Miten vappu on mennyt?
Itselläni rauhallisissa merkeissä: ystävien tapaamista, muutama drinkki ja tänään paljon ulkoilua. Miten sinulla?
Kommentit (31)
Kotona yksikseen, eli ihan mukavasti. En jaksa stressata että on joku erityinen juhlapäivä; siivoilen, luen, katson sarjoja, syön herkkuja.
Ahdistaa kaikki lomat ja pitkät viikonloput. Arkena ei ole mitään ongelmaa mennä töihin ja olla siellä sosiaalinen. Sen sijaan vappuna ja pääsiäisenä en saanut itseäni joka päivä ollenkaan ovesta ulos. Syynä ole huono sää tai että kotona olisi niin paljon kivaa ja tähdellistä tekemistä, vaan se etten uskalla ihmisten ilmoille ilman hyväksyttävää syytä. Syyksi tuntuu kelpaavan vain jokin asiointi tai sitten muiden ihmisten seura. Tässä on catch-22, eli ulos en voi mennä ilman seuraa ja seuraa en saa menemättä ulos. Miten tästä onnettomasta kierteestä pääsee pois?!
Nautittiin auringosta ja lämmöstä puistossa ja lammella. Herkuteltiin köyhillä ritareilla ja kohta aletaan valmistautuu iltapuuhiin ja nukkumaan. Normi päivä :)
Olin kaverit Kaivarissa. Sainmme uusi kännykä.
Hyvin, koska saan olla tänäänkin uskossa Jeesukseen. ❤
Kävelyllä käyty pariin kertaan, myyjäisissä ja shoppailtu, vieraitakin kävi.
Ja Jeesus on sydämessäni. ❤
Leppoisasti miehen kanssa,kipasin lähikaupassa pikku ostoksilla ja yllätin itseni ja ukon katkarapukimaralla,tuoreella patongilla ja raikkaalla vedellä. Leffa katsottiin,skumppa avattiin ,mut lasin jälkeen nukahdettiin.( yli 70-kymppisiä)
Kiva olo aamulla 10jälkeen ,kun heräsin ja ulkona virkistävä sade.
Mukavaa olla sisällä lämpimässä.
Koskaan minua ei ole ahdistaneet vaput sun muut juhlapäivät,joskun juhlin, joskun en,,,ihan itse päätämme,eikä koskaan ole ahdistanut,että pitäisi tehdä sitä tai tätä.
Ihan naurettavaa tehdä jotain vain ns "mallin vuoksi".
Miesystävän kanssa syötiin perunasalaatit ja nakit. Juotiin kaljaa. Pantiin yöllä kolmisen kertaa ja aamupäivällä pari kertaa. Aamulla oli krapula. Sain katsoa Simpsoneita, vaikka mies niistä ei kuulemma tykkää. Kovasti naureskeli kuitenkin. Nyt olen venerannassa kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona. Eilen laitoin ylioppilaslakin päähän ja puin opiskelijahaalarit. Sitten riisuin ne pois. Itken ja katselen fb:stä iloisia perheitä ja ystäväporukoita juhlimassa. Minulla ei ole ketään. Ehkä ensi vuonna sitten.. :(
Voi ei. Mä purskahdin tästä itkuun. Kaikkea hyvää sulle tulevaan.
Hienosti mennyt. Olin juuri muksujen kanssa rannassa. Oltiin ihan penkillä syötiin munkkeja ja oli simaa. Hyppynarut oli mukana sidoin toisen pään penkkiin ja pyöritin. , oli hauskaa kun tyttö hyppi. Pojalla oli paukku serpentiiniä, hauskaa oli, siillä on kivasti myös kiipeily telineitä eli muksuille olI puuhaa. Pari tuntia oltiin.Mies jäi kotiin.
Eilen pelattiin koko porukalla junior aliasta ja Afrikan tähteä, saunottiin , syötiin vappu ruokaa. Miehen kanssa juotiin puokki illalla yksi punaviini pullo hauskaa on ollut. Meillä on kaikilla ollut vappu väritkin hiuksissa, ne oli ensun tytölle mutta eilen laitettiin kaikille pari raitaa 😊ilmapallo tuntuu pomppivan ilmassa. Aina joku huitaisee pallon toiselle ja aina sitä jatketaan kun kohdalle sattuu.