Onko täällä muita harmaantuvia kolmi-nelikymppisiä, jotka ei värjää harmaita piiloon?
Minulla on jo harmaat ohimot ja kun kuuntelee muita, voisi kuvitella että harmaat hiukset on kauheinta mitä naiselle voi tapahtua (lihomisen jälkeen, tietysti).
Kommentit (8)
Mä oon viiskymppinen ja ihan harmaa jo. Joskus värjäilin, mutta ei jaksa enää.
Poikaystäväni alkoi harmaantumaan ennenaikaisesti teini-ikäisenä, ja nykyään 28 -vuotiaana hiuksensa ovat lähes kokonaan harmaat. Ei ole tainnut ikinä värjätä hiuksiaan.
Aloin harmaantumaan alle 30v. Nyt melkein täysin harmaa. Ja värjään. Ikä 50v.
Oon 38. Olen värjännyt tiukasti noin 5 vuotta. Nyt alan jo vähän olla sillä mielellä että näkykööt, mutta olen kuitenkin mielestäni vielä liian nuori olemaan luonnonharmaa. Noin kymmenen vuoden päästä rohkenen toivottavasti lopettaa! En ole siis ikinä muuten välittänyt koko hiusvärjäilyistä.
En kokonaan värjää. Raitoja laitan.365
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni alkoi harmaantumaan ennenaikaisesti teini-ikäisenä, ja nykyään 28 -vuotiaana hiuksensa ovat lähes kokonaan harmaat. Ei ole tainnut ikinä värjätä hiuksiaan.
Tuli mieleen Miika Nousiainen ja juuri ne harmaat hiukset ovat upeat..
Olen 50 ja harmaita on jotenkin vasta siellä täällä, vähän nuhruisen näköisesti. Joten värjään vielä, jätän värit sitten kun alkaa olla kunnolla harmaata.
No olen vanhempi, 46-vuotias ja melko paljon hopeanharmaita on jo tullut enkä todellakaan värjää piiloon, pidän niistä :) en siis värjännyt nuorempanakaan.