Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä vuosienkin jälkeen nousee kyyneleet silmiin kouluterveydenhoitajan käytöksestä

Vierailija
02.05.2017 |

Murrosikäni oli juuri alkanut. Olin lihonut aika paljon, muistaakseni noin 8 kiloa ja häpesin itseäni, koska olin ylipainoinen. Koitti 4 lk terveystarkastus ja terkkari vain nauroi että nyt on kyllä lihottu aika paljon. Onneksi laihduin sitten 6lk mennessä viitisen kiloa ja pituuttakin tuli siinä ajassa 15 senttiä. Silti edelleen satuttaa tuo nauru. Haistakaa pitkät kaikki terkkarit minun puolestani.

N25

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hyvin herkkä juttu, teini-ikäisen painoon puuttuminen. Äitini, joka on aina ollut hoikka, vei minut murrosikäisenä terkkarille koska olin hänen mielestään pullukka. Terveydenhoitajan mielestä syytä huoleen ei ollut, mutta ehkäpä äidin mieliksi hän totesi, että nelisen kiloa saisi pudottaa. Siihen päättyi terve suhtautumiseni ruokaan. Nuo neljä kiloa olisivat lähteneet todennäköisesti muutenkin pikku hiljaa, koska kasvoin vielä. Nyt vuosikymmenten laihdutuskierteen tuloksea olen neljäkymmentä kiloa ylipainoinen enkä tiedä auttaako enää muu kuin laihdutusleikkaus :(

Vierailija
22/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Sentään oli järkevö terveydenhoitaja joka ei hyväksynut lihavuutta!!! Olisit kiitollinen

Menepä sinä luuviulu vaikka syömään välillä. Pitkäaikainen ravinnonpuute vaikuttaa ilmeisen haitallisesti aivotoimintaan, mikä näkyy kommenteissasi monin tavoin. Pahiten siinä, miten juttusi pyörivät koko ajan pakkomielteisesti painoasioiden ympärillä eikä sitten juuri missään muussa.

P.S. katsoin nuo kuvasi. Ei, ei näytä hyvältä, ei ollenkaan. Miten voit ihannoida tuollaista tikkuvartaloa, ellet ole pahasti päästäsi sekaisin.

Menenkin sitten kun jaksan nousta sängystä. Aivotoimintani on erinomainen,kiitos vain!!

en ihannoi vartaloani eikä se ole tikku vaan täysin normaali. Näetkö kuvissabi luita???? ET NÄE. Näytän täysin terveeltö ja sen näköisenä ajattelin myös pysyä.

Taidat olla yksi niistö keski-ikäisistä terveydenhoitajista, jotka ylistävöt lihavuutta...

Minä en lihavuutta ihaile, mutten myöskään sairaalloista laihuutta. Vaatteet peittävät paljon, mutta aiempien viestiesi perusteella et ole lainkaan niin terve kuin väität. Viestini oli tarkoituksellisen epäystävällinen, siinä (ilmeisen turhassa) toivossa, että havahtuisit tilanteeseesi, ennen kuin kuihdutat itsesi hengiltä. Miksi muuten et jaksa nousta sängystä? Energiavaje/puutostila?

Olen KAUKANA sairaalloisesta laihuudesra!!!!!! En ole väittänyt olevani terve,tiedän olevani fucked up!!!! Happy now????

Olen väsynyt!!!! Söin ja oksensin aamulls ja aina sen jälkeen nukuttaa. Taistelen väsymydtä vastaan. En voi päästää itseäni nukahtsmaan nyt päivällä!!

Elämäsi kuulostaa aivan kauhealta. Ymmärrätkö itse, ettei tuo olen normaalia eikä tervettä. Miten pitäisi ymmärtää ristiriitaiset viestisi - toisaalta "olen kaukana sairaalloisesta laihuudesta" ja "en ole väittänyt olevani terve" (kyllä sinä aiemmassa viestissäsi näin väitit). Sekavaa, hyvin sekavaa. Toivon, että haet apua ja saat elämäsi järjestykseen. Ei tuo ole elämää, se on jotain kamalaa painajaista. Ei tuollaista soisi nuorelle ihmiselle, eikä oikeastaan kenellekään.

Elämössäni on hyvääkin!!!! Sanoin jo ymmärtäväni enkä jaksa tätö keskustelua enää koska se ei johda mihinkään!!! En NÄYTÄ sairaalts ja se on PÄÄASIA. Olen tottunut tähön,tuntuu normaalilta.

Tuota minä en kyllä ymmärrä, miksi on tärkeämpää se miltä NÄYTTÄÄ kuin se miltä TUNTUU, tai miten asiat TODELLA OVAT. Normaali järkikin sanoo, että ulkonäkö pettää, moni kakku päältä kaunis, jne jne. Ostaisitko talon, jonka kauniiden tapettien alla on homeiset, murenevat seinät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Se, mikä nolosta esiteinistä on jälkikäteen muistellen nauramista, on voinut olla hymy tai pahimmassa tapauksessa hymähdys tmv.  Kerrot itsekin, että valmiiksi häpesit itseäsi. Tuskinpa terkkari on nauranut paskaista naurua kieriskellen vatsakrampissa lattialla, kunhan on todennut asiantilan. Jos hän ei osannut olla riittävän hienotunteinen, niin sellaista se on. Voin kertoa, että se voi olla aika vaikeaa, kun oman navan ympärillä kieppuva yliherkkä murkku kyttää joka äänensävyä ja ilmettä valmiina tulkitsemaan asiat pahimman kautta. Get over it. 

Onhan terkkareissakin monenlaista sakkia. Olen kuullut tapauksen, jossa terkkarin käytös laukaisi teinille syömishäiriön.

Vierailija
24/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Se, mikä nolosta esiteinistä on jälkikäteen muistellen nauramista, on voinut olla hymy tai pahimmassa tapauksessa hymähdys tmv.  Kerrot itsekin, että valmiiksi häpesit itseäsi. Tuskinpa terkkari on nauranut paskaista naurua kieriskellen vatsakrampissa lattialla, kunhan on todennut asiantilan. Jos hän ei osannut olla riittävän hienotunteinen, niin sellaista se on. Voin kertoa, että se voi olla aika vaikeaa, kun oman navan ympärillä kieppuva yliherkkä murkku kyttää joka äänensävyä ja ilmettä valmiina tulkitsemaan asiat pahimman kautta. Get over it. 

Ap kokee subjektiivisesti asian noin kuin hän kertoi. Se että kiepautat asian hänen omaksi syykseen ja mitättömäksi asiaksi, ei ole mitenkään hyvä reaktio.

Vierailija
25/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas terkkari väitti masentuneeksi anorektikoksi , joka viiltelee itseään(!) Olin   168 cm ja 45 kg, kasvupyrähdys menossa. Ja ne viiltelyarvet olivat kissan raapimia..

Tämän ammattitaidottoman idiootin takia  perheeni sai  sitten  lastensuojelun kimppuun ja minun piti pari kertaa käydä ammattilaisella juttelemassa "masennuksesta ja syömishäiriöstäni". Helvetin iso kiitos...

Vierailija
26/26 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kokee subjektiivisesti asian noin kuin hän kertoi. Se että kiepautat asian hänen omaksi syykseen ja mitättömäksi asiaksi, ei ole mitenkään hyvä reaktio.

Ikävän muiston mitätöiminen tai kieltäminen auktoriteetin toimesta voi olla psyykkisesti vielä ehkä vahingoittavampaa kuin muistoon palaaminen ja sen käsitteleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan