Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko paniikkihäiriöön tai siis p.kohtaukseen kuolemanpelkoa

Juonti loppu nyt
01.05.2017 |

ja outoa huimauksen tunnetta? Mulla tuli tänään sellanen olo kankkusessa, tosi kauhee kylmätuskahikikohtaus.
Very scary!! :((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, usein molempia. Ainakin itsellä. Plus pakokauhua.

Vierailija
2/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kyllä, ei sen jälkeen, kun tietää, että kuolema ei ole korjaamassa, vaa n tämä sairaus vaikuttaa ja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu. Myös se on hyvin tavallista, että kokee kohtauksen jatkuvan ikuisesti. Ajan myötä helpottaa kun oppii tietämään, ettei kohtaukset ole vaarallisia.

Vierailija
4/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu etenkin ensimmäisiin kohtauksiin.. lisäksi jos oikeen pahaksi äityy niin hyperventilaation aiheuttama raajojen ja naaman puutuminen on myös veikeen tuntusta :) kannattaa välttää alkoholia ja krapulaa ainakin jonkun aikaa ettei laukee ihan paniikkihäiriöksi.. toivottavasti jää sulla vaan yhteen kohtaukseen.

Vierailija
5/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee nyt toinen kysymys mut kun samaan asiaan liittyy niin mulla vaikea ero takana ja nyt uudessa kodissa välillä sellanen olo että pakko avata kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi että saan happea.Liittyykö tääkin paniikkikohtaukseen ja kuolemanpelkoon? Mulla ei oo ikinä ennen ollu tämmöstä vaikka vaikeita menetyksiä, läheisen kuolemaa yms.koettu.ennen tätä eroa.

Vierailija
6/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up