Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko toinen välittää/rakastaa, ellei ikinä ole näyttänyt sitä millään lailla?

Vierailija
30.04.2017 |

Yhdessä ollaan olut kohta 20v ja lapsia kolme. Seurustelun ensimmäisen puolen vuoden aikana mies näytti tunteensa, halaili, pussaili ja piti kädestä. Sen jälkeen läheisyys ja tunteiden näyttäminen loppui.
Kerran, ennen lasten syntymistä sanonut rakastavansa, mutta silloinkin oli humalassa.
Haluaa kuitenkin, että minä paijailen ja rapsuttelen nukkumaan mennessä häntä, itse ei minuun koske.
Myöskään lapsille ei ikinä ole tunteitaan näyttänyt, vauvana ja pikkulapsi aikana ei heitä koskaan oma-aloitteisesti ole syliin ottanut, ei halaillut eikä pusutellut.
Voiko näin tunnekylmä ihminen kuitenkin välittää, vaikka ei sitä mitenkään osoita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta veikkaan että miehesi on uskollinen viimeiseen pisteeseen asti. Sellaset tunteelliset lirkuttelijat on niin nähty. Hetken päästä lirkutellaankin seuraavalle, ollaan niin tunteiden vietävissä.

Entäs, jos joku nainen tulee rapsuttelemaan miestä ja lirkuttelemaan sille? Onko uskollisuus yhä yhtä taattu?

Vierailija
22/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap:n mies on muuttunut joksikin aspergeriksi, jos alussa on näyttänyt tunteitaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on aivan samanlainen. Hän kyllä vaihtaa auton renkaat ja siivoa pihaa, mutta asioistani hän ei oikeastaan ole yhtään kiinnostunut.

Uskoisin, että tämä johtuu kotikasvatuksesta ja miehen mallista. Miehen kotona on aina painotettu vastuuntuntoa, työntekoa ja ahkeruutta. Spartalainen malli. Mutta tunteet ja elämästä nauttiminen ovat sivuseikkoja.

Itse kaipaisin aika ajoin hellyyttä, kauniita sanoja ja yhteistä aikaa. Kun olin esim. kerran matkoilla muutaman päivän (tämä tapahtuu hyvin harvoin että olen poissa kotoa) niin mieheni ei kertaakaan viestittänyt eikä kysynyt miten menee. Matkoilta palattuani sama juttu. Hyvä, että tervehti ja ei yhtään kysymystä, että mitä tein matkoilla ja että oliko mukavaa. Jääkaappi ammotti kotona tyhjyyttään. Olisi kiva, että edes pienillä eleillä osoittaisi jonkinlaista välittämistä. Mutta ilmeisesti hän ei oikeastaan ole kiinnostunut. Mieheni ei itsekään tykkää kun kyselen hänen asioistaan. Joten olen vuosien aikana oppinut olemaan paikka paikoin hiljaa.

Tämä tunnekylmyys saa kyllä minut aika ajoin raivon partaalle ja olen neuvoton. En kuvittele ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolen ja avioero ei houkuttele. Toisaalta koen tämän käytöksen loukkaavana.

No sinun tapauksessahan se ruohon vihreys ei ole kuvitelma vaan tosiasia. Siis tietysti on toisia miehesi kaltaisia tapauksia, mutta on paljon myös toisenlaisia. 

No näin se taitaa olla. Ja se tekee minut hyvin surulliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän