Kuinka pitkään olet ollut sairauslomalla tenniskyynärpäästä?
Kipu on kova ja lääkäriin menossa. Hoitotyössä olen ja käsi ei kannata kunnolla mitään raskasta ja kipu on pistävä kyynärpäässä.
Kommentit (6)
Entinen mieheni on nyt ollut ja sairastanut tenniskyynärpäätä neljätoista vuotta. Nyt se kulkee oireyhtymän nimellä ja leikattukin kahteen kertaan, että kyllä sitä saa sairastaa, kun vain muistaa tehdä juuri päinvastoin kuin lääkäri opastaa. Jopa kipsissä oli kuukauden.. Osa-aikaeläkkeellä sen takia.
Täh, luulin, että oli läppää 😐 Ei yksityisellä puolella tuollaisesta saa saikkua.
Siis ei saa saikkua.....työhön en ainakaan pysty🙄🙄🙄
3 pv, mutta en erityisemmin tarvitse kättä muut kuin tietoneen käyttöön. Eli ei tuolloin käsi vielä toiminut, mutta sain sentään vaatteet päälle. Hiukset laittoi mies.
Tenniskyynärpää ja kiertäjäkalvosinoireyhtymä minulla. Tutkittu röntgenillä, ultralla ja aiemmin keväällä magneettitutkimuksella. Ei kuulema ortopedin mielestä tarvetta leikkaukselle, lähete toiselle erikoislääkärille eli fysiatrille, liikesarjoja katsottaisiin ja lisää kai jumppaohjeita joita sain jo yli 1v sitten fysioterapeutilta.
S.lomalla olen ollut yht.3x max 2vkon pätkän. Kolmiosärkylääkkeitä reseptillä plus käsikauppatabuja.
Miettinyt terveyskeskuslääkärillä käyntiä, mitähän siellä sanottaisiin...tai sitten taas työterveyteen, särkyä ja puutumistakin on, käsivarsi ei nouse esim.sivusuunnassa lantiota ylemmäs, kys kyljellä nukkuminen haastavaa. Eläkeikään vielä lähemmäs 30v ja nimenomaan oikea käsivarsi kyseessä jota käytän koko ajan.
0 päivää.