Painoitko yo-lakin päähäsi vapun kunniaksi?
Kommentit (15)
En. Hävitin lakkini jo 20 vuotta sitten enkä ole jaksanu ostaa uutta. Inhoan väkijoukkoja joten mua ei minkään kaupungin keskustassa kalenterijuoppopäivinä näe.
Laitoin mutta lakki puristi ja tuntui jääneen pieneksi....
Kävin amiksen joten ei ole lakkia. Onneksi sain halvalla yhdeltä persaukiselta lukiolaiselta joten minullakin on lakki päässä joka vappu vaikken ole ylioppilas.
Juu eilen klo 18. Nytkin makaan sohvalla verkkarit jalassa ja lakki päässä.
Enkä tosiaan lähtenyt Mantalle, toinen teini sairas ja 2v sukulainen oli yökylässä.
Kokoonnumme perinteisesti vappubrunssille suvun kesken, meillä on pöytävaraus vuodesta toiseen. Paitsi lapsilla, kaikilla on yo-lakit tai teekkarilakit. Yhdellä suvun tyttären poikaystävällä ei ollut yo-lakit, vaan joku vappuhattu, ja se kyllä latisti tunnelmaa. Niin ja yhdellä sukuun naidulla on merkonomilakki -sitä me vähän ihmettelemme kyllä.
Jos menee ympäristöön, jossa kaikilla se on, voi laittaa. Muuten ei oikein enää viitsi. Latistaa tunnelmaa, jos ympärillä on ihmisiä, joilla ei ole lakkia kun muilla on. Vappu kuitenkin on yo-lakkien juhla.
Lakeissa pitäisi lukea kaikenlaista tietoa.
Tämä vappu on mennyt flunssasta toipuessa. En siis kaivanut suotta lakkia esille, kun en missään käynytkään. Mantalle ei ole ollut tapana mennä, mutta vappulounas / -brunssi on usein ollut ohjelmistossa. Silloin lakki päässä, tietysti.
Kuuluu asiaan, kuis muuten, sillai kai.
Joo, mutta olin Turussa Aurakadun ryysikses.
Painoin, olen hankkinut sen ihan vapun takia, en ole käynyt lukiota. Illalla pidin kissanaamaria, vaikka en ole kissa.
En muista, missä se on. Joskus varastoa siivotessa tulee vastaan, mutta en yleensä vappuaattona siivoa varastoa.
En laittanut ja vietän vappuni aivan muualla kuin Kauppatorilla. Yhtenä vappuna on ollut ainoastaan päässä. Vähän kellastunutkin jo on , koska en ole säilyttänyt sitä asianmukaisesti. 🙂
Hankin lakin ylipäätään vain sukulaisen painostuksesta,pidin sitä lakkiaiapäivänä ja sitten hukkasin johonkin.