Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja mies, ystävyys?!

Kesä
30.04.2017 |

Joitakin kuukausia sitten tutustuin erääseen miespuoliseen henkilöön, jolle teinkin heti alussa jo selväksi, että en hae muuta kuin ystävyyssuhteita tällä hetkellä, enkä etsi seurustelusuhdettakaan. Mies silti haluaa ottaa yhteyttä ja olenkin häntä treffaillut kaverimielessä jo useaan otteeseen, alussa kävi selväksi, että tällä miehellä ei ole juurikaan hirveästi kokemusta seurustelusta elämänsä aikana, ja kärsii myös ujoudesta/jonkun sortin sosiaalisesta jännityksestäkin. Mutta mikä onkin nyt muodostunut nyt ongelmaksi on tämä, että ajauduin nyt jo kolmannen kerran tilanteeseen hänen kanssaan, missä joudun toistamaan hänelle itseäni sen suhteen, että en tosian kumppania ole etsimässä,ja hänestäkään en ole kiinnostunut. Aikaisemmin hänen kanssaan olen käynyt keskustelun, jossa selkeästi hänelle ilmaisin, että meistä ei paria tule, mahdollisimman kohteliaasti, mutta ilmeisesti pyyhkinyt tämän mielestä pois?Ja nyt viimeisin tilanne oli tämä, että hän tuli luokseni illan vieton jälkeen, ehdotin hänelle, että pitäisikö hänen mennä kotiinsa, mutta hän välttämättä halusi tulla, ja tämän jälkeen hän päätyi lähentelemään minua tulemalla yhtäkkiä viereeni makoilemaan lattialle, reagoin tähän taas samalla tavalla ja kerroin, että tilanne ei edelleenkään ole muuttunut, ja että miksi se muuttuisi yhtäkkiä, ja tästä hän vetäisi kamalat ahdistukset ja pettymykset...Sen jälkeen pyysi jäädä nukkumaan sohvalle, se sopi minulle, mutta yhtäkkiä hän haluaakin päästä samaan sänkyyn ajatuksella, että nukkuu vain samassa sängyssä. Kuitenkin juuri, ennen nukkumaan laittamista, hän toteaakin tuskaisesti ääneen, että 'panettaa'. ...Voi helvetti :D Tilaan kaverille kyydin kotiin, ja kerron miksi, mutta tässä tilanteessa minä päädynkin olemaan se paha ihminen, tilanne päättyi kiukutteluun tämän miehen puolelta, mutta onneksi häipyi ja lähti. Ystävänä hän on ihan hyvää seuraa, mutta nyt koen, että en enää pidä sopivana olla yhteydessä hänen kanssaan, koska selvästikkään hän ei ymmärrä tätä tilannetta. Takertuja on, se on tiedossa kyllä, eikö tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit?!Laimealta tuntuu, jos kaveri ei ymmärrä 'eitä' ja kehittää draamaa nyt tästä asiasta, enkä tosiaan halua alkaa nöyrtymään, tai kenenkään mieliksi käytöstä muuttamaan, jos itselle koko homma on selvä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi