Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää "apua, alkkarien saumat näkyy" on vähän sama kuin "apua ostin vessapaperia ja nyt se saa tietää, että käyn paskalla"

Vierailija
30.04.2017 |

Sori nyt vaan, mutta en ymmärrä mitä pahaa on siinä, että alushousujen saumat näkyy läpi housuista. Mitä väliä? Kuka sun persettä kyylää koko ajan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyylään KOKO AJAN, mutta jos saumat ei näy, ei kiinnosta. Suksi  mihin lystäät.

Vierailija
22/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyylään. Ainakin jos se caboose on hyvä. Alkkarien erottuminen on pieni pethymus koska sehän kertoo että on alkkarit.

M

Taas yksi syy käyttää niitä alkkareita!

Niin, suomalaisnaisen tärkein elämäntehtävä on tuottaa pethymyksiä.

M

Muuta Venäjälle!

Ei tartte. Kerron syyn vitsin muodossa;

Mitä eroa on venäläisellä katuhuoralla ja nuorella suomalaisnaisella?

Venäläinen katuhuora pukeutuu tyylikkäämmin.

Monen nuoren suomalaistyttelin kohdalla se ei edes ole vitsikään...

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää rumalta. Se on se syy. Kyllähän kaikki tietää, että alushousut on, mutta pakkoko niitä on muille näyttää, jos on vaihtoehtoja?

Vierailija
24/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella selviää, miksi naiset eivät tee keksintöjä ja johda yrityksiä. Alkkarit on tärkeintä.

Vierailija
25/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkkarien saumat näkyy kaikelle kansalle, on kyllä aika ostaa uudet ja sopivan kokoiset päällysvaatteet.

Vierailija
26/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään ole noloa että käyttää rintsikoita, mutta en halua käyttä paitoja joista ne kuultavat läpi. En myöskään halua että häpykarvoitus tunkee housujen tai hameiden lävitse tai uikkarista ulos, vaikka sekin on ihan luonnollista. En piereskele muiden lähellä, vaikka se on luonnollista. En käy kakalla vessan ovi auki... Ja ei, en häpeä ostaa vessapaperia, vaikka en ole kiinnostunut alkkareita esittelemään.

PS: Käytän joko stringejä tai olen kokonaan ilman, koska muut alushousumallit eivät sovi päälleni. Stringit istuu hyvin kun ostaa oikean kokoiset, eikä takapuolenikaan ole kakkainen, koska huolehdin hygieniastani.

PPS: Saatte te muut esitellä alkareita. Ei se minua haittaa.

Vierailija
27/27 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset haluaa olla niin sileitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi