Mies, joka jaarittelee eikä uskalla tavata
Netissä tavattu ja mies keksii liudan tekosyitä, miksi ei voi just nyt tavata. Haluaa ensin löytää ns itsnesä. Kuunnellut puuduksiin asti tämän ongelmia ja kaikessa on kyseessä vain minäminä-projektit. Ei muista merkkipäiviä eikä muutenkaan ole kiinnostunut vastapuolen hengenelämästä. Paitsi inttämällä kaikesta, mikä liittyy jotenkin henkisyyteen tahi hengellisyyteen.
Jonkun kerran olen laittanut ''suhteen'' katkolle - jostain syystä silti palannut ''tottumuksesta''linjoille.
Onko kyseessä miespelkuri, huijari vai monen naisen loukussa oleva nettipervertikko?
Nimimerkillä
Kyllästynyt netti terapoija
Kommentit (45)
netti tekee ihmisistä varauksellisia ja seuraa on liian helppo saada - moni ei jaksa panostaa live suhteisiin enää niinkuin vanhaan hyvään aikaan ja aina on varalla monta
larppaajat erikseen tietty.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pelkuri, mitä iloa sellaisesta kumppanista olisi elämässä? Siis miespelkuri? Ei olisi kovin puolustajaksi sellaisesta missään tilanteessa ja lopulta varmaan aika väkivaltainen, koska patoutunutta vihaa sisällään. Pelkurithan on usein väkivaltaisia naissuhteissaan. Älä edes harkitse tapaamista.
Siis mitä? Vähän nyt vedetään taas mutkia suoriksi. Miten itsestään epävarma ihminen ja ehkä ihmisiin pettynyt ihminen olisi automaattisesti väkivaltainen? Tämä on taas tätä, että jotkut inhimilliset ominaisuudet tekevät ihmisestä täysin kelvottoman. Mikä ihme teitä vaivaa?
t. epävarma nainen
Vierailija kirjoitti:
Ap. sanoo:
Hulluinta on, että on ikääkuin huono omatunto, koska on rakastunut jo kauan sitten johonkin toiseen mieheen - eikä saa sanotuksi sitä tälle tossukalle, koska hällä 'kertomansa mukaan' niin vaikea elämä. JA aina. Plääh.
Kai mun on vaan kylmästi sanottava: Se oli tässä. :K
Sinä kutsut tätä miestä tossukaksi, kun hän ei halua tavata, mutta silti sinulla ei ole aikomustakaan tavata tätä miestä? Kuka tässä nyt siis on tossukka ja huijari?
Epävarmuus purkautuu juurikin usein väkivaltaisuutena, kun ollaan parisuhteessa. Eheät ihmiset eivät hae parisuhteestaan jotain huonojen ihmissuhteiden korvaajaa, jonka pitäisi sitten olla laastari kaikille edellisille. Pienikin moka saa näissä sitten vihan pintaan. Kannattaa lukea lehtiuutisia.
Parempi oma seura, kuin läheisriippuva vs väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
EI kannata antaa aikaansa luusereille.
Siis mieshän on nimenomaan voittaja, kun kaikki naiset haluaa häntä. Selvä jännämies.
M30
Jos mies ei saa aikaiseksi hetimiten ehdottaa vaikkapa kahvihetkeä ABC:llä, on se epävarman tossun merkki. Maailmassa tarvitaan Camel Boots miehiä, eikä ujoja pelkureita. Jos mies ei hyväksy itseään vaan tarvii aikaa itsensä löytämiseen (laihduttamiseen, alkoholiongelmastaan pääsemiseksi), in your own time Dude.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus purkautuu juurikin usein väkivaltaisuutena, kun ollaan parisuhteessa. Eheät ihmiset eivät hae parisuhteestaan jotain huonojen ihmissuhteiden korvaajaa, jonka pitäisi sitten olla laastari kaikille edellisille. Pienikin moka saa näissä sitten vihan pintaan. Kannattaa lukea lehtiuutisia.
Parempi oma seura, kuin läheisriippuva vs väkivaltainen.
Mitä ihmettä? Minä olen ujo ollut koko ikäni, mutta en todellakaan ole koskaan ollut väkivaltainen. Ihan oikeastiko ihmiset ajattelevat esim ujosta naapurista tai työkaveristakin, että tuo se hakkaa perhettään? :O
Olen kuunnellut tätä miespoloa siis vuosia. Ehdottanut terapiaa hänelle, sillä selkäesti kärsii traumoista jos toisistakin. En saa palkkaa kyseisen hlön ongelmien kuuntelusta, joten mikään seukkasuhdehan se ei ole, koska tyyppi ei edes muista mitään minulle tärkeitä päiviä. Paitsi jälkikäteen että oho. Omat nimpparinsa kun unohtaa niin voivoi. Aika tehdä pesäero, tai tyyppi kuvittelee saaneensa terapeutin for evah. Chateissahan se jauhaa samoja juttuja vuositolkulla, että siirtyy sitten vaan sinne, niinkuin tähänkin asti tehnyt. Muut ihmiset eivät edusta tälle muuta kuin jotain peiliä tai seinää, johon omaa vääristynyttä (kuvittelee olevansa nero)minäkuvaansa heijastaa. Exhausting - Breaking free.
Lähden sen toisen miehen matkaan kesällä.
miehet on itsekkäitä paskiaisia
eli sikoja
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut tätä miespoloa siis vuosia. Ehdottanut terapiaa hänelle, sillä selkäesti kärsii traumoista jos toisistakin. En saa palkkaa kyseisen hlön ongelmien kuuntelusta, joten mikään seukkasuhdehan se ei ole, koska tyyppi ei edes muista mitään minulle tärkeitä päiviä. Paitsi jälkikäteen että oho. Omat nimpparinsa kun unohtaa niin voivoi. Aika tehdä pesäero, tai tyyppi kuvittelee saaneensa terapeutin for evah. Chateissahan se jauhaa samoja juttuja vuositolkulla, että siirtyy sitten vaan sinne, niinkuin tähänkin asti tehnyt. Muut ihmiset eivät edusta tälle muuta kuin jotain peiliä tai seinää, johon omaa vääristynyttä (kuvittelee olevansa nero)minäkuvaansa heijastaa. Exhausting - Breaking free.
Lähden sen toisen miehen matkaan kesällä.
Miksi olet jatkanut tuota noin kauan? Kuvittelitko tilanteen muuttuneen vai alkoiko tuo outo avautuminen vasta hiljattain/
Kaksi vaihtoehtoa: joko on huijari (oli sitten vapaa tai varattu niin huijari kuitenkin), tai sitten vain niin vässykkä ettei mistään tule mitään. Molemmissa tapauksissa kannattaa pistää peli poikki.
Koska olen kokenut jollain tasolla kärsineeni jostain samoista asioista itsekin. Mutta jos suhde ei etene muuta kuin jonain - sitten joskus... että ei edes kahvikupilla uskalla käydä, niin miten mikään muukaan edistyy. Kovat on tulevaisuudenkuvitelmat, mutta lähinnä tuntuu pelkältä ajanvedätykseltä. Ja kyllä, olen vihainen.. että olen ''ajautunut terapeutiksi'' samalla oman terveyteni vaarantaen.
Netti aiheuttaa passiivisuutta ihmissuhteisiin
Aina löytyy joku mielenkiintoisempikin sitäpaitsi hetkeksi netin toisessa nurkassa.
Chatit on helvetistä.
Onko tuo sitten edes mikään deittisivusto? Onko mies edes etsimässä parisuhdetta vai onko vain jutteluseuraa/ ystäviä vailla?
On hän kuulemma ihan rakastunut ja kaikkea suunnitelee. Mutta tapaaminen on ihan nounou ja saa paniikkitilan pelkästä ajatuksesta. Et silleen.
No jos vakuuttelee rakastavansa ja että näet sitten myöhemmin jne jne. Ja ihan kiltinoloinen mies. Silti vaan kun ei saa mitään konkreettista aikaiseksi. Edes sitä kahvikuppia tai kukkapuskan tilaamista tai tuontia. Niin kyllähän siinä aika turha fiilis tulee, varsinkin kun on seurustellut ennen hyvin elinvoimaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa matkusteliin ravintoloitiin ja tavattiin ystäviä ym ympäri maailmaa... että joo.
Onko tällä ollut ees naisia en varma. Kaikki on niin jooojoojoohämärän peitossa. Rakennuksilla duunaa jotain.
No ei taida tämä mies olla ihan reaalimaailmassa kiinni, jos suunnittelee jo tulevaisuuttanne, mutta ei vuosienkaan jälkeen halua tavata. Mikä tuossa siis on sinulle vielä epäselvää? Ymmärsin aloituksesta, että on kyse jostain parin kuukauden tuttavuudesta, josta olet kiinnostunut, mutta tämä nyt on aika kaukana siitä.
NO se kai siinä onkin vaikeaa, kun olosuhteiden ''pakosta'' jotenkin ajautunut kuuntelemaan jotain ihmistä, ja sitten siitä on muodostunut joku Normi - josta olen pariinkin kertaan pyristellyt irti - juurikin siksi, että tyyppi ei saa aikaan tapaamista tai aina kertoo jonkun uuden säälitarinan etc. Tunnen kuitenkin vain hänen olevan aikasyöppö, vailla aitoa suuntausta ihmissuhteeseen. Enemmänkin jotenkin fantasiakeskeinen. Luuppi. Olen hakenut hänelle jotain terapiaideoita, mutta kuulemma ei tarvi. Silti välttelee kaikenlaisia livesuhteita ja on ns erakkoluonne.
En vaan jaksa enää boostailla toista, kun oma terveys reistailee ja tarvin repäisyä irti. VOinut aina paremmin, kun olen ns katkaissut välit tähän energiavarkaaseen, joka ei muuta kuin lupaile ja maalaa - mitään ei toteuta. Paitsi omia juttuja kai. Ainakin väittää niin.
Se, että on antanut aikaansa -melkoisen turhaan - suututtaa totta kai. Irtileikkaus ->>helpommin sanottu kuin tehty.
Suhdeon enemmänkin kuin joku veli-sisko - tai kaverisuhde, vaikka välillä muutakin antoi ymmärtää.
mulla on sääntö, jos ei suostu heti tapaamaan parin viikon sisällä that's it. seukkaan netissä usean kaa mutta en jää jaaritteleen tossujen kaa.. moni vetää roolipelejä useilla nikeillä nääs...