Neljän lapsen äiti mielettömässä kunnossa kun liikkuu, eikä selittele.
http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201704292200107714_bs.shtml Ottakaa mammat mallia! Tämä nainen todistaa, että tekosyynne plösähtämiseen ovat tuulesta temmattuja.
Kommentit (51)
Toi on 25 vasta? Naama on aika nahkaisen oloinen, ehkä se on vaan toi "kisakunto"? Kuvan perusteella olisin heittänyt ikä-arvauksen 35+. Ei sillä, että 35+ ikäiseltä näyttäminen olisi huono asia, mutta tuskin sitä ikääntymistä kannattaa nopeuttaa oli sitten mies tai nainen.
Noh, mä olin aika paljon yksin lasten kanssa miehen työmatkojen vuoksi, ei tukiverkkoja, kun äitikin kuoli äkillisesti. Mutta aina voi kotona jumpata, laihdutin ihan kotijumpalla 10 kg sekä vaunukävelyillä.
Tämä aloitus on varmasti plösöille av-mammoille myrkkyä. Täytyyhän ihmisen syödä todella paljon liikaa, jos vaikka lihoo 15-20 kg vuodessa.
Ihan kodin lattiallakin voi treenata. Youtube on täynnä jumppavideoita.
Niin, et sitten lukenut artikkelia?
Kyseisellä naisella on pinkka kunnossa ja tukiverkosto, joka hoitaa lapsia. Monilla näitä kahta asiaa ei ole!
"Herää kuudelta kun muut vielä nukkuvat". Räkänaurua. Mun lapset herää 5.30 kun mä vielä haluaisin nukkua. Ovat heränneet viimeiset 5 vuotta.
Eikä ole mummoa eikä ketään muutakaan joka hoitaisi. Ja mies on töissä usein kellon ympäri. Eikä ole vanhinkaan koulussa vaan kaikki kotihoidossa.
Mutta en minä lihava ole.
Suominaista kiinnostaa enemmän sipsi ja siideri kuin liikunta.
Jumppasin 3 kertaa päivässä kun olin äitiyslomalla. Yhteensä n. 2,5 h/d. Oli aikaa.
Nykyisin enää tunnin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaista kiinnostaa enemmän sipsi ja siideri kuin liikunta.
Aivan. Kun suomalainen mies taas on aina tikissä.
Kaikilla ei ole miestä, äitiä ja mummoa auttamassa. Se voi olla yksi selitys.
Realisti2 kirjoitti:
Kyseisellä naisella on pinkka kunnossa ja tukiverkosto, joka hoitaa lapsia. Monilla näitä kahta asiaa ei ole!
En tarvinnut salia enkä tukiverkostoja laihtumiseeni. Musiikit radiosta ja lapset vieressä tai mukana. Kävelyille lapset mukaan.
Heh, pieksämäkeläinen teiniäiti jolla äiti ja mummo hoitaa lapset kun mamma jumppaa.
En nyt ihan esikuvaksi nostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Realisti2 kirjoitti:
En tarvinnut salia enkä tukiverkostoja laihtumiseeni. Musiikit radiosta ja lapset vieressä tai mukana. Kävelyille lapset mukaan.
Kävelyllä ei kyllä päästä tähän kuntoon (fitness-kisa), tai sinne päinkään. Tsori, jos olet eri mieltä, pics or it didn't happen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti2 kirjoitti:
Kävelyllä ei kyllä päästä tähän kuntoon (fitness-kisa), tai sinne päinkään. Tsori, jos olet eri mieltä, pics or it didn't happen!
No tuota en edes tavoitellut enkä tavoittele. Mutta käsipainoja, jumppapallo yms. välineitä on kotona myös. Ei tartte salia.
Todella rumaa naisella näkyvät lihakset ja tuollainen ruskea likaisen näköinen tekorusetus.
Onko tuo nainen töissä? arvaan, että ei. Kyllähän sitä silloin on aikaa kuntoilla.
Itse en pidä kyseistä harrastusta järkevänä, saati että pyllistelisin paskanvärisenä perse pitkällä lavalla ja vielä maksaisin siitä. Järjenkäyttö on sallittua. Harrastan kestävyysurheilua ja voimaharjoittelua tukena. Syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Harrastan toiminnallisuuden vuoksi, en tavoitteenani pyllistellä lasikorkkareilla lavalla.
Vieläkö joku jaksaa jauhaa että liikkuminen laihduttaa? Kyllä kaikki olisi laihoja jos se olisi niin helppoa että tarvii vain liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti2 kirjoitti:
No tuota en edes tavoitellut enkä tavoittele. Mutta käsipainoja, jumppapallo yms. välineitä on kotona myös. Ei tartte salia.
Eli tekosyitä mikset ole tässä kunnossa, kuten kysymys kuului ja lisäksi vielä "selittelet"?
Kannattaa muistaa, että useimmat mammat ovat yksinhuoltajia. Kahden vanhemman perheessä on helpompi vuorotella harrastuksien kanssa.