Nainen täysin erinäköinen suihkusta tulleena kuin ihmisten ilmoilla liikkuessaan
Kohtalotovereita?
Kommentit (31)
kuinka monella tavalla osaatte meikata? ja pystyttekö meikkaamaan siten ettei suku tai mies tunnista?
9 vuotias tyttö
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna kysymystäsi. Ruma ilman meikkiä vai mikä mättää?
Ettei sen ulkonäkö ole totta.
Eiköhän noin ole suurimman osan naisista kohdalla. Ainakin omissa kavereissa näin. Musta ne tosin on oikein nättejä ihan ilman meikkiä ja laittautumistakin, mutta tosiaan aivan eri näköisiä kuin mitä laitettuina.
Itse en meikkaa, joten mun miehellä ei tuollaista "ongelmaa" ole, on ottanut mut tällaisena, en siis meikannut silloinkaan kun tavattiin, eli jos se, että nainen näyttää hyvin erilaiselta suhkusta tullessa ja laitettuna on ongelma, kannattais etsiä nainen joka ei meikkaa. Eri asia sitten, miellyttääkö ap:ta niin luonnollinen look..
Minulla naisena on tämä ongelma. Olen yksinkertaisesti ruma ilman meikkiä. Aion kuitenkin korjata asian käymällä kemiallisessa kuorinnassa ja tarvittaessa laserhoidoissa hankkiutumassa eroon aknearvista ja pisamista. Yksi kemiallinen hoito on jo tehty ja se vaalensi jo arpia huomattavasti, olen toiveikas että pääsen kaikista eroon kun hoitoja tehdään lisää.
Viestini on siis, että naisesi voi kokea asiasta suurta mielipahaa, joitakin meistä asia vaivaa niinkin paljon että laitamme rahaa kalliisiin kauneusoperaatioihin.
Vierailija kirjoitti:
kuinka monella tavalla osaatte meikata? ja pystyttekö meikkaamaan siten ettei suku tai mies tunnista?
9 vuotias tyttö
Nyt hampaidenpesulle ja nukkumaan jo siitä!
Joo sama ongelma itselläni olen siis nainen. Ihan järkytyn aina mikä suohirviö sieltä suihkusta oikein tuli takaisin, joten todellakin meikkaan ja näytän kyllä ihan eri ihmiseltä meikit naamassa. Kyllä mä voin myös ilman meikkiä lähteä ihmisten ilmoille, mutta mieluummin haluan näyttää kauniimmalta.
Esimerkkinä tuosta erinäköisyydestä vaikkapa se, että yksi eri paikkakunnalla, mutta samassa firmassa työskentelevä henkilö tuli kättelemään ja esittelemään itsensä mulle, kun olin yhtenä uuden myymälän rakennuspäivänä ilman meikkiä, vaikka hän oli siis nähnyt mut monta kertaa aikasemminkin, mutta aina meikit naamassa :'D
Öö. Tulen suihkusta alastomana. En liiku ulkona alastomana joten tietysti olen erinäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena on tämä ongelma. Olen yksinkertaisesti ruma ilman meikkiä. Aion kuitenkin korjata asian käymällä kemiallisessa kuorinnassa ja tarvittaessa laserhoidoissa hankkiutumassa eroon aknearvista ja pisamista. Yksi kemiallinen hoito on jo tehty ja se vaalensi jo arpia huomattavasti, olen toiveikas että pääsen kaikista eroon kun hoitoja tehdään lisää.
Viestini on siis, että naisesi voi kokea asiasta suurta mielipahaa, joitakin meistä asia vaivaa niinkin paljon että laitamme rahaa kalliisiin kauneusoperaatioihin.
Minä harkitsen samaa. Ihoni on aivan täynnä aknearpia, koska olen kärsinyt aikuisiän hormonaalisesta aknesta yli 15 vuotta. Mitkään hoidot ja lääkkeet eivät auttaneet, nyt nelikymppisenä tämä on alkanut viimein rauhoittua..
Kertoisitko missä kävit ja mitä maksoi? Jännittää nuo happokuorinnat vähän, mutta yritän kerätä rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harkitsen samaa. Ihoni on aivan täynnä aknearpia, koska olen kärsinyt aikuisiän hormonaalisesta aknesta yli 15 vuotta. Mitkään hoidot ja lääkkeet eivät auttaneet, nyt nelikymppisenä tämä on alkanut viimein rauhoittua..
Kertoisitko missä kävit ja mitä maksoi? Jännittää nuo happokuorinnat vähän, mutta yritän kerätä rohkeutta.
Cityklinikalla, parisataa euroa maksoi TKB-kuorinta jossa kävin.
Ap on ekassa parisuhteessa ja elämän reaaliteetit tulleet vastaan? Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Eri asia sitten, miellyttääkö ap:ta niin luonnollinen look..
Kaikki jotka ei meikkaa ei ole luonnostaan rumia niin kuin useimmat meikkaajat.
T. luonollinen kaunotar joka näyttää samalta suihkun jälkeen ja miehet juoksee perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia sitten, miellyttääkö ap:ta niin luonnollinen look..
Kaikki jotka ei meikkaa ei ole luonnostaan rumia niin kuin useimmat meikkaajat.
T. luonollinen kaunotar joka näyttää samalta suihkun jälkeen ja miehet juoksee perässä
Joo, kyllä mäkin ihan nätti olen vaikka en meikka ja miehiäkin on ollut tarjolla. Mutta toki olen eri tavalla nätti kuin laitettu ja meikattu nainen. Mutta ei musta useimmat meikkaavat naiset ole luonnostaan rumia, päinvastoin.
-se jonka viestiä lainasit
Vierailija kirjoitti:
Ap on ekassa parisuhteessa ja elämän reaaliteetit tulleet vastaan? Voimia!
Kaikki naiset eivät todellakaan näytä erilaisilta muuten kuin suihkusta tullessaan. Hiukset vain tummemman näköiset.
Pitäisi määrätä sellainen testi aina naisille, että treffit uimahallissa. Siinä selviäisi, miten kaukana arkilookki on todellisuudesta. Hiukset märkänä ja ilman meikkiä. Siinä on totuus.
Se on vedätystä.