Mitä tehdä kun kroppa on hoikka ja treenattu mutta naama sama kuin eräällä ministerillä? :(
Vartalo on oikeasti kaunis, hoikka ja treenattu. Hiukset on kauniit ja hyvä leikkaus. Olen nähnyt vuosia vaivaa ja yrittänyt kompensoida naamaa joka on kuin petolinnun p.
Ei vain auta. Kukaan ei kiinnostu naaman takia :(
Onko kellään samaa?
Kommentit (49)
Mulla on miehenä sama juttu, kroppa atleettinen ja siitä saanut kehuja, mutta kasvot on se ongelma.
> Vartalo on oikeasti kaunis, hoikka ja treenattu.
> hoikka
Treenattu on sinänsä hyvä, mutta ettei vain olisi liiankin hoikka... Minuun ei oikein vetoa laihat perseet.
Tästähän voisi tehdä kasvorumilusten treffiketjun :)
Kroppa kunnossa, kasvot kuin haudasta!
Kenen ministerin kasvot sulla on, ap?
No eikös se ministerikin ole naimisissa? Toivoa on?
Vierailija kirjoitti:
Tästähän voisi tehdä kasvorumilusten treffiketjun :)
Kroppa kunnossa, kasvot kuin haudasta!
Hyvä idea, mä ilmoittaudun tähän :D
t. sama atleettimies
Soinin Timpan :(
Ap
Ps. En ol laiha vain normaalipainoinen, treenattu tarkoittaa että mikään ei hylly tai väpätä, peffa ja tissit on paikoillaan ja jos kasvot peittää niin voisi sanoa että vau, nätti nainen!
Mulle totesi eilen kaveri, että on varmaan rankkaa kun on mielettömän hyvä kroppa mutta naamataulusta näytän ihan possulta.
No eipä siinä, ainakin toinen meistä löytää seuraa virheistään huolimatta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on oikeasti kaunis, hoikka ja treenattu. Hiukset on kauniit ja hyvä leikkaus. Olen nähnyt vuosia vaivaa ja yrittänyt kompensoida naamaa joka on kuin petolinnun p.
Ei vain auta. Kukaan ei kiinnostu naaman takia :(
Onko kellään samaa?
Just hyvä, kroppa on 10x tärkeämpi kuin naama. Mutta se treenattu osuus tarkoittaa että peppuun on panostettu kunnolla, kyykkyjä jne. Mitkään zumbat ja juoksulenkit ei aja asiaa tarpeeksi hyvin, vaikka toki on valtavasti parempi kuin lihavuus, tai edes laihaläskiys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä sama juttu, kroppa atleettinen ja siitä saanut kehuja, mutta kasvot on se ongelma.
Jep se on jännä miten (hetero)miehet tulevat kehumaan kuntoa ja kyselevät treenivinkkejä, mutta naisille on näkymätön
Olet mies? Ei kukaan mies kuvaile vartaloaan sanalla "kaunis". Miehet eivät koskaan edes käytä koko sanaa.
Feikki, mene muualle trollaamaan.
Miten naisella voi olla Soinin naama? Hauska mielikuva...
Ap sanoi että on Timo Soinin naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep se on jännä miten (hetero)miehet tulevat kehumaan kuntoa ja kyselevät treenivinkkejä, mutta naisille on näkymätön
Olen kokenut ihan saman. Lihaksikas kroppa ei lisää miehen tasoa merkittävästi. Paremmin toimisi esim se lääkärin koulutus. Itse olen matalasti koulutettu..
t. sama atleettimies
Vierailija kirjoitti:
Soinin Timpan :(
ApPs. En ol laiha vain normaalipainoinen, treenattu tarkoittaa että mikään ei hylly tai väpätä, peffa ja tissit on paikoillaan ja jos kasvot peittää niin voisi sanoa että vau, nätti nainen!
Timppahan on naimisissa.
Jos Timppa olisi hoikempi, niin olisi ihan fiksun näköinen. Nyt rumuus tulee läskistä ja punaisesta naamasta (lihava hikoilee, huono kunto siis ja verenpaine koholla painon vuoksi).
Vierailija kirjoitti:
Miten naisella voi olla Soinin naama? Hauska mielikuva...
No on sillä varmaan siskoja? Äiti ainakin.
Mulla ei ole naamaa, kroppaa eikä tissejä. En ole myöskään koskaan seurustellut. Pistäkäähän mammat paremmaksi! N28