Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö tätä oikeasti vaan sietää? (meteli kerrostalossa)

Vierailija
02.05.2017 |

Nämä eivät taatusti ole mitään "normaaleja elämisen ääniä".

Samaan rappuun muutti ehkä 2 kuukautta sitten perhe, jossa kaksi pientä lasta ja äiti. Asun 50-luvun kerrostalossa, eikä ole mikään umpisurkea äänieristys. Olen peittänyt häiritsevän metelin yleensä kuuntelemalla musiikkia (kuulokkeilla), mutta kyllä tämä tympii.

Ymmärrän, että pienet lapset itkevät ja sille ei mitään mahda. Lapset kuitenkin rääkyvät myös öisin ja usein jopa rappukäytävässä! Kyllä, lapset saattavat hyvinkin olla keskellä yötä rappukäytävässä. Siellä ne lapset itkevät, kikattavat ja ramppaavat hissillä kerroksien väliä. Välillä saattavat leikkiä leikkiä (päivällä olen nähnyt), että toinen lapsista on asunnossa sisällä, raottaa postiluukkua ja toinen kurkkaa käytävältä sisään luukusta. Sitten taas kikatetaan ja paukutellaan sitä metalliluukkua.

Olen ihan kypsä tähän metelöintiin. Pitää varmaan viimeinkin valittaa, mutta minut varmaan leimataan rasistiksi (ovat ulkomaalaisia).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia? Olivatpa minkä ikäisiä tahansa, niin tuo  rappukäytävässä metelöinti on aiheellinen syy tehdä valitus. Useimpien talojen järjestyssäännöissä kielletään mekastus yhteisissä tiloissa muulloinkin kuin hiljaisuuden aikana. Joillekin muista kulttuureista tulleille ei ole itsestään selvää, kuinka kerrostalossa pitää asua. Ei ole rasistista valittaa.

Vierailija
2/2 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita isännöitsijälle viestiä, että hän ottaisi tähän perheeseen yhteyttä ja muistuttaisi yhteisistä säännöistä. Me asuttiin ennen kunnon rupusakkialueella ja siellä oli tuo sama ongelma ulkomaalaisten ja suomalaisten alkoholisti tms. perheiden kanssa. Lapset "asuivat" rappukäytävässä. Tästä asiasta ei ollut kukaan kiinnostunut, onneksi päästiin muuttamaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla