Haittaako miestä naisen köyhyys?
Olen joutunut vanhemmalla iällä aloittamaan opiskelut uudestaan koska maisteritutkintoni ei työllistä. Hoitoalalle. Tämä tekee minusta köyhän yhden lapsen yh:n. Ahdistaa köyhyyteni, muut ikäiseni mstkustelevat tai ostelevat autoja ja asuntoja.
Kommentit (75)
Olen deittaillut reilu 4 v ja meillä on ex.n kanssa viikko viikko. Kun lapset ovat minulla, teen 2 h lyhyempiä työpäiviä ja kun lapset ovat isällään, teen 2 h pidempiä.
Minun palkkani menee 100 % laskuihin. Saan käyttörahaa mm käsitöiden myymisestä , kirpparituloista, satunnaista lastenvahtikeikoista ja työkaverin matkalaskujen tekemisestä.
Tulen toimeen mutta ei mitään luksusta.
Eräs mies halusi aina tulla viikonloppuisin luokseni. Aina tuli tyhjin käsin, ehdotti paistetaan perjantaipihvejä mutta ei käynyt ostamassa niitä. Seuraavan kerran toi pihvit mutta ei mitään muuta ja halusi pihvirahoista puolet. Ei jatkoon,
Eräs mies halusi koko ajan tarjota. Sai bonuspisteillä ilmaisen majoituksen, pisteet olivat menossa vanhaksi ja mentiin kotikaupunkiimme vkonlopuksi. Oli aivan ihanaa.
Toin mukana kylmän kuohuviinipullon, pientä syötävää, kuihuviinilasit ja viikon päästä mies ehdotti maksan Tukholman risteilyn.
Olen sinkkuaikana tapaillut aika paljon miehiä ja se että itse olen tyytyväinen siihen että pe iltana voi tehdä mikropopkorneja ja hakea sitä ennen kirjastosta pari leffaa, tarkoittaa toiselta osapuolelta kaikki on vaatimatonta tai sitten halutaan elää siivellä.
Rumasti sanottuna mutta ne 40 v miehet, jotka eivät ole olleet edes yhdessä pitemmässä parisuhteessa, heissä on jotain vikaa. Joko ovat pihejä tai hirveitä siipeilijöitä tai sekä että.
Ex meni nopeasti yhteen seuraavan naisen kanssa, saivat lapsen ja lapset olivat ihan ok mutta selkeesti esikoinen oireili siitä. Itse en ole näyttänyt ketään miestä lapsille, meillä on selkeä asumisrytmi mutta ei, tämäkin on huono.
Itse olen luopunut toivosta löytää elämäni rakkaus vielä, vaikka deittailu onkin kivaa .
Jotenkin tuntuu oudolta jos sovitaan puistossa piknik treffit ja miehellä ei ole mukana mitään, missä vika. Varsinkin jos ollaan sovittu tuon astiat, viltin ja salaatin, ei mies tuo mitään kun salaatti on ihan riittävä. Vaikka ollaan sovittu hän tuo juotavaa ja jotain jälkkäriä tai leipää.
Minä olen kaikilla mittapuilla köyhä mutta vietän ihan hyvää elämää. Pärjään omillani, en pyydä lahjoja en kerjää matkoja jne. Mutta minulla ei ole varaa käydä Savoyssa syömässä.
Tiedän muutamankin miehen, jotka ovat ihan suoraansanottuna naineet rahan takia. Molemmat naiset tulevat perimään ihan mukavasti omaisuutta jossain vaiheessa. Molempia petetään myös aivan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamankin miehen, jotka ovat ihan suoraansanottuna naineet rahan takia. Molemmat naiset tulevat perimään ihan mukavasti omaisuutta jossain vaiheessa. Molempia petetään myös aivan mennen tullen.
Minä tunnen yhden tämmöisen, mutta tämä nainen petti miestään eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisissa siis erikseen ns. gold diggerit ja sellaisia, jotka haluaa itse tienata jossain normaalissa ammatissa? Aika moni nainen kun näyttäisi olevan valmis lähtemään heti siltä istumalta rikkaan miehen matkaan jos tilaisuus ilmaantuu. Onko sitten myös naisia, jotka eivät lähtisi?
No minä en lähtenyt.
Mies on yhtä akateeminen työtön kuin itsekin, joten ilmeisesti ei haittaa. Molempien tulot noin 520€, josta maksellaan opintolainaeriä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mies on yhtä akateeminen työtön kuin itsekin, joten ilmeisesti ei haittaa. Molempien tulot noin 520€, josta maksellaan opintolainaeriä pois.
Ettekö saa asumistukea?
Yhtälaillahan se haittaa jos mies tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa ainakin nuorten miesten keskuudessa. Olen saanut kuulla esim. vittuilua kännykästäni koska en omista uusinta iphonea vaan ihan perus keskihintaisen androidin. Plus. En omista yhtään merkkilaukkua eikä minulla sellaisiin olisi edes varaa. N21
Olet tavannut idiootteja. Tuskin tuollaisten pinnallisten tyyppien seurassa muutenkaan viihtyisi. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin iphonet.
Ei haittaa, vaikka naisella pienet tulot olisikin. Ihan muut seikat naisessa ratkaisevat kiinnostukseni, niitä taas ei rahalla saa.
Ei haittaa. Mieluummin köyhä ja onnellinen kuin rikas ja onneton.
Vierailija kirjoitti:
Yhtälaillahan se haittaa jos mies tyhjätasku.
Ei yhtälailla. Raha on naisille huomattavasti tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Mieluummin köyhä ja onnellinen kuin rikas ja onneton.
Naulan kantaan! Ryppyotsaisuus on pahin Turun off.
Työtön on yleensä köyhäkin, ei siis haittaa? Onko eroa miksi on köyhä?
Kokemukseni on, että miehiä häiritsee hyvin paljon naisen rikkaus. Se on tosin helpompi salata.
En itse kiinnostuisi naisesta vaikka olisi miten varakas.
Minua kiinnostaa naisessa hänen ulkonäkö ja luonne, ei ulkoinen status.