Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minulle annetaan aina ravintolassa automaattisesti salaatti ja miehelle pihvi?

Vierailija
30.04.2017 |

Mies on kasvissyöjä ja minä pidän pihvistä. Annetaanko minulle salaatti automaattisesti siksi että naisen kuuluisi närppiä naisellisesti salaattia ja miehen kiskoa miehekkäästi pihviä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks et sukupuoli-odotukset, patriarkaatti, vuosikausien sorto ja kaikki!!!!!!!

Vaikutat rasittavalta ihmiseltä, ap. Kuka saa tollasestakin ongelman? Ehkä sen tarjoilijan kannattaa veikata ennemmin noin päin, niin menee oikein reilusti suurimmassa osasta tapauksia. Varmaan ymmärrät tämän itsekin? Ei se vois ymmärtää, et sen kerran kun meneekin väärinpäin, tulee tällainen show.

Vierailija
22/22 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan itse miehen kanssa omat annoksemme ja usein tarjoilija joka tuo ruoat on eri kuin tilauksen ottanut. Mieat tilaa aina pihvin tai jotain hampurilaismättöä ja minä usein salaatin tai pihvin salaatilla tms.vehnavammainen kun olen. Mutta en muista että koskaan tuota salaattia olisi vain työnnetty eteeni vaan aina kysytään että "kummalle tuli tämä salaatti" tms. En tiedä missä ravintoloissa sina ap käyt mutta näin meillä Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla