Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä syötte yleensä äitien- ja isänpäivänä?

Vierailija
25.03.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi niin, saa olla lounaspöydässä vaikka yöpaidassa ja villasukissa.

Vierailija
2/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä ravintola mihin voi ottaa lapset mukaan. Ollaan aina vaihdettu paikkaa.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy etten ravintolassa on yksinkertaisesti se että muulloin on parempi palvelu kun sikaruuhkaisessa ravintolassa jonne kaikki urpot rynnii yhtä aikaa. Sitten ollaan niin tuuheita kun ollaan oikein oltu ravintolassa syömässä.

Parempaa palvelua ja ruokaa saa muulloin kun ruuhkahuippuna.

Järkevämpää viettää juhlahetkiä ravintolassa muina aikoina.

Vierailija
4/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä missä nro 11 syö mutta tuollaisissa ravintoloissa ei onneksi tarvitse käydä

Vierailija
5/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai syökö 11 jossain RAXIN PIZZAPUHVETISSA...hehheh!

Vierailija
6/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jossain ravintolassa. Hampurilaisellakin on käyty :) Ei kaiken tarvi olla aina niin kliseen omaista!

Vierailija
7/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi viime isänpäivänä anoppilassa enkä tykännyt yhtään. Anopin ruuat on kamalia...väkisin yritin jotain lautaselle ottaa.

Vierailija
8/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsutaan mun äiti miehensä kanssa syömään.

Vierailija
9/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla kaikenlaista hyvää ainakin mun mielestä. Lapsille oli oma pöytänsä josta sai valikoida. Jälkkäriksi kahvia, teetä, limsaa, mehua, täytekakkuja, kuivakakkuja, makeaa piirasta oisko ollu jotain vadelmapiirasta, jäätelöpöytä jossa oli neljää eri jäätelöä joka oli lähinnä lapsille tarkoitettu. Mutta mies sen kun ärhenteli kokoajan ja kun pääsimme autoon valitti kun oli niin pahaa ja mautonta ruokaa. Niin eihän siellä mun mieleenkään kaikki ollut, mutta yritin käyttäytyä silti asianmukaisesti. Mieheni osaa kyllä aina käyttäytyä paikassa kuin paikassa hyvin. Ei nyt tuolla mitään kovaan ääneen sanonut mitään mutta naamasta paistoi läpi miten tympääntynyt hän oli.

Vierailija
10/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta loppuun. Jos haluaisin ravintolaan esim äitienpäivänä saisin senkin itse hoitaa... Mies on todella huono huomioimaan muita kuin itseään tällaisessa. :(

Vierailija
11/11 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isänpäivänä miehen vanhemmilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi