Mies ei anna minun olla vapautunut ja riidellään jatkuvasti oikeasta ja väärästä
Miehen mukaan on väärin, että nainen on seksuaalisesti vapautunut. Jäin kiinni itsetyydytyksestä ja mies moitti minua eikä hän siedä tekoani. Olen yrittänyt ymmärtää miestä, koska hän on saanut ankaran kasvatuksen kotona mutta en pidä siitä kun hän määräilee minua. Teinkö väärin? Tarkoitus oli yllättää mies, mutten sinne asti päässyt kun hän yllättäen tuli aiemmin töistä kotiin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ite sä sen lestan nait.
Ei ole lesta
Miksi sit oot tuollaisen miehen kanssa. Olette liian erilaiset. Se ei tule muuttumaan, ja ainoa joka sopeutuu olet sinä, sinusta karsitaan sulle ominaisia ja tärkeitä asioita.
No lakkaat tietysti moiset likaiset puuhat ja vastaisuudessa muistat kysyä mieheltäsi luvan jokaiseen hengenvetoon. Niin se avio-onni kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite sä sen lestan nait.
Ei ole lesta
Musu?
Koita selittää miehelle, että masturbaatio on normaali osa ihmisen seksuaalisuutta. Nuorenahan se on todella tärkeää: turvallinen ja rauhallinen tapa tutustua omaan seksuaalisuuteensa, vartaloonsa ja kaikkeen siihen mistä pitää (ihmiset ovat yksilöitä). Ja tuo koskee molempia sukupuolia. Ei se ole mitenkään erityisen "vapautunutta", vaan osa elämää kuten seksuaalisuus yleensäkin.
Et ole tehnyt mitään väärää, eikä miehesikään. Hän vain reagoi sen mukaan millaiseksi hänet on kasvatettu. Kannattaa muistaa, että ahdasmielisyydestä voi myös oppia pois, ja kannattaakin, koska elämästä tulee hauskempaa.
Voi olla, että välillänne on jotkut valtavat kulttuurierot jotka vaikeuttavat tilanteen selvittämistä. Mutta vain vaikeuttavat, eivät estä. Kerro ja näytä miehelle mitä teit, mitä haluat hänen tekevän, masturboikaa yhdessä, jutelkaa. Ihan rauhassa.
Koitit yllättää miehen? Niiku siis millä? Minne et kerenny?
Vierailija kirjoitti:
Koitit yllättää miehen? Niiku siis millä? Minne et kerenny?
Tulee mieleen se vanha tarina, jossa vaimo aikoi yllättää puolisonsa tekemällä jääkaappiin valmiiksi voileipiä, voitelemalla itsensä kauttaaltaan öljyllä, asettuvansa viettelevästi lattialle alasti ja voideltuna odottamaan. En muista kävikö siinä onnellisesti vai ei. Legendaarinen ketju. Oletti miehen tulevan heti himosta hulluksi, kun näkee vaimonsa näin laittautuneena.
Ite sä sen lestan nait.