Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset käyttää String mallisia alushousuja?

Vierailija
30.04.2017 |

Mikä niistä tekee niin suositut mallit? Niitä käytetään todella paljon tiukkojen jumppatrikoiden alla, Juoksutrikoiden kanssa, tiukkojen farkkujen kanssa ja kesällä kesämekon kanssa? Avopuolisolla 42v ainakin 30 Stringit ja muutamat hipsterit/ tait kuukautisten ajaksi. Kertokaapa naiset lisää...

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa perustelemasta stringienne käyttöä rajojen näkymisellä ja sillä että tuntuvat hyviltä. Markkinoilla on jo kauan ollut saumattomia alkkareita joissa ne rajat ei näy. Voi pyhä yksinkertaisuus...

Silti nämä saumattomat alkkarit tuntuu ärsyttäviltä pyllynposkilla. Ne saattaa rullautua ja niitä joutuu asettelemaan.

Ne rullaantuu ja silloin näkyy housujen läpi. Stringit on ainoa vaihtoehto mulle. En ymmärrä miksi jotkut naiset ovat niin raivokkaasti stringejä vastaan, ketä kiinnostaa mitä muilla on päällä. Mulle ne tuntuu paljon mukavavimmilta kuin muun malliset.

Omistatko timmin & treenatun pepun jossa Stringit näyttää hyvälle? Ei kai iso/leveä peppu??

Vierailija
62/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän niitä tiukkojen housujen kanssa, ettei näy saumat läpi. Ei ne minusta ole mitenkään epämukavat, jos nyt ei mitenkään mukavatkaan. Kun ne ovat oikean kokoiset niin ei ne tunnu mitenkään.

Tarkoitat varmaan tiukkoja urheilutrikoot ja valkoisia/mustia tiukkoja housuja??? Vai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Yök mitkä housut.

Miten niin Yök? Onko sitten hyvä kun tiukoista housuista näkyy rumat ALKKARIRAJAT???? Se vasta mun mielestä on karmea näky: D

Muut voivat käyttää niitä. Minä en halua käyttää. En käytä tiukkoja housuja.

Vierailija
64/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....

65/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mukavia, ei ehkä niin kauniita, mutta peruskankaisia alushousuja (oisko hipsterit?, ei mummot). Sitten kun ne loppuu niin alan käyttämään samanlaisia pitsisinä ja sitten viimeisimpinä sellaisia pitsisiä, jotka on takaa hyvin stringimäiset. Näillekkin kai omat nimensä. Kankaiset, "normaalit" alushousut on mulle mukavimmat, mulla on isot häppärit niin ne imee sisäänsä tiukimmat pitsisethärpäkkeet ja saan koko ajan olla asettelemassa niitä paikoilleen. Todella epämukavaa! En todellakaan ala miesten takia pukeutumaan eritavalla ja oma mies pitää mua seksikkäänä, vaikka pidän "normaaleita" alushousuja. 

N23 

Vierailija
66/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen on määrännyt, että alushousujen rajat eivät saa näkyä farkkujen tai muiden päällyshousujen läpi? Jos tuo nyt on niin kamalaa, niin ostakaa numeroa suuremmat päällyshousut. Ovat muutenkin mukavammat, kun eivät kiristä eivätkä hinkkaa. Alakerta tuulettuukin paremmin päivän kuluessa.

Vierailija
67/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa perustelemasta stringienne käyttöä rajojen näkymisellä ja sillä että tuntuvat hyviltä. Markkinoilla on jo kauan ollut saumattomia alkkareita joissa ne rajat ei näy. Voi pyhä yksinkertaisuus...

Silti nämä saumattomat alkkarit tuntuu ärsyttäviltä pyllynposkilla. Ne saattaa rullautua ja niitä joutuu asettelemaan.

Ne rullaantuu ja silloin näkyy housujen läpi. Stringit on ainoa vaihtoehto mulle. En ymmärrä miksi jotkut naiset ovat niin raivokkaasti stringejä vastaan, ketä kiinnostaa mitä muilla on päällä. Mulle ne tuntuu paljon mukavavimmilta kuin muun malliset.

Omistatko timmin & treenatun pepun jossa Stringit näyttää hyvälle? Ei kai iso/leveä peppu??

Mulle on aivan sama miltä mun perse stringeissä näyttää. Tärkeintä ettei näy rajat.

Vierailija
68/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ovat bakteeripesiä. Lähes sama kuin kantaisi mukanaan wc-paperia peräaukon lähellä. Se haju, minkä polyesteristringit imee itseensä (kuntosalilla 😬 niin mukava hikoilla) on a i n a kamala. Peppuvaon hiki! So sexy? No.

On olemassa huonosti istuvia pikkareita, se on tosi. Kutsuimme siskoni kanssa niitä rakohousuiksi, jos änkesivät peppuvakoon ryttyyntyneenä. Mutta on myös lahkeestä ohuita, hyvinistuvia pikkuhousuja, jotka eivät näy. Jos haluaa, että alushousut eivät näy, silloin hipster-housut, jossa lahkeet ovat pidemmät, ns suorat, eivät mene pakaran päälle, vaan alle. Ja erittäin tärkeä on, että - siis mikä sen nimi on- no se johon esim side kiinnittyy - on kunnon kokoinen, hyvin suunniteltu. Ei epämääräinen vinoneliörytty kaameine, paksuine 'klitoris-saumoineen'.

Tämä string-muoti on kuin mikä muu tahansa, sitä on turha puolustella sillä, että niiiin mukava yllä. Voi käyttää, mutta tunnustettava tosiasiat.

Niinkuin aikaisemmin puolusteltiin silikoni-implantteja 'ihan vain itseni takia' (ja asui varmaan autiolla saarella, joo).

Stringit näkyvät ihan samalla lailla vaaleitten kesähousujen alta, kuin muut pikkuhousut - jos ovat näkyäkseen. Saumat, joka kokoontuvat häntäluun kohdalle, näkyvät, jos ei ole yläosa sellainen, että peittää.

Mielummin kesällä ilman aluhousuja? Kuukautiset/mahdollisesti alkamassa, ovat toinen juttu.

Vierailija
69/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringi/trikoohullu taas vauhdissa. Työnnä ne stringit sinne hanuriisi ap.

Vierailija
70/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miesvittua voit tulla nuolee

Vierailija
71/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP...

Vierailija
72/95 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
73/95 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

........  (  Y  ).........

Vierailija
74/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee että kevät tullut Suomeen kun monilla naisilla näkee jo stringejä housujen alla....ei ne ole huomaamattomat kun oikein seuraa/katsoo oikein :)

Vierailija
75/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävellessä perseposket heilahtelee mukavasti.

Vierailija
76/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP...

Vierailija
77/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pylly kuosissa, toimii. Jos ei niin kandee ottaa toisenlaiset..

Vierailija
78/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP...

Ei enää kiitos, RIITTÄÄ JO.

Vierailija
79/95 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus 90-luvulla samalla työpaikalla nuori nainen joka käytti aina stringejä.Ei siinä mitään,mutta pukukaapilla se ärsytti.

Kyseessä oli tehdas ja pukukaapit tiiviisti vierekkäin niinkuin uimahalleissa.

Yleensä nuoremmat naiset ainakin(minäkin vaikken ihan nuori enää ollut) vaihtoivat pitkikset tai hameen seisaaltaan,jos kummallakin puolella kaapeilla oli porukkaa,niin että tosi ahdasta.

Mutta eihän tämä leidi voinut,kun persevako olisi loistanut kuin herran aurinko.Aina piti istua siihen penkille,ja me vanhemmat siinä ympärillä taiteiltiin vaatteidemme kanssa miten parhaiten taidettiin.En minäkään nyt vanha ollut,nelikymppinen.Jaksoin vallan hyvin vaihtaa vaatteet seisoaltani,mutta nauratti kun tiesi miksei neiti voinut seisaaltaan housujaan vaihtaa.

Onko tällainen muoti nyt kovin järkevää tässä tapauksessa.Muutenkin hän oli hyvin hoikka,sellaista malliainesta,eikä syönyt kahdeksan tunnin aikana oikein mitään.Appelsiinin tms.Kerran sitten pyörtyikin kesken työpäivän.

En tiedä,kuinka korkealle on kohonnut meidän tavallisten tehtaanmuijien rinnalla,opiskeli nimittäin.

Vierailija
80/95 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP