Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin nakkipaketin joka oli kaupassa 2.70 ja kotiin tullessa se olikin 6.80 kun katsoin kuitista

Vierailija
30.04.2017 |

Tekeekö kaupat tahallaan tuota että laittavat hintalapun väärän tuotteen eteen ja näin huijaavat ostajia halvemmalla hinnalla? Olen törmännyt aikaisemminkin vastaavaan, mutta huomannut sen jo kaupassa. Tosi tarkkana pitää näköjään lukea tuotekoodit.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänää perunasnackspussin, joka oli tarjouksessa 1.49€. Poistuessani tulin kuitenkin tarkastaneeksi kuitin, ja siinä oli hintana 1.99€. Takaisin kassalle ja saatiin oikea veloitus.

Vierailija
62/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitti kannattaa tarkastaa aina kaupassa ja huomauttaa virheestä heti. Kaupassa on myynnissä satoja tai tuhansia artikkeleita ja alennukset vaihtuvat jatkuvasti. Inhimillisten virheiden takia joitain alennuksia jää syöttämättä järjestelmään, mikä on ihan ymmärrettävää.

Ei ole ymmärrettävää että näitä virheitä tapahtuu ihan koko ajan ja sattumalta vielä aina asiakkaan tappioksi. Joko työtavoissa on pahasti jotain pielessä, tai sitten se oikeasti on tahallista.

Eivät ole aina asiakkaan tappioksi, mutta kai sen nyt tyhmempikin tajuaa että jos tuotteen normitila on olla normihintainen, sille tehdään toimenpide jolla hintaa lasketaan, niin eihän se voi siinä kallistua se hinta kun kalliimpaa hintaa ei mitenkään syötetä järjestelmään. Jos toimenpiteen suorituksessa menee jokin pieleen, on normihinta voimassa.

Tajuatteko koskaan esim. isoon prismaan tai cittariin mennessänne, että montako eri tuotetta niin isoon halliin mahtuu? Montako enaria, montako tarjouslappua, montako erillistä tarjousta jonka jokaisen erillisen tuotteen pitää olla tarjouksessa oikein?

Niinpä. Tietysti tapahtuu virheitä.

No käsittääkseni tuollaisessa Citymarket/Prisma kokoisessa marketissa on jopa noitain 60.000 tuotetta. Meidän prismassa on huomattavasti vähemmän tarjouksia kuin citymarketissa, enkä ole koskaan huomannut prismassa väärää hintaa. Citymarketissa se taas on ihnan tavallista että tulee väärä hinta tai että olen ottanut väärän tuotteen.

Ei se tavallista ole muualla kuin huonossa CM. Niitä on myös hyviä ja nämä kuralaatuiset juntit pitkin maaseutua pilaavat hyvän kaupan maineen. Joka kaupungeissa toimii. Ehkä maalaiset vain ovat tyhmempiä, kuin kaupunkilaiset? Ei saada osaavaa työvoimaa?

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole vain toiseen suuntaan, mutta sinä et välttämättä sitä tiedä tai huomaa. Olin joskus 10v eri kaupoissa töissä, mutta vain 2 kertaa asiakas tuli sanomaan että tuote oli liian halpa, eli hyllyssä oli isompi hinta. Myyjät sitten itse huomaavat näitä virheitä, jotka ovat menneet asiakkaan eduksi.

Perin harvinaista on sekään että kassa huomauttaisi asiakkaale että tämä tuote mitä olet ottanut 15kpl, ei ole se mikä on tarjouksessa... Tosin olen tällaisenkin tapauksen nähnyt pari kertaa. Eipä ne kassat varmaan isossa marketissa edes ole perillä tarjouksistaan.

Taas yksi, joka ei todellakaan tajua että asioi valtavan kokoisessa kaupassa, jossa on valtavasti tuotteita ja erilaisia tarjouksia. :D Kassahenkilö ei mitenkään voi muistaa/tietää joka ikistä tarjousta ja joka ikistä tuotetta eikä se ole hänen tehtävänsä. Se on järjestelmän tehtävä.

Ei ehkä muista. Eikä vaaditakkaan niin huonopalkkaisesta työstä hyvää muistia. Minä kyllä muistan ja näen tarjoukset kun kävelen vain kaupan läpi ja katson omin silmin. Se mitä me vaaditaan on, että järjestelmä on kunnossa tai sitten kauppa antaa kompensaatiota hukatusta ajastani.

Sinkkumies

Vierailija
64/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaupassa töissä. Jos mun pitää alkaa korjaamaan niiden hintoja, niin sitten pitää saada palkkaa/kompensaatiota siitä työstä. Muutenhan kyseessä on varkaus.

Sinkkumies

Vierailija
65/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole vain toiseen suuntaan, mutta sinä et välttämättä sitä tiedä tai huomaa. Olin joskus 10v eri kaupoissa töissä, mutta vain 2 kertaa asiakas tuli sanomaan että tuote oli liian halpa, eli hyllyssä oli isompi hinta. Myyjät sitten itse huomaavat näitä virheitä, jotka ovat menneet asiakkaan eduksi.

Perin harvinaista on sekään että kassa huomauttaisi asiakkaale että tämä tuote mitä olet ottanut 15kpl, ei ole se mikä on tarjouksessa... Tosin olen tällaisenkin tapauksen nähnyt pari kertaa. Eipä ne kassat varmaan isossa marketissa edes ole perillä tarjouksistaan.

Taas yksi, joka ei todellakaan tajua että asioi valtavan kokoisessa kaupassa, jossa on valtavasti tuotteita ja erilaisia tarjouksia. :D Kassahenkilö ei mitenkään voi muistaa/tietää joka ikistä tarjousta ja joka ikistä tuotetta eikä se ole hänen tehtävänsä. Se on järjestelmän tehtävä.

Jos mä olisin siellä esimiehenä, niin ne kaikki 10 tarjousta liimattaisiin fläppitauluun siihen kassalle. Sen jälkeen se kassa tietää ne.

Lisäksi tietävät vuoron päätteeksi hakea niiden mukaan ne umpeutuvat tarjoukset pois. Kun tuntuvat nekin unohtuvan sinne.

Sinkkumies

Vierailija
66/66 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin ohjelman joka automaattisesti tekee koosteen tarjoustuotteista ja itse tulostaa ne ennen vuoron alkua -jokaiselle- kassalle vietäväksi.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi