Minkälaista vesipulloa kuljetat mukanasi?
Ostatko kaupasta vai täytätkö oman pullon? Onko pullo lasia vai muovia?
Kommentit (33)
Mikä tää juttu on?
Miksi joku kuljettaa vesipulloa?
No nyt on pitkään kulkenut Tallinnan reissulta mukaan tullut Coca-Cola-pullo joka ei kelpaa täkäläisiin pullonpalautusautomaatteihin. Ihan tavallinen 0.5 l muovipullo siis.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on pitkään kulkenut Tallinnan reissulta mukaan tullut Coca-Cola-pullo joka ei kelpaa täkäläisiin pullonpalautusautomaatteihin. Ihan tavallinen 0.5 l muovipullo siis.
Ja siis maastokävelen pitkiä matkoja joten juotava on reissussa tarpeen. Muualla en juuri pulloa mukana kanna.
En kuljeta mukana. Minusta naurettavaa kuljettaa mukana vesipulloa ja siitä hörpätä 5min välein. Eri asia kuumana kesäpäivänä.
Vesipullo on uusi huulirasva. Aikoinaan kaikilla oli aina huulirasva mukana ja sitä lisättiin 5min välein.
Vierailija kirjoitti:
Kiitettävää uusia käyttöä! En yleisesti oikein ymmärrä muutoinkaan, että miksi joku ostaisi usein Suomessa pullotettua vettä, kun meillä Suomessa on vielä toistaiseksi erinomainen vesijohtovesi.
Tupperwaren pulloa kuljetan. Tilanteesta riippuen 0,3l, 0,5l tai 0,75l.
Kyllä, vesipullo on uusi huulirasva. Tosin oon myös siitä edelleen riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis maastokävelen pitkiä matkoja joten juotava on reissussa tarpeen. Muualla en juuri pulloa mukana kanna.
Et edellä kuvannt, että missä vesipulloa olisi tarkoitus kuljettaa. Itselläni on retkieväspullo erikseen. Ja sitten "koulupullo" josta saatan ottaa huikat kun olen koko päivän koululla ja ei aina viitsisi ostaa janoonsa jotain, kun silloin tulee liian helposti sorruttua limppariin (tms). Ja toisekseen säästö se on pienikin säästö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edellä kuvannt, että missä vesipulloa olisi tarkoitus kuljettaa. Itselläni on retkieväspullo erikseen. Ja sitten "koulupullo" josta saatan ottaa huikat kun olen koko päivän koululla ja ei aina viitsisi ostaa janoonsa jotain, kun silloin tulee liian helposti sorruttua limppariin (tms). Ja toisekseen säästö se on pienikin säästö.
Mä en ollut ap vaan kerroin omista tavoistani minne otan pullon mukaan, ihan sellaisessa olanylilaukussa sitä kannan jossa kulkee mutkin kamat :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on?
Miksi joku kuljettaa vesipulloa?
Minua janottaa helposti ja jos ei ole pulloa mukana joudun ostamaan yli kahden euron pullon koulun automaatista tai kahviosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitettävää uusia käyttöä! En yleisesti oikein ymmärrä muutoinkaan, että miksi joku ostaisi usein Suomessa pullotettua vettä, kun meillä Suomessa on vielä toistaiseksi erinomainen vesijohtovesi.
En viitsi juoda wc:n käsienpesualtaasta, ei ole juoma-automaattia eikä ruokalasta saa viedä laseja pois.
Mulla on aina mukana kaksi muovista juomapulloa (ei mitään ex-limsa- tai mehupulloja), toinen 0,5 l ja toinen 0,7 l. Otan juomapullon mukaani, koska siitä on helpoin juoda ja jos minulla ei ole pulloa, en muista juoda riittävästi.
Kannan 0,5 l lasista juomapulloa mukanani käsilaukussa. Vesi pysyy raikkaampana kuin muovipullossa, eikä tarvitse ostaa juomaa kun tulee väistämättä jano, jolloin säästyn sekä rahanmenolta että nestehukan aiheuttamalta päänsäryltä. En tiennytkään että jotkut suhtautuvat jopa vesipullon mukana pitämiseen noin negatiivisesti :D AV ei petä.
Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.
Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.
t.hoitsu
0,5 l Pirkka vesipullo on nyt
Ostan vettä jos on jano ja ei ole mukana. En juo liksaa koskaan
Vierailija kirjoitti:
0,5 l Pirkka vesipullo on nyt
Ostan vettä jos on jano ja ei ole mukana. En juo liksaa koskaan
No se on hyvä ettet koko liksaa juo! Se on monella suomalaisella ongelma, että liksa menee kurkusta alas.
Aina mukana 0,7l vesipullo ja ei mikään limpparipullo,veden juonti ei ole sairautta,ĺuulisi hoitsun tietävän.
Treenatessa hyvä ja muutenkin.
Miten voi olla joillekin niin iso ongelma, että toiset kantavat vesipulloa mukana? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.
Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.
t.hoitsu
http://www.studio55.fi/terveys/article/vanhus-tarvitsee-helteella-paljo…
Helteettömän kesän hyöty: Nestehukka ei vie vanhuksia tiputukseen
http://yle.fi/uutiset/3-8168298
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/299774-kesa-on-vanhuksille-salakaval…
En tarvitse vesipulloa muualla kuin maissa, joissa on yli 30 astetta lämmintä.