Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin välillä et miks oon näin lyhyt. Oon nuorimies ja 170cm.

Vierailija
30.04.2017 |

Äiti 164cm ja isä 172cm.
Veljestä tuli 180cm.
Äidin puolella miehet yli 180cm kaikki, mutta isän puolella 170 senttisiä.

Ite jäin tasam 170cm pitkäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit? Kasvoit ihan sopivaksi. Suurin osa tuntemistani miehistä vähän päälle tuon, joten ei kai tuo mikään outo pituus ole.

Vierailija
2/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten keskimääräinen pituusero on 14 cm, joten äitisi olisi miehenä 178cm. Veljesi peri siis äitisi pituusgeenit ja sinä perit isäsi pituusgeenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voisit olla minä: isä 194 cm, äiti 155cm ja veli 185cm. Itse 165 cm mies. Naista ei koskaan ole ollut ja saan kuulla usein pituudestani

Vierailija
4/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä veljekset 160- 170- ja 180-senttiset. Pisin on se, jolla ei ole vaimoa eikä töitä ja asuu 3-kymppisenä vielä kotona.

Vierailija
5/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin toisin päin, äiti 159 isä 179 ja minä 195.

Vierailija
6/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika runkkaaminen ja homofantasiointi todennäköisesti syynä.

Vierailija
7/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 160 cm. Pidän lyhyitä miehiä tosi seksikkäinä, harmittaa kun tajusin asian kunnolla vasta ton nykyisen kanssa. Oon ite 165 ja suht lihava (reilusti miestäni isompi), eli en tiedä kelpaisinko kovin monelle lyhyelle miehelle tosin.

Vierailija
8/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä nyt tuossa on?

Vierailija
9/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuota ihmetellä ottaen huomioon vanhempiesi pituudet? Ennemmin mä ihmettelisin veljesi pituutta, vaikka ei sekään mikään ihme minusta ole.

Vierailija
10/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm on täysin normaali mitta miehelle. Sen pituiseksi varmaan omakin poikani kasvaa ja sen pituinen myös mieheni on.

Vierailija
11/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyydellä ei ole merkitystä. 170 on ihan sopiva. Se ei ole lyhyt.

Jostain luin, että se hiton rasittavaa musaa tekevä villekalle on 165 pitkä.

Vierailija
12/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä lyhyt mutta mitäs siitä. Siihen on sopeuduttava. Turha kelailla asiaa.

Vierailija
13/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu puolukoista.

Vierailija
14/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 170 ja muna 15cm ja aina ollu kaikki ihan ok. Se on ihan hyvä pituus. 

Vierailija
15/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle 165cm. Äitinikin on mua pidempi. Olen muutenkin jotenkin pieni. Ei se mua haittaa. Enemmän isosta koosta tuntuu olevan harmia. Eikä nuo ihmiset tuolla maailmallakaan isoja ole noin keskimäärin. Pienistä käsistäkin on yllättävän paljon hyötyä.

Kiinnostuneita naisiakin on aina riittänyt.

En tiedä, miksi tällaiseksi jäin, mutta en enää haluaisi olla pidempikään. Turha pituuden takia on uhriutua, vaikka ymmärrän kyllä, että toisille lyhyys voi olla vaikea asia. Lyhyitä miehiä on kuitenkin lopulta maailma pullollaan.

Vierailija
16/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alle 165cm. Äitinikin on mua pidempi. Olen muutenkin jotenkin pieni. Ei se mua haittaa. Enemmän isosta koosta tuntuu olevan harmia. Eikä nuo ihmiset tuolla maailmallakaan isoja ole noin keskimäärin. Pienistä käsistäkin on yllättävän paljon hyötyä.

En tiedä, miksi tällaiseksi jäin, mutta en enää haluaisi olla pidempikään. Turha pituuden takia on uhriutua, vaikka ymmärrän kyllä, että toisille lyhyys voi olla vaikea asia. Lyhyitä miehiä on kuitenkin lopulta maailma pullollaan.

Tämä. Kun asenne on kohdallaan niin ei se ole pituudesta kiinni. Ite ainakin kiinnostuisin tästä miehestä jo tämän viestin perusteella.

Vierailija
17/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun asenne on kohdallaan niin ei se ole pituudesta kiinni. Ite ainakin kiinnostuisin tästä miehestä jo tämän viestin perusteella.

Ei se asenteesta ole kiinni. Tyyppi on varmaan muuten todella komea että se kompensoi lyhyyden

Vierailija
18/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäit? Kasvoit ihan sopivaksi. Suurin osa tuntemistani miehistä vähän päälle tuon, joten ei kai tuo mikään outo pituus ole.

Älä kuseta, tai sitten olet Tampereelta, siellä noita sisäsiittoisis tatteja riittää. Hyi helvetti!

Vierailija
19/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi teini-iässä lyhentää kasvuennustetta merkittävästi. Isäni 172 cm poltti lapsuudesta asti, äitini 158 cm poltti myös. Veljeni joka ei polttanut kasvoi 191 cm:ksi.

Vierailija
20/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27/170cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuseta, tai sitten olet Tampereelta, siellä noita sisäsiittoisis tatteja riittää. Hyi helvetti!

Tuu tänne Manseen sanoon nääs, niin saat kuanoos! Kyä näin o!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän