Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suru yksilapsisuudesta uusperheessä

Vierailija
23.10.2022 |

Miten päästä yli siitä surusta, että sain vain yhden lapsen ydinperheessä ja vaikka on parisuhde, en halua uudessa suhteessa lapsia? Perhe-elämäkin tuntuu vaikealta, kun haluaisin itselleni lisää lapsia ja näen itseni usean äitinä, mutta en halua lapsia kahteen suhteeseen tai kahdelle isälle. Miten olla onnellinen yhden lapsen äiti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera, kun ihmiset saavat ydinperheissä paljon lapsia. Oma ero tuli pitkässä suhteessa exän toilailujen vuoksi. Ap

Vierailija
2/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasta apua hakemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lapsi ap,teini. Kysy lisää jos haluat jotain tietää.

Vierailija
4/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kaikenlaisia suruja. Jotkut eivät saa lapsia lainkaan, jotkut menettävät useamman ennen kuin saavat sen ensimmäisen. Jotkut eivät löydä edes puolisoa.

Minäkin suren monia menetyksiä elämässäni, mutta en ikinä sitä, että sain vain yhden lapsen. Hän on täydellinen ja ihana ja maailman parasta seuraa. Olen onnellinen ja onnekas yhden lapsen äiti.

Vierailija
5/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi lapsi ap,teini. Kysy lisää jos haluat jotain tietää.

Asutko Jämsässä?

Vierailija
6/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia exän kanssa, silloin ne on vain yhdelle miehelle, vaikka elät toisen kanssa.

Vierailija
7/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon vastaisi ? En vastaa mitään, koska en usko sanakan aloituksestasi. No jaa , hyvä ettei lisää lapsia, kun tällä kirjoitat ja et ole yhdenkään lapsesi kanssa.

Vierailija
8/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lisää lapsia exän kanssa, silloin ne on vain yhdelle miehelle, vaikka elät toisen kanssa.

Valitettavasti tämä ei ole vaihtoehto.. Surullista on. Ap

Vierailija
10/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Elämä on valintoja. Sinä olet nyt valinnut noin. Jos et kestä sitä surua, niin valitse toisin.

Vierailija
11/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina nousee karvat vähän pystyyn kun joku itkee liian pieneksi jäänyttä lapsimääräänsä, jos kyse on kuitenkin omista valinnoista ja niitä lapsia on kuitenkin ylipäätään saanut. -tahtomattaan lapseton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan