Lasten ramppaaminen ovissa.
Täältä sohvalta tällainen purkaus väsyneeltä, kiukkuiselta viimeisillään raskaana olevalta äidiltä 😉
Ravaako teidän lapset ovissa?
Me asutaan kerrostalossa ja jatkuvasti soi ovikello tai hakataan terassin ovea 😥
Omat ja naapureiden lapset.
Milloin on jano, vessahätä, kylmä, kuuma, joku teki jotakin, onko se tai se kotona, "mä tulin nyt sisälle", "me tultiin katsomaan sitä ja sitä lelua", "voiko se tai se tulla meille","voinko mennä sille tai sille kylään".....
Juuri kun pääset sohvalle niin taas ylös ja ovelle. Ei muuten mutta kun se nouseminen on ihan tuskaa nyt.
Tai jatkuvasti keskeytyy joku homma kun käyt ovella. Tuntuu ettei ne muiden ovella käykään kun meidän. Eilen nyppäsin tikun pois naapurin lapsen polvesta, äsken nostin omani pois leikkitelineen päältä kun ei uskaltanut tulla enää alas.
Ravaako muiden lapset jatkuvasti ovissa?
Kommentit (5)
Kyllä. Asutaan ensimmäisenä. Rasittaa ja joskus kiellän häiritsemisen ja sanon tekeväni töitä kotona tai sanon että hakevat seuraavan vesiämpärin vaihteeksi jonkun muun kotoa. Mutta olen ottanut asenteen, että annan kaikille juomista ja menen pihalle apuun. Ehkä se tuo lapsille yhteisöllisyyttä ja ehkä ne sitten vanhempina muistavat minua hyvällä.
Ota se kohteliaisuutena. Lapset luottavat sinuun. Jos olet väsynyt, niin sanot ettei enää sovi hakea mitään.
Voiko oven laittaa niin ettei olisi lukossa saisi lapset helpommin kulkea. Ramppaa ne meilläkin, ja annan rampata.
Ei hemmetti taas äsken hakattiin parvekkeen ovea ja tultiin hakemaan vettä kippoon leikkejä varten!
Ap