Mitä tehdä kun kroppa on hoikka ja treenattu mutta naama sama kuin eräällä ministerillä? :(
Vartalo on oikeasti kaunis, hoikka ja treenattu. Hiukset on kauniit ja hyvä leikkaus. Olen nähnyt vuosia vaivaa ja yrittänyt kompensoida naamaa joka on kuin petolinnun p.
Ei vain auta. Kukaan ei kiinnostu naaman takia :(
Onko kellään samaa?
Kommentit (49)
http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c0.64.512.512…
Ootko tuon näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä sama juttu, kroppa atleettinen ja siitä saanut kehuja, mutta kasvot on se ongelma.
Jep se on jännä miten (hetero)miehet tulevat kehumaan kuntoa ja kyselevät treenivinkkejä, mutta naisille on näkymätön
Olen kokenut ihan saman. Lihaksikas kroppa ei lisää miehen tasoa merkittävästi. Paremmin toimisi esim se lääkärin koulutus. Itse olen matalasti koulutettu..
t. sama atleettimies
Ei lisää ei. Mulla on korkeakoulutus (ei tosin lääkärin) eikä siitäkään ole mitään apua. Ilmeisesti naamalla on todella iso painoarvo muihin ominaisuuksiin nähden
Entä jos on naama ja kroppa hyvä mut lyhyt?...
Roinatan kirjoitti:
Entä jos on naama ja kroppa hyvä mut lyhyt?...
Kuinka lyhyt? Jos alle 175cm niin puolet naisista tippuu pois. Jos alle 170cm niin veikkaisin että noin 90% naisista menettää mielenkiintonsa.
Timo Soinin naama naisella on kyllä ihan sketsikamaa. Ei ole mahdollista. Olisit pannu ton otsikkoon.
kyllä meikillä saa paljonkin aikaiseksi naamaan kun naamaan, jos iho kunnossa... oletko muuten kiinnostava ihminen? Ulkonäkö riittää keskustelun avaukseen...
Vierailija kirjoitti:
kyllä meikillä saa paljonkin aikaiseksi naamaan kun naamaan, jos iho kunnossa... oletko muuten kiinnostava ihminen? Ulkonäkö riittää keskustelun avaukseen...
Hei, sä oot ihan Timo Soinin näkönen?
kiitos kiitos
Mulla on just toisinpäin!
Naama on kaunis mut lihon todella helposti ja kaikki piikittelee siitä ja just vartalosta.
:/
Oon luullu et just hoikka ja normaalin näkösel on helpointa löytää mies.. :D
Osta erilaiset rillit kuin Soinilla?
Olen joskus miettinytkin miten voi hyväkroppasella olla se soinin naama, itse "kokonais-soininaisena" todellakaan arvostele, kunhan harmitellut miten jollain se ainoa ylikilo on kaksoisleukana ja poskina. Miettinyt voisko joku lääke turvottaa vaan naaman.
Mun kaveri on ihan Kalervo Kummolan näköinen...ja nainen 😑
Hauska ketju :)
Mutta näistähän saisi hyviä pareja. Unelmakroppaiset nainen ja mies, naamat kuin petolinnun perse mutta pimeässä on myös hyvä X^$*÷£€!
Kuvia