Kehen tunnette vetoa salaa?
Kuinka moni tuntee vetoa salaa hiljaa mielessään ihmiseen, johon ei "saisi" tuntea? Kuka on tämä ihminen?
Kommentit (82)
Kim Jong Un siinä vasta miehekäs mies.
Mitä, miksei saisi? Anna jokin esimerkki.
Louis Theroux. Dokumenttien tekijä. Ihana mies just mun makuuni. Pikkusen paremmin tehtyjä dokkareita kuin esim. Arman Alizad, jonka fokus pysyy aina omassa itsessä oli aihe mikä hyvänsä.
Yhteen parrakkaaseen tummaan mieheen töissä.
Lapsen urheilujoukkueen valmentaja. Se on niin komea ja naimisissa ja lapsiakin on ja ilmeisesti rakastunutkin mutta niin hyvän näköinen. ikääkin on kai jo 50 vuotta...
Opettajaani. Olen siis nainen ja aivan täysi-ikäinen jo, emmekä ole enää edes virallisesti oppilas ja opettaja, koska olen valmistunut, mutta... en tuntenut yhtään eri tavalla, kun olimme oppilas ja opettaja emmekä hyviä ystäviä niin kuin nyt.
Ystäväni mieheen jonka kanssa meillä oli jonkinnäköinen suhde noin 5v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen parrakkaaseen tummaan mieheen töissä.
Sama.
Olen ihan rikki Tampereen apulaispormestari Anna-Kaisa Heinämäkeen. Edustaa vihreitä joita vihaan syvästi.
M36
Johanna Tukiainen, joku hänessä vaan kiihottaa. Olen masturboinut hänen erotiikka videoille, pilluvideota/kuvaa en ole harmikseni löytänyt.
M22
Sanna Savikkoon. Olen naimisissa. M32
Tietysti omaa aviomieheeni<3 miks vitus pitäis kiinnostuu muist äijist???
Tom Selleckiin. Äijä on yli 60 ja itse olen 27.
Miehen parhaaseen kaveriin. sellanen aktiivinen, sosiaalinen ja hauska seuramies. Kaikkea muuta kuin oma jörö mieheni.
Kaikkiin miehiin.