Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin ja nyt pelkään iltaisin sekä öisin omassa kodissani :(

Vierailija
30.04.2017 |

Mielikuvitus on aina ollut vilkas ja pimeän tullen se riistäytyy käsistä! Telkka on päällä ja joka huoneessa valot.. suihkuverho auki ja kaappien ovet kiinni! Nukkumaan käyminen on vaikeaa nyt, kun ei ole selkää jota vasten painautua ja hädin tuskin uskallan sammuttaa pöytälamppua. Ottaisin mielelläni kissan tai parikin, jotta öiset äänet voisi pistää lemmikkien piikkiin, mutta lapseni on allerginen ...

Silloin kun lapset ovat luonani on vähän helpompaa.. ja samalla vaikeaa, kun yrittää olla näyttämättä lapsille että äiti pelkää, Omassa kodissa. Mörköjä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:-( kirjoitti:

Toivottavasti teidänlaisillanne skitsoilla ei oikeasti ole lapsia. Periytyy pian heille raukoillekin se sairaus tai ainakin lapsilla on todella raskasta, kun oma äiti pelkää vainoharhaisesti jokaista mahdollista ääntä kuvitellen sen olevan vähintään mielisairas moottirisahamurhaaja tai joku psykoosin aiheuttama hirviö.

Suuri osa ihmisistä pelkää pimeää enemmän tai vähemmän. Ei siinä ole mitään terapoitavaa, jos kuitenkin pystyy elämään normaalisti. Itse esim.voin käydä vessassa yöllä sytyttämättä valoja,mutta en kyllä mielelläni lähtisi yksin haahuilemaan pilkkopimeään taloon sen enempää.

On myös ihan yleistä ja normaalia että stressi voi pahentaa noita pelkoja,kun mieli käy ylikierroksilla(esim.eron sattuessa).

Eikä se taloon tunkeutuminenkaan nyt niin harvinainen tapahtuma ole,itsekin olen löytänyt alastoman vieraan miehen kylpyhuoneestani. Oli mennyt kännissä väärään osoitteeseen.

Miten se muka edes pääsi sisään se alaston mies?

Vierailija
42/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä oikein vaivaa? Aikuiset ihmiset pelkää pimeätä ja jokaista kolinaa.

Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Että lapset ei opi tuota käytöstä teiltä.

Aikuisella ihmisellähän ei saa/voi olla fobioita?

Ymmärrän fobian jos se tulee syystä. Esim. joku on oikeasti murtutunut kotiisi ja olet herännyt siihen että joku raiskaa. 

Mutta se että mitään ei ole edes tapahtunut niin en ymmärrä. Kun ei puhuta asiasta mitä ihminen pitäisi muuten pelätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä ikäänkuin käänteisenä, jos liikun ulkona yöaikaan, minua arveluttaa kulkea valaistuja teitä pitkin. Jos vieressä kulkee metsäreitti suuntaankin oitis sinne, pimeässä on turvallisempaa. Eihän kukaan näe minua siellä, valaistulla reitillä taas olen kuin tarjottimella ties mille raiskaajille tai murhamiehille.

Metsässä ei ole pelättävää, taajamassa on hyvin pieni mahdollisuus törmätä niin suuriin eläimiin että niistä olisi minulle harmia. Ihmisiin taas mahtuu monenlaista menijää. Mutta minä olenkin pikkupaikasta kotoisin. Kotona en pelkää.

Vierailija
44/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui pelot, kun taloon tuli pikkuinen koira. Mies työmatkoilla usein ja yöt jotka olin yksin lasten kanssa kotona meni aina torkkuessa. Aamulla sitten rätti poikki väsynyt.

Kertoo muuten aika paljon siitä, miten turvattomiksi me naiset olomme koemme. Yksi syy varmaan kaikki rikossarjat ja -elokuvat. Uhreina yleensä naisia ja/tai lapsia.

Vierailija
45/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkää mitään näitä pekoja päin pitää aina mennä. Mutta uhkailut ja stalkkaamiset reippaasti tallenteille ja 112 tai poliisi joka kerta . Ihan siksi että valtion tehtävä on suojata kansalaissen koskemattomuutta.

Tämä reaktio on myös itseänne varten että ette anna kohdella huonosti ja teoista tallennettuina viranomaisille jää aina jälki.

Vierailija
46/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla sun luokse lieventämään pelkoa. Mulla on 19,5cm kukko.

Vierailija
47/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pelkää mitään näitä pekoja päin pitää aina mennä. Mutta uhkailut ja stalkkaamiset reippaasti tallenteille ja 112 tai poliisi joka kerta . Ihan siksi että valtion tehtävä on suojata kansalaissen koskemattomuutta.

Tämä reaktio on myös itseänne varten että ette anna kohdella huonosti ja teoista tallennettuina viranomaisille jää aina jälki.

Älkääkä välittäkö jos poliisi kiukkuaan kun tuotte noita heille. Se on oikeutenne ja sanotte vaan että teillä on oikeus jättää ilmoitus ja saada tutkinta. Poliisilla ei saa olla mustia listoja vaikka veisitte sata noita ilmoituksia on heidän palkallinen tehtävä ne tutkia.

Pitäkää aina pää pystyssä puolenne. Tämän maan edestä taisteltiin että saamme elää turvassa jokainen ! Kaikille turvallista oloa!

Vierailija
48/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on just nukahtamassa kuuluu outoja ääniä ja säpsähtää hereille. Esim herää siihen kun joku kuiskaa korvaani oman nimeni.

Vierailija
49/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääkä välittäkö jos poliisi kiukkuaan kun tuotte noita heille. Se on oikeutenne ja sanotte vaan että teillä on oikeus jättää ilmoitus ja saada tutkinta. Poliisilla ei saa olla mustia listoja vaikka veisitte sata noita ilmoituksia on heidän palkallinen tehtävä ne tutkia.

Pitäkää aina pää pystyssä puolenne. Tämän maan edestä taisteltiin että saamme elää turvassa jokainen ! Kaikille turvallista oloa!

Poliisin työtä ei todellakaan ole juosta jonkun valitusten perässä. Onneksi ne ei juoksekkaan vaan laittaa sen mappi ö:hön

Vierailija
50/50 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin työtä ei todellakaan ole juosta jonkun valitusten perässä. Onneksi ne ei juoksekkaan vaan laittaa sen mappi ö:hön

Poliisin tehtävä ei ole käydä oikeutta, vaan tutkia. Ellei tutkita niin se on virkatehtävien laistamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi