Vierailija

Tulisi jo syksy!

• ylös 6
  • alas 9

Kommentit (13)

Vierailija

Puutarhaa haravoidessa löysin jo kotiloita, ne vasta inhottavia on. Mua ei lentävät otukset haittaa. Käärmeet on kyllä ykkös inhokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ötökkäkammo? Useimmat ötit ei ole kiinnostuneita ihmisistä, jos se nyt yhtään lohduttaa.

Vierailija

Pörriäinen yritti tänään sisään mutta vastassa olikin sähkökärpäslätkä. Säikähti sitä hipaistuaan kummasti ja kiisi teille tietämättömille. :D

Vierailija

Mäkin näin. Nopeasti ne jostain heräsi.

Mutta eihän noista vaivaa ole ennen elokuuta. Loppukesästä ne vasta sekoaa ja alkaa ahdistella ihmisiä.

Vierailija

Mulla on myös kauhea pörriäiskammo :( Muut ötökät ei sen kummemmin häiritse, sääsketkin vain lähinnä vituttaa, mutta kaikki pärisevät pörriäset on oikeasti pelottavia! Eikä mua ole edes koskaan pistetty (olen aina juossut karkuun), mutta pelkään silti nimenomaan sitä jos ne pistää ja saan vaikka allergisen reaktion ja kuolen siihen? Eikä ne silloin haittaa, jos ne älyää pysyä kaukana, mutta niillä on tapana tulla suurinpiirtein nenään kiinni ja jäädä siihen pärisemään...

Vierailija

Mitkä kaikki on pörriäisiä? Mehiläiset,kimalaiset ja ampiaiset varmaan? Kärpäset? Kukkakärpäset (jotka ei tosin liiemmin surise, mutta monet luulee värityksen takia ampiaisiksi tai mehiläisiksi)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puutarhaa haravoidessa löysin jo kotiloita, ne vasta inhottavia on. Mua ei lentävät otukset haittaa. Käärmeet on kyllä ykkös inhokki.

Käärme on hyötyeläin ja sen kaikeksi vielä huomaa. Punkki on inhokki numero 1.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat