Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oltiin 16 vuotta yhdessä, jonka jälkeen todettiin, että meistä tuli vain kavereita eikä muuta. Erottiin, mutta ollaan pysytty edelleen kavereina. Soitellaan viikoittain ihan kavereina. Onko muilla mennyt erot näin hyvin?

• ylös 9
  • alas 3

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä järkeä on erota, jos tulee noin hyvin toimeen? Parisuhde on parhaimmillaan ystävyyttä. Romantiikka hyytyy useimmilla, joten sen varaan on turha laittaa mitään. Ystävyys on se mikä kantaa.

Vierailija

Tuossa ylempänä ihmettelijöille voin sivusta sanoa, että kyllä sitä minä ainakin joskus kaipaan pussailuja, halailuja ja hyvää seksiä, vaikka meillä onkin hyvin läheinen kaverillinen suhde. Taitaa olla kohta 15 vuotta viimeisestä kuumasta suudelmasta. Seksistä en edes halua puhua tässä..

Olen eroa miettinyt jo kauan. Luulisinpa kuitenkin, että tuo perus-negatiivinen mieheni ei ottaisi eroa järkevästi ja huonommin kävisi kuten ap:llä.

Vierailija

Toivon että minulle käy noin kuin ap:lle. Juuri eronnut, itse olen vielä shokkivaiheessa vähän. Sovittiin että ollaan ystäviä, mutta minä olen ainut joka soittaa. Tunruu ettei miestä niin kiinnosta. Pitäisi varmaan ottaa vähän etäisyyttä mutta en pysty. En ymmärrä miten voisin niin tärkeän ihmisen yhtäkkiä elämästäni poistaa. Meillä on erilaiset tulevaisuuden haaveet enkä ollut seksielämään tyytyväinen, ero oli järkevä ratkaisu, mutta en halua luopua hänestä kokonaan...

Vierailija

No meistä tuli kämppiksiä . Asuttiin jo ihan kavereina. Loppujen lopuksi mikään ei muuttunut. Nyt jatketaan samaa kaverisuhdetta eri kämpistä huolimatta. 

Vierailija

Noin meilläkin meni useita vuosia. Sitten ex-mies löysi uuden naisen... On aika tyhmä olo, kun kuvittelin välien pysyvän kaverillisina hamaan tappiin. Minun uusi puolisoni ei ole vaikuttanut asiaan.

Vierailija

Meille kävi myös noin. Erosta on nyt 4 vuotta, ja ystävyys on pysynyt siitä huolimatta, että molemmilla on uudet puolisot. Asutaan eri maissa, mutta tavataan aina kun ollaan samassa paikassa, muuten tekstaillaan ja soitellaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivon että minulle käy noin kuin ap:lle. Juuri eronnut, itse olen vielä shokkivaiheessa vähän. Sovittiin että ollaan ystäviä, mutta minä olen ainut joka soittaa. Tunruu ettei miestä niin kiinnosta. Pitäisi varmaan ottaa vähän etäisyyttä mutta en pysty. En ymmärrä miten voisin niin tärkeän ihmisen yhtäkkiä elämästäni poistaa. Meillä on erilaiset tulevaisuuden haaveet enkä ollut seksielämään tyytyväinen, ero oli järkevä ratkaisu, mutta en halua luopua hänestä kokonaan...

Jätit miehen, mutta et anna miehen toipua? Tosi ihana ihminen oot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on erota, jos tulee noin hyvin toimeen? Parisuhde on parhaimmillaan ystävyyttä. Romantiikka hyytyy useimmilla, joten sen varaan on turha laittaa mitään. Ystävyys on se mikä kantaa.

Ja mihinköhän tämä perustuu. Onhan parisuhde ystävyyttä, mutta paljon enemmän. Olen ollut romanttisessa parisuhteessa 30 vuotta. Jos olisin ap, tekisin samoin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat