Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko jälkien siivoaminen ja astioiden tiskaaminen mielestäsi sille, joka tekee ruoan?

Vierailija
01.05.2017 |

Mun mielestä kuuluu. Itse aina siivoan pöydän siistiksi syömisen jälkeen, laitan lautaset koneeseen ja isommat astiat tiskaan ja laitan kaappiin kuivumaan.

Mun miehen mielestä ei kuulu. Hän tekee viikonloppuisin ruoan mutta likaiset astiat jää pöydälle odottamaan, että mä tiskaisin ne. Myös pöytä on aina pyyhkimättä ja lavuaari täynnä keitettyä riisiä. Kun ei osaa niitä sieltä kipata roskiin. 😕

Mua ärsyttää tuo miehen tapa, sillä itse olen tottunut siihen, että se joka on kokkausvuorossa siivoaa myös jälkensä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee niin päin, että toinen laittaa ruua ja sitten toinen siivoaa ruuan jälkeen eli täyttää tiskikoneen yms. Jos miehesi on tuota mieltä niin silloinhan on reilua että aina kun sinä kokkaat, jätät siivoamisen miehelle. Sanot että valitsee kummalla tavalla tehdään, mutta puoliksi joka tapauksessa.

Ei ole mitään tarvetta tehdä puoliksi. Mies voi sillä aikaa hakata vaikka halkoja kun nainen tiskaa.

Ei ole takkaa. Laskettaisiinko miehekäs piereskely sohvalla kotityöksi?

Sinulle ei sitten mitään muuta juolahtanut mieleen?

Eksälle ei valitettavasti ainakaan juolahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme