme siitä keskustelleet, olemme tavanneet koitakin kertoja ja aina on kivaa. mitä sanotte nimenomaan miehet??
Kommentit (80)
On asiaihminen. Asiapohjaiset henkilöt pysyy asiatasolla.
Millaisiin viesteihin ei vastaa? Anna esimerkki mitä laitat. Laitako tyyliin: Hyrr, kun oli aamulla kylmä.
Pitääkö sun muotoilla: Huomasitko, aamulla oli kylmä?
voi olla, ei kyllä soitellakaan eli jutellaan lähinnä vain kun tavataan
ap
Mitä hän itse sanoo syyksi? Kysy. Miten hän haluaisi toimia näissä asioissa että viestiikö paljoa vai ei?
Tuohan on ihan normaalia. Mitä muka pitäisi vastata jos toinen ei kysy jotain?
Vierailija kirjoitti:
voi olla, ei kyllä soitellakaan eli jutellaan lähinnä vain kun tavataan
ap
Niin on siis asiaihminen. Ite päätät sopiiko sulle asiatasolla pysyvä.
pitänee kysyä jos alkaa häiritä
ap
Miksi et soita hänelle ja pusu asioita suoraan? Miks pelleilet jollain viesteillä?
Munkaan mies ei tykkää tekstata, koska hänen on hankala kirjoittaa kännykällä, kun hänen sormet on liian paksut. Voi olla joku tollainen syy
saattaa kyllä sopia, en vain ole tottunut, yleensä pommittaneet viesteillä ja soitoilla liikaakin, itse asiassa pidän!
ap
Miten ois ihan perinteinen puhelu? Ei tartte miettiä mikä mikäkin viesti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
saattaa kyllä sopia, en vain ole tottunut, yleensä pommittaneet viesteillä ja soitoilla liikaakin, itse asiassa pidän!
ap
Kuinka usein olet soittanut hänelle? Todella outoa ettei toiselle voi soittaa noin vaan, jos ollaan jossain suhteessa.
Suurin osa miehistä tekee noin. Eli laitat jatkossa aina kysymyksen niin saat vastauksen. Vaikka vain että miten menee tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et soita hänelle ja pusu asioita suoraan? Miks pelleilet jollain viesteillä?
koska usein töissä enkä tiedä vuoroja, asiat eivät ole niin akuutteja, joo siksi ei niihin vastaa
ap
En minäkään vastaile viesteihin, ellei niissä ole kysymystä? Miksi käyttäisin aikaani turhanpäiväiseen viestittelyyn, ellei toisella ole mitään kysyttävää?
Soita sille ja kerro missä mättää.
Jos hän inhoaa viestittelyjä,kuten minä naisena. Jos on asiaa: Soitetaan.Mutta ei jäädä pälpätää puhelin.