Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päärynävartaloa olemassa ollenkaan, jos laihtuessa se katoaa?

Vierailija
30.04.2017 |

Joku kerran täällä väitti, että luurangoissa ei juuri ole eroa. Eli jos joku on päärynän mallinen, kyse on vain läskin jakautumisesta. Kun läski poistetaan, keho ei ole enää päärynän mallinen!
Ainakin tässä laihtumistapauksessa on käynyt just niin:
http://imgur.com/LI6zZxs

Voiko olla totta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuvan nainen ole päärynänmallinen ollutkaan. Kuvassa näkyy selvästi että ylipainoisena mahassa on runsaasti ylimääräistä. Samoin laihiksen jälkeisessä kuvassa näkyy että hartiat ovat vähintään yhtä leveät kuin lantio. Myös vartalo on tasapaksu. Rinnat eivät näytä jälkeen-kuvassa kovin pieniltä suhteessa vartaloon.

Päärynänmalliseksi kutstuaan naista, jolla on lantion luusto leveämpi kuin hartiat. Lisäksi päärynämällisella on usein kapea selkä, pienehköt rinnat.Päärynällä rasva ei keräänny ylipainossa vyötärölle ja mahaan vaan etenkin lantiolle, takapuoleen ja reisien yläosaan. Vyötärö on selvästi lantiota kapeampi sekä normaali- että ylipainossa.

Tässä on pienikokoinen hoikka päärynä. Pienet rinnat, vyötärö ja lantio erottuvat.

http://www.thesuperficial.com/photos/rachel-bilson-bikini-photos-barbad…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päärynöitä ole olemassa. Jos laitetaan vierekkäin Omena, Päärynä ja vaikka T-mallin nainen luurankoina niin ihan samanlaisia ovat. Jos sitten kerää rasvaa niin SE RASVA tekee mallin riippuen siitä mihin se kertyy. Eli päärynä voi muuttaa itsensä normaaliksi.

Vierailija
24/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista päätellen kyseessä on aika nuori nainen, koska ylimääräinen on lähtenyt aika nätisti. Nuorella keho vielä palautuu hyvin, iho ei jää roikkumaan. Eipä tuo kovin päärynältä vaikuta, koska aika sopusuhtainen vartalo. Päärynässä kaikki kasautuu reisiin ja takapuoleen ja ylhäällä ei ole juuri mitään.

Ennen-kuvissa on voimakkaasti alapainotteinen, reidet ovat valtavat.

Vierailija
25/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin oli selkeä päärynävartalo jo nuorena, vaikka bmi oli 17 ja olin mielestäni liian hoikka. Nyttemmin olen saanut salitreenillä lisää massaa yläkroppaan, ja näytän hieman tasapainoisemmalta.

Vierailija
26/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Mä voisin laihduttaa itseni luurangoksi, mutta koska mun hartiat on kapeammat kuin lantio tulen aina olemaan päärynä.

27/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mun pitäisi tehdä, kun mulla on liikaa rasvaa kyljissä ja mahassa, vaikka oon 48kg/160cm. Ja tää ei ole minkään anorektikon puhetta, mun vartalo näyttää ihan hyvältä, mutta mulla on selkeä omenavartalo, vaikka kiloiltani olen laiha. Miten sen rasvan saisi lähtemään näistä paikoista, kun muista paikoista se kyllä lähtee?