Onko kuoleman jälkeen uutta elämää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaan ymmärrä, että minkä takia minä synnyin.
Jumala tahtoi, että synnyit. Aina ei ymmärrä miksi on täällä. Elämälläsi on tarkoitus.
Joo. Minäkin uskoin lapsena että elämälläni on tarkoitus.
No eipä usko. Se on tässä jo nyt. Kuolemaan ei ole ennalta määrätty. Miksi muuten rikkaat eläisi köyhiä pidempään? ??
Vierailija kirjoitti:
Njoo. Kuolemani jälkeen jatkan osuuttani elämän kiertokulussa, ravitsen kasveja ja hyönteisiä jotka ravitsevat toisia hyönteisiä ja eläimiä ja niin ees päin... "sieluni" tai mikä onkaan jatkaa olemassa oloaan niissä ihmisissä jotka muistavat minut ja joiden elämänkulkuun vaikuttaa suoraan tai välillisesti se että olen ollut olemassa.
Atomit jatkavat kiertokulkuaan...
Yhdessä dokumentissa jonkun "maya-heimon" yksi vanha mummo oli kuollut, ja heimolaiset sanoivat hänen siirtyneen elämään muistoissa. Kauniisti sanottu. Elämme jäljelle jääneiden muistoissa.
Willy Loman kirjoitti:
Ei ole. Kun kuolen, tämä minäksi kutsumani tietoisuus häviää, koska se on vain aivotoimintani tuote.
Aivothan ovat vain illuusio,muodostuneet atomeista jotka noudattavat kvantti"fysiikkaa".
Atomit eivät muuten ole materiaa vaan pelkkää energiaa.
http://www.collective-evolution.com/2013/12/05/the-illusion-of-matter-o…
kjh kirjoitti:
No eipä usko. Se on tässä jo nyt. Kuolemaan ei ole ennalta määrätty. Miksi muuten rikkaat eläisi köyhiä pidempään? ??
Minä en vaan ymmärrä sitä, että miksi ei ole sallaista mahdollisuutta että voisin lapsia tässä paikkaan x, vuokrata aseen ja ampua itsensä. Miksi siitä on tehty niin vaikeaa.
On. On niin monia lapsia jotka on kertoneet edellisistä elämistä. Lisäksi monille on tapahtunut yliluonnollisia asioita (kummituksia yms.)
On. Jeesuksen sovitustyön kautta saa iankaikisenelämän, kun uskoo Jeesuksen sovittaneen synnit. Pelastusta ei ole kenessäkään toisessa.