Kuuluuko paniikkihäiriöön tai siis p.kohtaukseen kuolemanpelkoa
ja outoa huimauksen tunnetta? Mulla tuli tänään sellanen olo kankkusessa, tosi kauhee kylmätuskahikikohtaus.
Very scary!! :((
Kommentit (6)
Alussa kyllä, ei sen jälkeen, kun tietää, että kuolema ei ole korjaamassa, vaa n tämä sairaus vaikuttaa ja on.
Kuuluu. Myös se on hyvin tavallista, että kokee kohtauksen jatkuvan ikuisesti. Ajan myötä helpottaa kun oppii tietämään, ettei kohtaukset ole vaarallisia.
Kyllä kuuluu etenkin ensimmäisiin kohtauksiin.. lisäksi jos oikeen pahaksi äityy niin hyperventilaation aiheuttama raajojen ja naaman puutuminen on myös veikeen tuntusta :) kannattaa välttää alkoholia ja krapulaa ainakin jonkun aikaa ettei laukee ihan paniikkihäiriöksi.. toivottavasti jää sulla vaan yhteen kohtaukseen.
Tässä tulee nyt toinen kysymys mut kun samaan asiaan liittyy niin mulla vaikea ero takana ja nyt uudessa kodissa välillä sellanen olo että pakko avata kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi että saan happea.Liittyykö tääkin paniikkikohtaukseen ja kuolemanpelkoon? Mulla ei oo ikinä ennen ollu tämmöstä vaikka vaikeita menetyksiä, läheisen kuolemaa yms.koettu.ennen tätä eroa.
Kyllä, usein molempia. Ainakin itsellä. Plus pakokauhua.