Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäitkö koskaan kiinni TV-lupatarkastajalle - ja miten siinä sinulle kävi?

Vierailija
30.04.2017 |

Itse kärähdin tarkastajalle, koska luulin naapurin olevan oven takana. Menin avaamaan ja tv pauhasi taustalla, turhapa siinä on sitten selitellä. Sakkojakin olisin saanut, mutta myönsin tapauksen ja lupamaksu sovittiin lähteväksi seuraavan kuun alusta. Kyllä melkein nauratti - toisaalta hieman jyrsikin. Sen jälkeen summerista meni piuhat poikki ja lupaakaan en maksanut kuin tarkastajan kirjoittaman kolmen kuukauden pätkän...
.........
Alakerran naapurillakaan ei ollut lupaa - ja oli vieläpä saanut sakotkin siihen päälle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsena (olen syntynyt 90-luvun alussa) isä aina sanoi että jos näette jonkun tuntemattoman oven takana niin ei saa avata, koska se voi olla tv-lupatarkastaja. Oli vissiin vähän rauhallisempi maailma silloin kun pahin skenaario oli se että päästäisin tv-lupatarkastajan sisälle kun isä ei ole kotona :D

Vierailija
22/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan on aikoinaan päästänyt jonkun tarkastajan kynnyksen yli?

Samaa porukkaa ketkä maksavat yksityisten parkkifirmojen -jumalauta mitä huijareita niitten johdossa on!- leikkisakkoja, eivät saa feissareille jauhoja suuhun tai eivät tiedä oikeuksiaan jos vartija pyytää avaamaan kassin kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt koskaan kiinni vaikka melkein 10v ilman lupaa katselin. Yhtenä iltana olin nukahtanut sohvalle telkkari auki ja ikkunaverhot auki. Jopahan sattui tarkastaja ovelle. En avannut. Sen jälkeen juoksi ahkeraan ovella. Kerran olin tuulikaapissa just lähdössä ulos takki päällä. Ovikello soi ja arvasin että herrahan se siellä. Odotin hiljaa siinä oven takana, luovutti ja lähti pois. Jotain kirjeitä ensin postittivat siihen aikaa että telkkariluvan tarkastaja kiertää, nyt voit sen hankkia ilman sakkoja :D En hankkinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi