Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista vesipulloa kuljetat mukanasi?

Vierailija
30.04.2017 |

Ostatko kaupasta vai täytätkö oman pullon? Onko pullo lasia vai muovia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallista. Kevyempi kuin lasi, olen epäluuloinen muovin suhteen (mitä aineita siitä voi irrota, kaupan vesipullojakaan ei kuulemma pitäisi käyttää pitkään).

Vierailija
22/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mielelläni vähän kerrallaan säännöllisesti kuin monta lasillista aamulla ja illalla. Siksi kuljetan vesipulloa mukanani ja hörpin siitä luennoilla ja kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää aamiaisella juomallani lasillisella vettä iltaan saakka. Minulle paras keino on ottaa mukaan kaksi 0,5 vesipulloa. Menevät laukkuun kätevimmin kuin yksi litran pullo, riittää iltapäivää pitemmälle kun pitkät työpäivät ja täytän tyhjää pulloa kun toisessa juomavettä vielä jäljellä. Työ on liikkuvaa, on varmistettava että vettä on varmasti mukana.

Vierailija
24/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.

Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.

t.hoitsu

http://www.studio55.fi/terveys/article/vanhus-tarvitsee-helteella-paljo…

Helteettömän kesän hyöty: Nestehukka ei vie vanhuksia tiputukseen

http://yle.fi/uutiset/3-8168298

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/299774-kesa-on-vanhuksille-salakaval…

Eka kerta, kun minua on verrattu vanhukseen.

Vaikka olen kohta 70 v, ei minulla ole mitään syytä olla vanhus. Käyn ihan vielä viitenä päivänä viikossa 8h töissä ja alle 5-kymppiset vonkaavat, arvatkaapa, mitä:DDDDDD

sitäpaitsi, se, jos kuljettaa pulloja mukana,ei kerro mitään siitä, kuinka paljon ihminen oikeasti juo.

t. se hoitsu

Vierailija
25/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mukana 0,7l vesipullo ja ei mikään limpparipullo,veden juonti ei ole sairautta,ĺuulisi hoitsun tietävän.

Treenatessa hyvä ja muutenkin.

jep, hoitsu tietää, että se juonti ei ole sairautta, mutta ihan olen itse hoitanut liiasta vedenjuonnista sairastuneita ihmisiä, kun eloktrolyytti tasapaino häiriintyy.

Minun puolestani ihan vapaasti voitte kantaa vaikka 5-litran säiliötä ja kitata vettä, mutta älkää sitten jälkeen päin ruikuttako.

en siis tarkoita 1-2l päivässä, mutta siitä yli joka päivä, ei ole terveellistä.

Vierailija
26/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.

Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.

t.hoitsu

http://www.studio55.fi/terveys/article/vanhus-tarvitsee-helteella-paljo…

Helteettömän kesän hyöty: Nestehukka ei vie vanhuksia tiputukseen

http://yle.fi/uutiset/3-8168298

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/299774-kesa-on-vanhuksille-salakaval…

Eka kerta, kun minua on verrattu vanhukseen.

Vaikka olen kohta 70 v, ei minulla ole mitään syytä olla vanhus. Käyn ihan vielä viitenä päivänä viikossa 8h töissä ja alle 5-kymppiset vonkaavat, arvatkaapa, mitä:DDDDDD

sitäpaitsi, se, jos kuljettaa pulloja mukana,ei kerro mitään siitä, kuinka paljon ihminen oikeasti juo.

t. se hoitsu

En verrannut sinua vanhukseen vaan annoin esimerkin ihmisryhmästä jolle on tärkeää juoda vettä. Myös lääkkeet voivat kuivattaa suuta. Vastuuttomasti jakelet neuvoja veden juonnin välttämisestä. Mitä se sinua liikuttaa jos kannan 0,5 litran vesipulloa mukanani koska minulle tulee jano helposti.

Vierailija
27/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallista. Kevyempi kuin lasi, olen epäluuloinen muovin suhteen (mitä aineita siitä voi irrota, kaupan vesipullojakaan ei kuulemma pitäisi käyttää pitkään).

Siggin pullot ovat alumiinia, eikä siitä liukene myös vaarallisia aineita? Alumiinikattiloita ei suositella käytettäväksi tästä syystä.

Vierailija
28/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannan 0,5 l lasista juomapulloa mukanani käsilaukussa. Vesi pysyy raikkaampana kuin muovipullossa, eikä tarvitse ostaa juomaa kun tulee väistämättä jano, jolloin säästyn sekä rahanmenolta että nestehukan aiheuttamalta päänsäryltä. En tiennytkään että jotkut suhtautuvat jopa vesipullon mukana pitämiseen noin negatiivisesti :D AV ei petä.

Minkälaista lasipulloa kuljetat mukanasi? Lifefactoryn pullot ovat painavia, ovatko BKR:n, Röhnischin tai Equan vesipullot yhtä painavia?

Vierailija
29/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruostumattomasta teräksestä valmistetut vesipullot ovat aika painavia.

Vierailija
30/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan vesipulloa mukanani usein vain kesäisin, tai jos tiedän menenväni jonnekkin jossa tulee käveltyä tai muuten liikuttua paljon. Joskus ostan kaupasta halvimman vesipullon mitä löydän, mutta yleensä mulla on sellainen tupperin puolen litran pullo tai kaksi.

Vierailija
31/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene mihinkään ilman pulloa. Yleensä 0,5l riittää, joskus se pitää täyttää tunnin välein. Yöllä menee 1 1/2l vettä. Kai nuo allergia- ja astmalääkkeet janottaa niin kovasti.

Vierailija
32/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on fyysistä eikä taukohuonemahdollisuutta ole, joten yleensä mulla on kaksi 0.5 litran pulloa mukana. Yleensä jotkut ihan kaupasta ostetut vesipullo, joita täytän niin kauan kun ovat siistejä. Hikoilen päivän mittaan ja molemmat pullot kyllä tyhjenee. Limuako pitäisi juoda vai miksi niin harmittaa se, että joku haluaa juoda vettä aamuvarhaisen ja myöhäisiltapäivän välillä? Ei kaikki ole töissä missään toimistossa, jossa voi sisustaa juomaan vettä kahvihuoneeseen aina kun huvittaa. Jos vietän vapaapäivää kaupungilla en silloinkaan viitsi maksaa kiskurihintaa vedestä.

Vierailija
33/33 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin kultaista pulloa. Maksoi 15 000,-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi