Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista vesipulloa kuljetat mukanasi?

Vierailija
30.04.2017 |

Ostatko kaupasta vai täytätkö oman pullon? Onko pullo lasia vai muovia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse vesipulloa muualla kuin maissa, joissa on yli 30 astetta lämmintä.

Vierailija
2/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on?

Miksi joku kuljettaa vesipulloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä  vesipulloa mukanani.

Vierailija
4/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on pitkään kulkenut Tallinnan reissulta mukaan tullut Coca-Cola-pullo joka ei kelpaa täkäläisiin pullonpalautusautomaatteihin. Ihan tavallinen 0.5 l muovipullo siis.

Vierailija
5/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on pitkään kulkenut Tallinnan reissulta mukaan tullut Coca-Cola-pullo joka ei kelpaa täkäläisiin pullonpalautusautomaatteihin. Ihan tavallinen 0.5 l muovipullo siis.

Ja siis maastokävelen pitkiä matkoja joten juotava on reissussa tarpeen. Muualla en juuri pulloa mukana kanna.

Vierailija
6/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuljeta mukana. Minusta naurettavaa kuljettaa mukana vesipulloa ja siitä hörpätä 5min välein. Eri asia kuumana kesäpäivänä.

Vesipullo on uusi huulirasva. Aikoinaan kaikilla oli aina huulirasva mukana ja sitä lisättiin 5min välein.

Vierailija
7/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitettävää uusia käyttöä! En yleisesti oikein ymmärrä muutoinkaan, että miksi joku ostaisi usein Suomessa pullotettua vettä, kun meillä Suomessa on vielä toistaiseksi erinomainen vesijohtovesi.

Vierailija
8/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwaren pulloa kuljetan. Tilanteesta riippuen 0,3l, 0,5l tai 0,75l.

Kyllä, vesipullo on uusi huulirasva. Tosin oon myös siitä edelleen riippuvainen.

Vierailija
9/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis maastokävelen pitkiä matkoja joten juotava on reissussa tarpeen. Muualla en juuri pulloa mukana kanna.

Et edellä kuvannt, että missä vesipulloa olisi tarkoitus kuljettaa. Itselläni on retkieväspullo erikseen. Ja sitten "koulupullo" josta saatan ottaa huikat kun olen koko päivän koululla ja ei aina viitsisi ostaa janoonsa jotain, kun silloin tulee liian helposti sorruttua limppariin (tms). Ja toisekseen säästö se on pienikin säästö.

Vierailija
10/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edellä kuvannt, että missä vesipulloa olisi tarkoitus kuljettaa. Itselläni on retkieväspullo erikseen. Ja sitten "koulupullo" josta saatan ottaa huikat kun olen koko päivän koululla ja ei aina viitsisi ostaa janoonsa jotain, kun silloin tulee liian helposti sorruttua limppariin (tms). Ja toisekseen säästö se on pienikin säästö.

Mä en ollut ap vaan kerroin omista tavoistani minne otan pullon mukaan, ihan sellaisessa olanylilaukussa sitä kannan jossa kulkee mutkin kamat :)

Vierailija
11/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on?

Miksi joku kuljettaa vesipulloa?

Minua janottaa helposti ja jos ei ole pulloa mukana joudun ostamaan yli kahden euron pullon koulun automaatista tai kahviosta.

Vierailija
12/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitettävää uusia käyttöä! En yleisesti oikein ymmärrä muutoinkaan, että miksi joku ostaisi usein Suomessa pullotettua vettä, kun meillä Suomessa on vielä toistaiseksi erinomainen vesijohtovesi.

En viitsi juoda wc:n käsienpesualtaasta, ei ole juoma-automaattia eikä ruokalasta saa viedä laseja pois.

Vierailija
13/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mukana kaksi muovista juomapulloa (ei mitään ex-limsa- tai mehupulloja), toinen 0,5 l ja toinen 0,7 l. Otan juomapullon mukaani, koska siitä on helpoin juoda ja jos minulla ei ole pulloa, en muista juoda riittävästi.

Vierailija
14/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan 0,5 l lasista juomapulloa mukanani käsilaukussa. Vesi pysyy raikkaampana kuin muovipullossa, eikä tarvitse ostaa juomaa kun tulee väistämättä jano, jolloin säästyn sekä rahanmenolta että nestehukan aiheuttamalta päänsäryltä. En tiennytkään että jotkut suhtautuvat jopa vesipullon mukana pitämiseen noin negatiivisesti :D AV ei petä.

Vierailija
15/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.

Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.

t.hoitsu

Vierailija
16/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5 l Pirkka vesipullo on nyt

Ostan vettä jos on jano ja ei ole mukana. En juo liksaa koskaan

Vierailija
17/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,5 l Pirkka vesipullo on nyt

Ostan vettä jos on jano ja ei ole mukana. En juo liksaa koskaan

No se on hyvä ettet koko liksaa juo! Se on monella suomalaisella ongelma, että liksa menee kurkusta alas.

Vierailija
18/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mukana 0,7l vesipullo ja ei mikään limpparipullo,veden juonti ei ole sairautta,ĺuulisi hoitsun tietävän.

Treenatessa hyvä ja muutenkin.

Vierailija
19/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla joillekin niin iso ongelma, että toiset kantavat vesipulloa mukana? :D

Vierailija
20/33 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 70 v ja en ole kuivunut mistään kohtaa ja en ole pitänyt vesipulloa muualla kuin uimarannalla tai marjametsässä.

Joten ihan höpöjuttua ja liika veden nauttimen voi myös sairastuttaa.

t.hoitsu

http://www.studio55.fi/terveys/article/vanhus-tarvitsee-helteella-paljo…

Helteettömän kesän hyöty: Nestehukka ei vie vanhuksia tiputukseen

http://yle.fi/uutiset/3-8168298

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/299774-kesa-on-vanhuksille-salakaval…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi