Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Nieminen Rodoksella

Vierailija
02.05.2017 |

Niin tiukilla oli äsken, että puhelinliittymäkin suljettiin. Nyt jo sitten varaa lähteä rilluttelemaan ulkomaille...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi otksikko on ihan kuin jonkun uuden sysipaskan suomalaisen tosi-tv:n nimi. Maikkari hereillä nyt ens syksylle. Tässä ihan ilmainen idea.

Niin tehdään Tonista tositeevee tähti! Loppuupa senkin rahahuolet!

Vierailija
22/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni on jännämies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas sitä sitten niin kateellisia taas!

😅

Ehkä joskus 60-luvulla oltiin kateellisia kun joku lähti Rodokselle, mutta tuskin enää.

Vierailija
24/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaimo jaksaa tuota katella? Minä olisin lähtenyt jo ajat sitten!

Vierailija
25/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se toni ihan hurjasti ollut tiennannut? Jotakin 150 000? Luulisi että tuolla on varaa maksaa puhelinlaskut ja ulkomaanmatka

Vierailija
26/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi vaan sinne rodokselle. On kohta täällä kelan luukulla, kun on meitä oikeasti köyhiäkin

Vierailija
27/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niemisen äo taitaa olla lähempänä kengännumeroaan, kyllä niin usein julkisuudessa kitisemässä ongelmistaan.

Vierailija
28/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taitaa haluta tonin kanssa matkailemaan, täällä vain haukkuvat sitä, mutta oikeasti toni on kiehtova jännämies.

Vierailija
29/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä ole jo kolmas vaimo lyhyrn ajan sisään pyörityksessä. Ja kaikki jotain hoitsuja

Vierailija
30/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

Ehkä joskus 60-luvulla oltiin kateellisia kun joku lähti Rodokselle, mutta tuskin enää.

Maksaahan se rodoksellekin meno

Vierailija
31/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat taitaa haluta tonin kanssa matkailemaan, täällä vain haukkuvat sitä, mutta oikeasti toni on kiehtova jännämies.

En ikinä ottaisi sitä! Minä olen niin hyvätuloinen että koko äijä vain lompakkoloisisi

Vierailija
32/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneen junaan ja vielä osa jää asemalle. Tonista tulee mieleen veljeni, joka on koko ajan rahapulassa ja sitten, kun hiemankin "ylimääräistä" niin ostetaan kallis kamera, lentoliput jne. Sitten taas kohta ollaan tyhjätaskuna. No toisaalta, ehkä hän vain osaa elää ja nauttia hetkestä. Minä taas olen säästänyt vuoden (100€/kk) että ostaisin kotiini pitkään haaveileani valaisimen. Nyt kun rahat on koossa, en pystykään ostamaan, kun aattelen etten sitä oikeesti tarvii, voin ostaa halvemman tai pidän rahat pahan päivän varana tilillä.

1200 euron lamppu? Onnittelen, että tulit lopulta järkiisi. Ei kai tuollaisia olekaan, jos ei Mersun xenoneita lasketa ja niitäkin yleensä myydään kaksin kappalein.

Vierailija
33/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhäri, ei sellaista kukaan kunnollinen huoli, kakarat kun tulevat kylkiäisenä.

Vierailija
34/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonihan on kansallissankari. Kyllä hänelle kuuluu sossun maksaa matkat

Vierailija
35/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan olla. Hyvätuloisena matkustan 2-3 kertaa vuodessa, mutta oli aikoja jolloin rahat just ja just riittivät ruokaan. Ylimääräiset rahat säästettiin ruokaa varten eikä todellakaan matkustettu ulkomaille. Ihmettelen tuota valitusta rahattomuudesta, ja sitten yhtäkkiä lähdetäänkin lomalle. Jos ei olisi julkisesti valittanut, niin eipä tässä ihmeteltäisi herran tekosia. 

Vierailija
36/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhäri, ei sellaista kukaan kunnollinen huoli, kakarat kun tulevat kylkiäisenä.

Yhäri ja myös lähäri :)

Vierailija
37/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonille tekisi taloudneuvonnan ja elämänhallinnan kurssi hyvää! Semmoista sähläystä olleet nämä viime vuodet..

Vierailija
38/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi sitä! Minä olen niin hyvätuloinen että koko äijä vain lompakkoloisisi

Kuka tahansa on hyvätuloinen Tonin rinnalla.

Vierailija
39/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonin rahoitusneuvojakakarat?

Vierailija
40/78 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa on hyvätuloinen Tonin rinnalla.

Eikö se joku vuosi tienannut hirmuisesti? Taisi kyllä olla mätkytkin melkoiset.