Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa ja kolme vuotta ilman seksiä

Vierailija
30.04.2017 |

Taustalla pitkä suhde, kaksi pientä lasta ja nyt tosiaan tulee kolme vuotta ilman seksiä. Mies ei omien sanojensa mukaan halua minua, koska olen liian lihava. Ok, ehkä painan nyt noin 12kg enemmän kuin ennen lapsia, mutta olen vielä naamasta ihan kivannäköinen.
Tilanne on kuitenkin aika sietämätön. Kaipaan seksiä tai mitä tahansa kosketusta niin, että huokailen töissä kaikkien hyvännäköisten miesten perään ja toivon, että näkisin vilahduksen paljastaa käsivartta edes.
Oma mies on alkanut lähinnä ällöttää, koska hän on torjunut minut ja pitää minua inhottavana koskeakseen. Voisin tietty laihduttaa, mutta ei ole tarmoa siihen ja olen kuitenkin sinut kilojen kanssa. Eikä laihduttaminen saisi minua enää innostumaan tuosta äijästä, koska on nyt tässä monen vuoden aikana hokenut, ettei seksi kanssani kiinnosta.
Olen ihan solmussa. Meillä on perusarki ihan ok, lasten kanssa ollaan ja heihin panostetaan. Mutta ahdistaa olla tässä avioliitossa vain lasten tähden...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rakastaja. Mulla 10 seksitöntä vuotta jo. ..

Vierailija
2/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ollut ilman seksiä kohta 8 vuotta. Puolisoa ei kiinnosta ja yritykset ottaa asia puheeksi päättyvät alkuunsa. Mies ei halua puhua eikä lähteä perheterapeutillekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muuten huomaavainen sinua kohtaan, osoittaako rakkautta? Eihän tuo kuulosta normaalilta lainkaan.

Miten pystyt edes olemaan suhteessa, jossa toinen osapuoli pitää sinua epämiellyttävänä?

Vakavan keskustelun paikka mielestäni.

Vierailija
4/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 50 seksitöntä vuotta ja ihan olen tyytyväinen.

Vierailija
5/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "vain" vuosi ilman seksiä. Mies on äkäinen - minulle, lapsille, siskolleen, koko maailmalle. Lähden parin vuoden päästä. Nyt lapset pieniä ja työelämässä menee (edes siinä) hyvin. Tarvitsen toisen apua tähän arkeen.

Meillä on tulossa firman kesäpäivät, ja annan palaa, jos tilaisuus tulee. Mieluusti otan nuoremman rakastajan. Tämän olen miehellekin kertonut, muttei kiinnosta.

Ja hei, ei se ulkonäöstä kiinni ole. Saan kehuja ulkonäöstäni muilta. Ja mies on huonoryhtinen keski-ikäinen mies, että minä tässä olen ns tasokkaampi.

Vierailija
6/12 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 3 v ilman mitään siihen suuntaan. Minä vasta 30 v 😟

Vierailija
7/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kj kirjoitti:

Miten ”ottaisin” rakastajattaren? Jos lähden etsimään uutta seksikumppania kapakasta tai netistä perinteisin menetelmin, se merkkaa kyllä viimeistä naulaa tämän liiton arkkuun. Miten omassa parisuhteessaan puutteesta kärsivät voisivat tavata toisiaan jotenkin diskreetisti vain ja pelkästään seksin merkeissä? Onko löytynyt matchcomin tms kautta? Mielelläni kutittelisin teitä nättinaamaisia eikä haittasi kymmenkunta liikakiloakaan kunhan seksi kiinnostaa. Miten olisi parin tunnin palaveri työpäivän jälkeen. Sen jälkeen vaikka uimahallin kautta himaan.

Vierailija
8/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaa se ukkosi pariterapeutin luo aidolla eron uhalla.

Paskiaisen kuuloinen tyyppi noin kirjoituksen perusteella, mutta ilkeyden taustalla voi olla häpeä, masennus, ahdistus tms. muu syy kuin luonnevika.

Ulkonäkö ei helpolla ole todellinen haluttomuuden syy.

Vierailija
9/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole avioliitossa enää. 6kk ilman seksiä on raja, jonka jälkeen seksiä saa hakea muualta jos kotona ei saa.

Seksuaalisuuslaki 69 pykälä

Vierailija
10/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä miehille. Miehen kertoessa samaa, vastaukset luokkaa "imuroi useammin".

Vierailija
11/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi M40 kirjoitti:

kj kirjoitti:

Miten ”ottaisin” rakastajattaren? Jos lähden etsimään uutta seksikumppania kapakasta tai netistä perinteisin menetelmin, se merkkaa kyllä viimeistä naulaa tämän liiton arkkuun. Miten omassa parisuhteessaan puutteesta kärsivät voisivat tavata toisiaan jotenkin diskreetisti vain ja pelkästään seksin merkeissä? Onko löytynyt matchcomin tms kautta? Mielelläni kutittelisin teitä nättinaamaisia eikä haittasi kymmenkunta liikakiloakaan kunhan seksi kiinnostaa. Miten olisi parin tunnin palaveri työpäivän jälkeen. Sen jälkeen vaikka uimahallin kautta himaan.

Niin tosiaan, miten sellaisen rakastajan saa vain ihka hommattua? En voi oikein baarikärpäseksi ryhtyä, mistä sitä normaalisti saa. Töissä on paljon hyvännäköisiä miehiä, mutta kaikilla sormukset eikä mitään iltatilaisuuksia edes.

Ei ole helppoa, vaikka haluaisin olla helppo...

Ap

Vierailija
12/12 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitä kaunokaisia ilolla auttaisi ainakin tämä herra...

T: M34w

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi