Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, kysymys muille kissan/kissojen omistajille!

02.05.2017 |

Oon jo pitkään ihmetellyt kun tyttökissa (7v) KUOLAA todella paljon (etenkin kehrätessä) eläinlääkärin mukaan täysin terve, ei tulehdusta hampaissa/suussa muuten jne. Ei siis käyttäydy muuten "oudosti" mutta onhan se hassua kun käsi/paita aina kuolassa kun on pitäny sylissä. (Kuolaa muulloinkin kuin sylissä.) :'D on siis aina kuolannut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis normaalia?

Vierailija
2/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se kysymys oli? Jos että onko normaalia niin vastaan että on :D mulla oli aikanaa kissa joka kuolas kans ihan hirveesti kun se kehräsi. Eikä silläkää mikään ollu vikana. Kuoli vanhana. Kaveri oli kerran meillä yötä ja aamulla heräsi sitten siihen että kissa makas rinnan päällä ja kauhee kuolajojo valu naamalle :DDD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin kissa, varsinkin kun putsaan sen korvia tai rapsuttaa hyvästä paikasta. On jo 17v ja aina tehnyt sitä.

Vierailija
4/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia 🙂

Vierailija
5/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa kuolaa myös.

Oman ruokapaikkansa ympäristö varsinkin on täynnä pisaroita (kuolaa), päivittäin saa hinkata lattian, kun valoa vasten läntit näkyy. Olen huomannut, että syönnin jälkeen pitää mielellään suutaan auki, eli haistelee.

Vierailija
6/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyvä jos normaalia, mietin kun aiemmat kissat eivät kuolanneet :D

Vierailija
7/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kissa tulee puskemaan ja kehrää hulluna ja pian on paita ja kädet ihan märkinä kuolasta. Sitä oikein valuu onnellisen kissan suusta. Olen pitänyt normaalina, koska on täysin terve.