Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu törmännyt mieheen, jolla lapsia ja hän ei uudessa suhteessa halua mitään yhteistä?

Vierailija
30.04.2017 |

Olen ollut 8 vuotta miehen kanssa joka nyt 40+. Hän ei ole halunnut muuttaa yhteen, koska kuulemma tulee ongelmia jos hän kuolee ja lapset ei saakkaan täysin hänen perintöään. Haluaa pitää siis kaiken erillään, että on sit helpompi heille. Ei voida siis ikinä ostaa yhteistä asuntoa, kun hän haluaa jättää asuntonsa lapsilleen, ja se olis ongelma kun mä asuisin siinä, ja kun ei olisi sit yksin hänen. Tavaratkin kuulemma voi sit mennä vääriin käsiin ym. Onko tämä yleistäkin parisuhteessa, joissa lapsia ed.parisuhteista? Itselläni ei ole lapsia. Mitenkähän paljon se olisikaan vaikeuttanut kaikkea....
N.40+

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän miestä ja toimisin samalla tavalla. Miksi lesken pitäisi päästä hyötymään omaisuudestani ja lapset jäisivät maksajiksi? Etenkin kun on perittyä omaisuutta jonka halutaan pysyvän suvussa.

En tiedä olenko se vaan minä, mutta kuulostaapa hirveältä jos tätä leskeä ei millään tavalla lasketa sukuun kuuluvaksi.. Tai siis onko hän miehen eläessäkin vain ollut joku ulkopuolinen joka vaan ei saa hyötyä mistään! Ei oteta suvun kesämökillekkään mukaan sitä, ettei pääse meidän laiturista uimaan! Huh, no enpä haluaisi olla tuossa suhteessa.

Miten kesämökin uintireissu liittyy mitenkään suurempiin omistuksiin? Jos olen perinyt vanhemmiltani esim. asunnon ja haluan sen menevän edelleen perintönä lapsilleni, miksi lesken pitäisi päästä siitä osille? Siltä osin totta, että uusleski ei kuulu mitenkään siihen sukuun, josta asunto on tullut perinnöksi. Jokainen hommatkoon tai periköön oman omaisuutensa jos rahan perässä niin kovasti ollaan. Näitä ahneita naisia nykyään riittää kyttäämässä varakkaita eronneita ja leskiä. Pitäkäähän miehet varanne!

Vierailija
62/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän miestä ja toimisin samalla tavalla. Miksi lesken pitäisi päästä hyötymään omaisuudestani ja lapset jäisivät maksajiksi? Etenkin kun on perittyä omaisuutta jonka halutaan pysyvän suvussa.

En tiedä olenko se vaan minä, mutta kuulostaapa hirveältä jos tätä leskeä ei millään tavalla lasketa sukuun kuuluvaksi.. Tai siis onko hän miehen eläessäkin vain ollut joku ulkopuolinen joka vaan ei saa hyötyä mistään! Ei oteta suvun kesämökillekkään mukaan sitä, ettei pääse meidän laiturista uimaan! Huh, no enpä haluaisi olla tuossa suhteessa.

Miten kesämökin uintireissu liittyy mitenkään suurempiin omistuksiin? Jos olen perinyt vanhemmiltani esim. asunnon ja haluan sen menevän edelleen perintönä lapsilleni, miksi lesken pitäisi päästä siitä osille? Siltä osin totta, että uusleski ei kuulu mitenkään siihen sukuun, josta asunto on tullut perinnöksi. Jokainen hommatkoon tai periköön oman omaisuutensa jos rahan perässä niin kovasti ollaan. Näitä ahneita naisia nykyään riittää kyttäämässä varakkaita eronneita ja leskiä. Pitäkäähän miehet varanne!

Juu jokainen saa olla suhteessa missä kytätään ja varotaan koko ajan ettei itse joudu antamaan mitään, mutta minä en olisi. Miksi ihmeessä olisin miehen kanssa joka koko ajan kuvittelee että vain odotan hänen kuolemaansa jotta saan vietyä lapsilta perinnön? :D ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu jokainen saa olla suhteessa missä kytätään ja varotaan koko ajan ettei itse joudu antamaan mitään, mutta minä en olisi. Miksi ihmeessä olisin miehen kanssa joka koko ajan kuvittelee että vain odotan hänen kuolemaansa jotta saan vietyä lapsilta perinnön? :D ei kiitos.

Eihän sinun tarvitsekaan olla, sen kun et ole, sekin muuten kertoo jo jotain... Näitä naisia/miehiä kuitenkin on olemassa ihan riittävästi vaikket juuri sinä heihin kuuluisikaan.

Vierailija
64/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on peluri.

Vierailija
65/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun tarvitsekaan olla, sen kun et ole, sekin muuten kertoo jo jotain... Näitä naisia/miehiä kuitenkin on olemassa ihan riittävästi vaikket juuri sinä heihin kuuluisikaan.

Varmasti, mutta ihmettelen aloittajan koko suhdetta, mies selvästi kuvittelee apn olevan rahojen perässä ja ap vain jatkaa suhdetta. Kummallista.

Vierailija
66/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vastaavanlainen suhde noin 5 vuotta. Mies halusi pitää elämänsä ja lapsensa  erillään omastani. 

Hän ei tosin puhunut mitään taloudellisesta puolesta, se tuskin oli ongelma, halusi vaan elää itsensä ja lastensa kanssa ja tapailla silloin kun hänen aikatauluihinsa sopi. Olimme silti peräti kihloissa (hänen aloitteestaan).

Suhteessa oli paljon muutakin ongelmaa liittyen mm.puhumattomuuteen ja etäisyyden pitämiseen, kuitenkin suhde päättyi vasta kun hän sai sanottua, että ei halua kanssani asua lasten kanssa tai edes sitten kun lapset eivät enää asu kotona. Nykymuodossa hän olisi ollut valmis jatkamaan. 

Yhteisistä vuosista huolimatta tunsin itseni lähinnä tunkeilijaksi hänen perheessään johon kuuluvaksi minua ei koskaan laskettu.

Miten nuo sinun suhteen muut ongelmat liittyvät tähän tapaukseen?

Vierailija
67/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenny kirjoitti:

Olet kakkossijalla miehen elämässä. Nainen,jonka luo voi tulla/mennä ilman velvotteita. Mieti sitä. Minä en aikaani tuollaiseen mieheen tuhlaisi. Rakkaus taitaa olla yksipuoleista?

Perustele?

Vierailija
68/68 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä tätä. Miksi se naimisiinmeno tai talonomistus määräisi, mitä sukua on. En omista yhtään sukumme mökeistä enkä peri niistä mitään, silti saan käyttää. Kenestäkään pariskunnista en tiedä, omistavatko mitään yhdessä vai erikseen. Vanhemmista pareista, jotka on säilyttäneet omat asuntonsa, en tiedä montako yötä ovat yhdellä asunnolla ja montako toisella. Varmaan sen mukaan kuinka sattuu huvittamaan. En tiedä onko heillä testamenttia. Sukujuhlissa ovat olleet yhdessä ja vakiintunut pari jo monta kymmentä vuotta, kyllä sukuun lasketaan.

Keneltä se on pois jos toinen vaikka välillä on maaseutuasunnolla kalastamassa, ja toinen viettää kaupunkiasunnolla teatteriviikonloppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän