Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputtomasti Lietoon vaeltava postipaketti... hyvä Suomen posti!

Vierailija
01.05.2017 |

"Mitään ei ole tehtävissä", vastataan postista. Siis miten niin mitään ei ole tehtävissä?! Ei se nyt noin vaikeaa olla toimittaa yhtä pakettia perille. Naurettavin juttu mitä olen pitkään aikaan lukenut, oli pakko tarkistaa ettei ole aprillipäivä. Uusi rimanalitus jopa postilta.

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201704302200115823_uu.shtml

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti lähettäjä on aivan itse mokannut lähetystietojen kanssa. Siitähän se riemu repeäisi veronmaksajien keskuudessa, kun Posti palkkaisi jokaikiselle postipaketille oman valvojan.

Kokoomuksen äänestäjä

"Posti on kyllä havainnut oman virheensä. Kukaan ei kuitenkaan osaa sanoa, missä vika on tai mitä sille voisi tehdä, jotta paketti saataisiin oikeaan osoitteeseen"

Nyt Posti haloo! Jos ihan tosissanne ette saa yhtä postipakettia napattua järjestelmästä ja ohjattua sitä oikeaan osoitteeseen vaikka paketin olinpaikkakin on tiedossa vähintään aina silloin kun se kirjautuu takaisin sinne hemputin Lietoon... Niin silloin on erittäin pahasti vikaa joko teidän järjestelmässä tai ihmisissä joita palkkaatte! Tai molemmissa. Aivan naurettava juttu.

Vierailija
82/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö siis meinaako ne, että paketti seilaa nyt vuosikymmenet tota väliä jos mitään ei voi tehdä asian hyväksi... ?! Onko tuolla ihan tervepäistä porukkaa... ei, ei ole.

Uusi maailman ihme Liedon kiertävä paketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdeinta tässä jutussa on se, että paketti ei ole edes hukassa, vaan seurantakoodin avulla tiedetään jatkuvasti tasan missä se menee. Myös sekä lähettäjän että vastaanottajan nimi ja osoite on tiedossa. Silti "Postin asiakaspalvelun mukaan mitään ei ole tehtävissä paketin saattamiseksi oikeaan osoitteeseen". :D Tämä meidän postilaitos ei ole enää mitään muuta kuin iso vitsi. 

Vierailija
84/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turkulainen reppu nyt ei vaan halua helsinkiin

Ihailtavaa sinnikkyyttä ja kotiseuturakkautta repulla. Pörssiyhtiökään ei voi yhtään mitään.

Täytyykin pitää reppu mielessä, kun äänestetään vuoden turkulaisesta.

Vierailija
85/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti kohtasi voittajansa -turkulaisen repun :D

En oo hetkeen nauranut niin kovaa vedet silmissä kun luin tän jutun !!!

Vierailija
86/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen komedia on nykyään surkeeta, mutta onneksi meillä on posti:)

Vierailija
87/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten minulle tuli postikortti. Kortissa ei kylläkään ollut minun nimi tai osoite joka ei edes lähimainkaan ollut minun osoite, kaupunki oli sama. Kirjoitin siihen " jaettu väärään osoitteeseen " tiputin postilaatikkoon. Se sama kortti tuli minulle 3 kertaa kahden viikonaika! Lopulta sitten menin postinkonttoriin ja ihan postin ei mikään asiamiespalvelupiste. Esitin asiani postintyöntekijälle ja hän sitten kysyi minun osoitetta ja minä vastasin. Postintyöntekijä sitten vastasi takaisin " EI EI pidä paikkaansa! Ei ole sellaista osoitetta! " 

Voitte arvata sen hämmenyksen sekä järkytyksen kun minulle sanotaan ettei ole olemassa osoitetta missä minä olin asunut jo 8 vuotta!

Varsinkin kun sait sinne postiakin :)

Vierailija
88/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella, että sukulaiseni sai aikoinaan useammankin kerran perille postia joissa osoitetiedot oli tyyliä "Maija, keltainen talo lähellä Porvoota"! Jo on postin kyvykkyys mennyt alaspäin kun  ei paketit päädy perille edes oikeille tiedoilla varustettuna ja vaikka seurannasta näkee ettei ole kadonnut.

Vierailija
89/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että Liedon sanasankari Roope Lipasti huomaisi tän ketjun ja kirjottaisi siitä Liedon postista blogiinsa.

Vierailija
90/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaapa nyt kun posti alkaa ulkoiluttaa mummoja ja vaareja. Ei tartte enää ihmetellä, miksei Irmeli palannut iltakävelyltä. Se on viety väärään vanhainkotiin tai jäänyt kiertämään jonnekin. -kyllä posti hoitaa.

Vierailija
91/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin uudestaan tälle ketjulle XD The Paketin voima on mahtava. Mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
92/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VR ja posti voisivat mennä naimisiin - molemmat yhtä surkeita

No ei hyvänen aika, ajattele minkälaisia lapsia siitä liitosta syntyisi!

Nouset Kuopiosta junaan tavoitteena Helsinki. Loppuelämäksi jäät kiertämään Kuopio - Mikkeli väliä...

"Päiväni murmelina" -elokuvasta tehtäköön uudelleenfilmatisointi päiväni Postin pakettina.

Vierailija
93/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten minulle tuli postikortti. Kortissa ei kylläkään ollut minun nimi tai osoite joka ei edes lähimainkaan ollut minun osoite, kaupunki oli sama. Kirjoitin siihen " jaettu väärään osoitteeseen " tiputin postilaatikkoon. Se sama kortti tuli minulle 3 kertaa kahden viikonaika! Lopulta sitten menin postinkonttoriin ja ihan postin ei mikään asiamiespalvelupiste. Esitin asiani postintyöntekijälle ja hän sitten kysyi minun osoitetta ja minä vastasin. Postintyöntekijä sitten vastasi takaisin " EI EI pidä paikkaansa! Ei ole sellaista osoitetta! " 

Voitte arvata sen hämmenyksen sekä järkytyksen kun minulle sanotaan ettei ole olemassa osoitetta missä minä olin asunut jo 8 vuotta!

Varsinkin kun sait sinne postiakin :)

Mutta osoitehan kortissa eikä nimi ollut minun. No laskut ym. minulle kuuluvat postit olin kyllä saanut kotiin jo vuosia.

Kyllä minä mietin muutaman sekunnin lähdenkö päivystykseen ja siitä sitten psykiatriseen sairaalaan kun minulla on 8 vuotta kestänyt hallusinaatio päällä...

Vierailija
94/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaapa nyt kun posti alkaa ulkoiluttaa mummoja ja vaareja. Ei tartte enää ihmetellä, miksei Irmeli palannut iltakävelyltä. Se on viety väärään vanhainkotiin tai jäänyt kiertämään jonnekin. -kyllä posti hoitaa.

Postin asiakaspalvelu ilmoittaa, että valitettavasti Irmeli on jäänyt luuppiin lähikaupan ja bingon välille, mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
95/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin hyvä. Sille paketille vois pakata kalaa kaveriksi. Haahuilee vielä haiseva paketti jouluna- mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
96/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se Irmeli ja muut vanhukset olla siellä Liedon postissa hommissa :)

Vierailija
97/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VR ja posti voisivat mennä naimisiin - molemmat yhtä surkeita

Veikkaan, että jompi kumpi ei ehtisi häihin, vaan jäisi jumittamaan matkan varrelle.

Vierailija
98/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nurkka havaitsi lopulta viime viikon lauantaina kello 12 aikaan, että paketti oli vihdoin saapunut Helsinkiin. Ilo paketin saapumisesta oli kuitenkin ennenaikainen.

Kovan onnen paketti oli vain kääntymässä Helsingissä. Se lähti välittömästi takaisin Lietoon, jonne se saapui maanantai-iltana kello 19 tienoilla."

Turkulainen reppu on käynyt vähän Helsingissä rilluttelemassa, mutta katsonut parhaaksi palata tuttuun ja turvalliseen Lietoon. Sori, mitään ei ole tehtävissä!

Vierailija
99/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ajamaan niitä nurmikoita. Ura ruohonleikkurin alla syvenee syvenemistään, kunnes enää posteljoonin pää näkyy maanpinnan yläpuolella, mutta valitettavasti mitään ei ole tehtävissä, kun on luuppiin joutunut.

Vierailija
100/137 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaava reppu:)

Sen täytyy olla pahamainen palsta-Kånken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi