Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka jaarittelee eikä uskalla tavata

Mieshuijaritnetissä
02.05.2017 |

Netissä tavattu ja mies keksii liudan tekosyitä, miksi ei voi just nyt tavata. Haluaa ensin löytää ns itsnesä. Kuunnellut puuduksiin asti tämän ongelmia ja kaikessa on kyseessä vain minäminä-projektit. Ei muista merkkipäiviä eikä muutenkaan ole kiinnostunut vastapuolen hengenelämästä. Paitsi inttämällä kaikesta, mikä liittyy jotenkin henkisyyteen tahi hengellisyyteen.

Jonkun kerran olen laittanut ''suhteen'' katkolle - jostain syystä silti palannut ''tottumuksesta''linjoille.

Onko kyseessä miespelkuri, huijari vai monen naisen loukussa oleva nettipervertikko?

Nimimerkillä

Kyllästynyt netti terapoija

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Netti täynnä näitä miehiä, joilla puheissa löytyy.. teoissa ei niinkään.

JätäseS.

Vierailija
2/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan oo niin kiinnostava, että jaksais panostaa oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Vierailija
4/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk varattu joo. Pyörittelee montaa friidua netissä ja lupaa sitä sun tätä vuorotellen. Jätä se sika. EI kannata antaa aikaansa luusereille.

Vierailija
5/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen päättänyt jättää tämän possun inttämään itsekseen. Samat jutut eikä kehitystä tapahdu. Eli se olen kyllä minä, joka ei ole kovin kiinnostunut miehestä, joka on saamaton tossu.

Hyvästä luonteestani johtuen olen kuunnelut tyypin jaarittelua liian kauan.

Nyt olen rakastunut oikeaan mieheen. Sou. Helppo valinta.

Ikävä tiputtaa tossu jollain tapaa silti..

Vierailija
6/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa mitä luultavimmin.

.

Tai sitten huvikseen pitää naisia (monikossa!) kierroksessa.

Netistä on todella vaikea löytää fiksua kumppania.

Vierailija
7/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosia on netti täynnä

kovat jutut mutta hylsyjä runkut täynnä

pelkkiä oman käden onneen tyyppejä jotka pelkää naisia ja äiti-iskäsuhteet katkolla

hakevat ilmaista terapiaa been there done dat

Vierailija
8/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita catfish

Vierailija
9/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshuijaritnetissä kirjoitti:

Netissä tavattu ja mies keksii liudan tekosyitä, miksi ei voi just nyt tavata. Haluaa ensin löytää ns itsnesä. Kuunnellut puuduksiin asti tämän ongelmia ja kaikessa on kyseessä vain minäminä-projektit. Ei muista merkkipäiviä eikä muutenkaan ole kiinnostunut vastapuolen hengenelämästä. Paitsi inttämällä kaikesta, mikä liittyy jotenkin henkisyyteen tahi hengellisyyteen.

Jonkun kerran olen laittanut ''suhteen'' katkolle - jostain syystä silti palannut ''tottumuksesta''linjoille.

Onko kyseessä miespelkuri, huijari vai monen naisen loukussa oleva nettipervertikko?

Nimimerkillä

Kyllästynyt netti terapoija

Viikon parin viiveellä kannattaa sopia kasvotusten tapaaminen. Näkee ensinnäkin, onko "oikea henkilö" (siis profiilin mukainen, vain esim. 20 vuotta vanhempi tai nuorempi jne.). Näkee, tuleeko tapaamiseen (onkin parisuhteessa, on nettikiusaaja joka muuten vain pitää kierroksessa). Yleensä kaikki jotka on kaukaa (100 km ja siten) on naimisissa ja yrittää etsiä "tarpeeksi kaukaa", jotta puoliso ei tule treffeillä vastaan, panoseuraa.

Vierailija
10/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etsii jotain rikasta naisleskeä? Tiedusteleeko varallisuutta yms. Ehkä jonkun naisen kanssa kimpassa etsii taloudellista hyötyä. Näitä löytyy nimittäin. Mustis vaimo ei anna tavata hyötymisenkään uhalla.

Vierailija
11/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta haluan tavata tyypin, vaikka yhden bodarikaverin kera. Jos kusipäähuijari, saa isän kädestä samalla. Huijaus ja vedätys kyllä paistaa tyypin äänestä mailien päähän.

Suomeen oma catfish ja näiden huijareiden rysän päältä paljastaminen.

Vierailija
12/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin pelkuri luonne, että ei uskalla tavata - en välittäis kyl tyypistä - aika luuseri selkeästi..

Vierailija
13/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmainen minäminätyyppi ole välttämättä pettävä huijari. Minä olen myös vähän vaikeahko tapaus. En osaa jutella "oikein" ja jahkailen tapaamisien kanssa yksinkertaisesti siksi, että jännitän ja olen myös oikeasti kiireinen. Ymmärrän kyllä, että monella menee hermo, mutta en silti ole mikään huijari, vaan ihan vilpitön pelkuri.

Vierailija
14/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka istuu esim joissain chateissa 24seiska, on joko a)mielenterveysongelmaisia b)runkkuja c) alkoholisteja - d) luusereita, jotka syyttää äitiään/iskäänsä kaikesta. Netistä ei hyviä tyyppejä löydä. Eikä treffipalstoilta. Monta koukkua aina pyydystämässä. Nää on niin nähty.

Vierailija
15/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkuri, mitä iloa sellaisesta kumppanista olisi elämässä? Siis miespelkuri? Ei olisi kovin puolustajaksi sellaisesta missään tilanteessa ja lopulta varmaan aika väkivaltainen, koska patoutunutta vihaa sisällään. Pelkurithan on usein väkivaltaisia naissuhteissaan. Älä edes harkitse tapaamista.

Vierailija
16/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl tapaisi minä ainakaan tollasta, joka kieltäytyy tosielämän tapaamisista............jotain kunnolla vinossa joko päässä tai sitten muussa elämäntavassa..

Vierailija
17/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai masentunut tai estynyt persoonallisuushäiriö! Ei vaikuta kovin lupaavalta :D

Vierailija
18/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on naimisissa, ja etsii netistä treffipalstoilta jotain kivaa omaa salaseuraa. Sitten on syitä, miksi ei voi tavata. Pelkkää fantasiaa nämä runkut hakee. Jos ei suostu tapaamaan, sano heti - että No can Do. Ja ota mies, joka haluaa sinua enemmän kuin muut. Siis Oikeassa Elämässä.

Älä tuhlaa aikaasi runkuille. Niitä riittää netissä.

Vierailija
19/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu tai masentunut tai estynyt persoonallisuushäiriö! Ei vaikuta kovin lupaavalta :D

LOL :D  

Joo, ei vaikuta. 

Ikävää, jos on tuhlannut aikaansa johonkin runkkuun, joka kaikenlisäksi keksii elämäntarinansa hakeakseen sääliä yms.

Vierailija
20/45 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sanoo:

Hulluinta on, että on ikääkuin huono omatunto, koska on rakastunut jo kauan sitten johonkin toiseen mieheen - eikä saa sanotuksi sitä tälle tossukalle, koska hällä 'kertomansa mukaan' niin vaikea elämä. JA aina. Plääh.

Kai mun on vaan kylmästi sanottava: Se oli tässä. :K