Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka jaarittelee eikä uskalla tavata

Mieshuijaritnetissä
02.05.2017 |

Netissä tavattu ja mies keksii liudan tekosyitä, miksi ei voi just nyt tavata. Haluaa ensin löytää ns itsnesä. Kuunnellut puuduksiin asti tämän ongelmia ja kaikessa on kyseessä vain minäminä-projektit. Ei muista merkkipäiviä eikä muutenkaan ole kiinnostunut vastapuolen hengenelämästä. Paitsi inttämällä kaikesta, mikä liittyy jotenkin henkisyyteen tahi hengellisyyteen.

Jonkun kerran olen laittanut ''suhteen'' katkolle - jostain syystä silti palannut ''tottumuksesta''linjoille.

Onko kyseessä miespelkuri, huijari vai monen naisen loukussa oleva nettipervertikko?

Nimimerkillä

Kyllästynyt netti terapoija

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten suunnittelee? Jos hän esimerkiksi sanoo, että lähdette lomalle, niin kysyt ihan reilusti, että koska lähdetään ja sanot, että passisi menee elokuulla umpeen, että sitä ennen pitää toimia. Mitä nuo lupaukset ja suunnitelmat sinulle sitten merkitsevät, jos ei ainutkaan niistä ole vielä toteutunut?

Vierailija
42/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot sitten vain reippaasti, että nyt ei enää pysty sori, ja kaikkea hyvää elämään. Sen jälkeen et enää vastaa. Kyllähän noista irti pääsee. Luulin, että ongelmasi oli se, että oikeasti haluat tavata eikä siitä tule mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypistä tulee fiilis et oo n sille joku emohahmo jolta se hakee turvaa.. ja sitten ko se on kypsä, se uskaltaa hakea naisseuraa livestä joten se on nty. oon tosin monesti sanonut et mee baariin hae lieveseuraa älä jumita netissä etc.. mutta mä olen sille kai joku turva, mutta mulle se on riippa joka ei anna mulle yhtään turvaa eikä reaalia missään asiassa.. voin paremmin monin kerroin kun parin kerran suhteen katkaisin..   harmi et palasin ns astialle.

haluan miehen en mitään pikkupoikaa.

Vierailija
44/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa oon sanonut noin ei pysty enää jne - ja ollut vuosienkin katko välissä- mitään ei tapahdu kuitenkaan - ja samat jutut jatkuu. ehkä pitää oma pää selvittää, et miks antoi sen tulla takas vaikka ei anna mitään todellista.

Vierailija
45/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää vaan sanoa, että joko me tavataan NYT - tai se on BYE BYE. Valitse siitä.

Tai yllärikäynti jonkun catfishtyypin kanssa.