Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan näyttää varakkaalta mutta hillityllä ja tyylikkäällä tavalla, miten pukeudun, meikkaan ym?

Vierailija
01.05.2017 |

Mitä merkkejä ostan, mihin panostan, missä säästän?
Tulot ovat keskitasoa ja haluan siis näyttää varakkaammalta ja porvarillisemmalta kuin oikeasti olen ;)

Kommentit (361)

Vierailija
321/361 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuten olla, että aloittaessasi opetella uutta tyyliä ja sen ylläpitoa voi vaikutukset levitä myös muuhun elämääsi.

Tyylin ylläpito vaatii itsekuria ja vaivaa. =>sisäinen ajatus- ja toimintatapojen muutos

Mahdollisesti myös muut ihmiset näkevät sinut toisin. Tämä voi luoda työmahdollisuuksia. Et näytä enää sihteeriltä tai puotipuksulta. Sinut voidaan myös ottaa vakavammin, mikä lisää positiivista kierrettä entisestään.

Vierailija
322/361 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tää aihe on tosi hauska lueskella täällä netissä :D mutta tosielämässä on tosi surullista, kun näkee miehiä, joiden on pakko hankkia mahdollisimman kallis BMW ja liikkua pitkä tyylikäs villakangastakki päällä aurinkolasit päässä. Kuitenkin kaiken läpi näkee, että tienestit on maks. 2500 € / kk ja kaikki rahat pistetty haisemaan. Toi esittäminen ja rahan polttaminen on vaan niin surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/361 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran tarinan, jossa nuori nainen meni tyylikonsultille.

Nainen oli hakemessa työpaikkansa sisällä uutta tehtävää. Tyylikonsultti tiesi kilpahakijan, joka oli erittäin pätevä, eikä uskonut nuoren naisen paikkaa saavan. Tätä hän ei tietenkään naiselle kertonut.

Naisen tyyli päivitettiin konsultaatiossa ja yhdessä käytiin vaateostoksilla.

Parin viikon päästä konsultti sai iloisen soiton. Nuori nainen oli saanut hakemansa paikan. Hänelle oli kerrottu, että oli jotenkin muuttunut edukseen ja vaikutti aiempaa pätevämmältä.

Ap on kyllä oikeilla jäljillä.

Vierailija
324/361 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tää aihe on tosi hauska lueskella täällä netissä :D mutta tosielämässä on tosi surullista, kun näkee miehiä, joiden on pakko hankkia mahdollisimman kallis BMW ja liikkua pitkä tyylikäs villakangastakki päällä aurinkolasit päässä. Kuitenkin kaiken läpi näkee, että tienestit on maks. 2500 € / kk ja kaikki rahat pistetty haisemaan. Toi esittäminen ja rahan polttaminen on vaan niin surullista.

Naisena voin kertoa, ettei kallista Bemaria tarvita. Mikäli auto on puhdas, vahattu ja imuroitu ja kaveri siisti ja mukava, niin tulen kyytiin.

En ikinä huolisi yli varojen elävää miestä. Näkisin tämän suurena riskinä yhteiselämälle.

Vierailija
325/361 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään varakas mutta ihan hyvin toimeentuleva aviomieheni kanssa. Pari lastakin on. Olen 34v. Jostain syystä minua luultavasti pidetään varakkaana ja joskus olen näin kuullut joidenkin sanovankin. Kaupoissa saan erittäin hyvää palvelua, toki olen myös itse kohtelias ja hymyileväinen. En shoppaile kovin usein, nuorempana enemmän. Ostan kerralla enemmän ja laadukasta koska en jaksa pyöriä kaupoissa ja vaatteet pysyvät hyvinä pitkään.

Tyyliäni; meikkini on neutraali ja hiukset yleensä rennosti kiinni. Käyn aina kampaajalla värjäämässä, on luonnollisen vaaleat. Aurinkoisella säällä pidän vähän kalliimpia aurinkolaseja (kestää vuodesta toiseen ja sopii kaikkien vaatteiden kanssa). Korvissa on mummoni vanhat aidot timantit tai aidot pienet helmet. Käsirengas on lahja ja valkokultainen jossa timantteja. Sitten aidot timanttisormukset.

Panostan hyviin kenkiin ja takkiin. Hullareilta olen löytänyt monta laadukasta takkia, mm. Laivastonsinisen ja kamelinvärisen joissa hyvät leikkaukset. Molemmat Ted bakeriä. Eli ei mitään kalliita mutta hinta-laatusuhde on näissä ollut hyvä. Kengät on lähes aina nahkaa, myös kesällä ballerinat. Parinsadan kengät. Silkki on todella ihana materiaali topeissa ja paidoissa, sopii tilaisuuteen kuin tilaisuuteen ja väreinä suosin valkoista, mustaa, Roosaa. Cashmir- neuleet ja neuletakit kestää vuodesta toiseen oikein hoidettuna.

Tärkeintä on että vaatteet istuu hyvin, tuntuvat hyville eikä paljasta liikaa. Ei rintavakoa esille ja ei liikaa koruja ja asusteita. Rintsikoiden olkaimet ei saa näkyä! Suosin mielummin pienillä hihoilla olevia kesäpaitoja kuin olkaimettomia. Rentoa ja siistiä, kuitenkin tyttömäistä ja naisellista.

Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Vierailija
326/361 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on saanut paljon hyviä neuvoja.  Moni kehoittaa panostamaan hyvään laukkuun. Kertokaa millainen on hyvä ja tyylikäs laukku? Onko reppu ehdoton ei, jos haluaa näyttää varakkaalta?

Vierailija
327/361 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
328/361 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on saanut paljon hyviä neuvoja.  Moni kehoittaa panostamaan hyvään laukkuun. Kertokaa millainen on hyvä ja tyylikäs laukku? Onko reppu ehdoton ei, jos haluaa näyttää varakkaalta?

On reppuja ja "reppuja". Kyllä niistäkin näkee, mikä on laatua ja klassista.

Vierailija
329/361 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kännykkään "Rönttösillä, talon rouva puhelimessa". Elegantti vaikutelma on taattu.

Vierailija
330/361 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beige on klisee, mutta se on klassikko

Voi taivas teidän hännystelijöiden kanssa.

Vierailija
331/361 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako passin kotipaikkaa vaihdettua? Syntymäpaikka Toholampi ja haluaisin siihen mielummin vaikka Luxemburgin tai jonkun. Nolottaa ostaa spaddua kun myyjä näkee kotipaikan.

Vierailija
332/361 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot logot on hyvä tapa näyttää varakkuutta ulospäin.

Vierailija
333/361 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako passin kotipaikkaa vaihdettua? Syntymäpaikka Toholampi ja haluaisin siihen mielummin vaikka Luxemburgin tai jonkun. Nolottaa ostaa spaddua kun myyjä näkee kotipaikan.

Hanki henkkarit, niissä ei näy syntymäkotikunta. Ja eiköhän se "spaddun" ostaminen itsessään jo paljasta, että olet köyhä.

Vierailija
334/361 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku cooli syy käyttää reppua, eli sen valinta kertoo jotain positiivista persoonastasi: esim nuori arkkitehti joka on ekologinen ja urbaani ja kulkee pyörällä. Ylipäätään vähän eksentriset luovat henkilöt voivat silti näyttää hyvältä vaikka on reppu. Mielestäni repun tulisi sitten olla nahkaa, aika arkkitehtoninen ja sisään mahtuu enintään linjakas läppäri, tai sitten käsilaukkukokoa. Mitään urheilureppua ei missään nimessä.

Vierailija
335/361 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, käyks kånken-reppu?

Vierailija
336/361 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju ja hyviä neuvoja. Itsekin haluan, ja olen jo päivittänytkin tyyliäni. En siksi että haluaisin näyttää rikkaammalta, vaan siksi, että haluan olla ajattomamman näköinen ja tyylikäs. Haluan ostaa kerralla hyviä vaatteita jotka kestää käyttöä ja aikaa.

Vierailija
337/361 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "varakkuus" ole mikään yhteineäinen tyyli. 

Eli tähän ei voi vastata mitään tietämättä, mitä haetaan. Ikäkin voi vaikuttaa. Parikymppisten hillitty tyyli on erilaista kuin viisikymppisten. 

Haha, tästä tuli mieleen, että oon useasti nähnyt yhden tutun yli viisikymppisen naisen joka yrittää peittää kasvojensa ryppyjä paksulla meikkikerroksella käyvän näissä nuorten liikkeissä , Lindex, H&M etsimässä itselleen vaatteita. Aina huvittaa kun hänet siellä nään etsimässä kadonnutta nuoruuttaan. 😁

Vierailija
338/361 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju ja hyviä neuvoja. Itsekin haluan, ja olen jo päivittänytkin tyyliäni. En siksi että haluaisin näyttää rikkaammalta, vaan siksi, että haluan olla ajattomamman näköinen ja tyylikäs. Haluan ostaa kerralla hyviä vaatteita jotka kestää käyttöä ja aikaa.

Aiotko aikamatkustaa vai mihin tarvitset ajatonta tyyliä?

Vierailija
339/361 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään sininen neulemekko (hihaton, kesäinen) jossa pieni oranssi valetaskun reuna ja valkoiset raidat helmassa. Lisänä valkoinen, siniraitainen neuletakki ja nuden väriset avokkaat (sinisetkin käy). Laukku on vaalea myös.

Ajattoman tyylikäs.

Vierailija
340/361 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä. Minulla on tulotaso tippunut, joten täytyy opetella uusia keinoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi