Stringit juoksutrikoiden alla; pesettehän välillä 60-asteessa ja valkopesuaineella bakteerien poistamiseksi?
Varsinkin juostessa kangaskaistale hiertäessään kerää peräsuolen alueen bakteereja.
Kommentit (49)
Siis millä tavalla stringit hiertävät ja hankaavat?
En ole koskaan tajunnut tätä väitettä.:D
Ilmeisesti anatomisia eroja, mun perseposket eivät osu yhteen ja takaapäin näkyy stringitkin koko matkalta, eli eivät mene perseposkien väliin piiloon.
En omista muunlaisia alushousuja kuin sellaisia, joissa perseposket paistaa eli ei ole kangasta kannikoiden päällä.
Mukavuuskysymys mun kohdalla, en tykkää muunlaisista ja mummomalliset ahdistaa, tuntuvat liikaa.
Miehet asiaan ei liity mitenkään, kun mitään miestä ei ole mailla halmeilla enkä irtosuhteita harrasta (kun tämän joku kuitenkin miesten miellyttämiseksi saisi käännettyä:D).
Poistan muuten omaksi iloksi aina alapääkarvatkin, mukavampi masturboida.
Alusvaatteet pesen aina vähintään kuudessakympissä.
tottakai, byllybagdeerit on tapettava!
Stringeissä piilee riskinsä ja on jokaisen omalla vastuulla arvioida nämä riskit. Itse en käyttäisi, mutta päätös on jokaisen oma. String-tyyppisillä alusvaatteilla on tapana siirtää peräaukosta bakteereja virtsaputken suulle ja pahimmassa tapauksessa bakteereita kulkeutuu jopa munanjohtimiin. Nämä bakteerit riittävissä määrin saattavat aiheuttaa virtsaputkeen tai munanjohtimiin tulehduksia. Jos bakteerit ovat vielä antibiooteille resistenttejä, voi tulehduksen nujertaminen olla hankalaa. Pahimmassa tapauksessa tulehdus leviää verenmyrkytykseksi, jonka seurauksena saattaa olla nekroosi ja viimeisenä hoitomuotona kuolioon menneen raajan amputaatio. Verenmyrkytys voi myös johtaa kuolemaan.
bilsan ope kirjoitti:
Stringeissä piilee riskinsä ja on jokaisen omalla vastuulla arvioida nämä riskit. Itse en käyttäisi, mutta päätös on jokaisen oma. String-tyyppisillä alusvaatteilla on tapana siirtää peräaukosta bakteereja virtsaputken suulle ja pahimmassa tapauksessa bakteereita kulkeutuu jopa munanjohtimiin. Nämä bakteerit riittävissä määrin saattavat aiheuttaa virtsaputkeen tai munanjohtimiin tulehduksia. Jos bakteerit ovat vielä antibiooteille resistenttejä, voi tulehduksen nujertaminen olla hankalaa. Pahimmassa tapauksessa tulehdus leviää verenmyrkytykseksi, jonka seurauksena saattaa olla nekroosi ja viimeisenä hoitomuotona kuolioon menneen raajan amputaatio. Verenmyrkytys voi myös johtaa kuolemaan.
Älä puhu PASKAA......Ei niissä ole mitään terveysriskiä jos käyttää. Ei sun tarvitse käyttää :D
Eikö tuo stringi-muoti mennyt jo...?