Lupasin antaa miehelleni joka päivä jos hankkii meille okt:n
Ja nyt mies tutkii talopaketteja! Oi, meillä on pian oma talo!
Kommentit (48)
Eikö ap:llä oikeasti ole parempaa tekemistä kuin keksiä näin paskoja provoja?
Oispa itsekin noin tyhjäpää, olisi elämä niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:llä oikeasti ole parempaa tekemistä kuin keksiä näin paskoja provoja?
Ai mikä tässä oli privoa, onko jotenkin käsittämätöntä antaa miehelle päivittäin vai mikä xD ap
Mun mies lupasi, että siivoaa ja hoitaa kotitöitä sitten omassa talossa.
Kerrostalossa asuessamme ei tehnyt mitään!
No, nyt ollaan kohta 10 vuotta asuttu omassa kodissa, eikä vieläkään kotityöt hoidu mieheltä. Johtuiskohan siitä kun talon on vielä pankin...
Vierailija kirjoitti:
Niin MITÄ sä annat?
Tikkarin?
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä tässä oli privoa, onko jotenkin käsittämätöntä antaa miehelle päivittäin vai mikä xD ap
Teidän suhteessanne ilmeisesti on käsittämätöntä, jos mies vain sen takia etsii yhteistä asuntoa.
Säälittävä asetelma. Mies hankkii talon. Eikö sulla rahat riitä?
Mulla oli kaveri, joka perusti perheen ja mitään ei sen jälkeen osannut tehdä itsenäisesti. Mies hoiti. Nainen jäi kotiin vaikka oli viittä vaille maisteri. No, myöhemmin alkoi miehen alkonkäyttö ja väkivalta. Siinä oli avuttomana ja tahdottomana kodin vanki. Yhteydenpitokin piti lopettaa, koska mies koki sinkkukaverin uhkana.
Tästä noin 10 v. En tiedä onko nainen kuollut, koska hänestä ei ole tietoja missään. FB-profiilia ei saanut perustaa, mies kielsi.
Mutta se talo kyllä oli ihana.
Meitsivain kirjoitti:
Seksillä kiristävät naudat ovat kuvottavia.
Musta taas on ihan reilua, että nainen kertoo suoraan miten heruu pimbs. Yleensä saa arvailla ja arvailut menevät metsään
Mä hankin talon, koska mä voin. t.mies
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lupasi, että siivoaa ja hoitaa kotitöitä sitten omassa talossa.
Kerrostalossa asuessamme ei tehnyt mitään!
No, nyt ollaan kohta 10 vuotta asuttu omassa kodissa, eikä vieläkään kotityöt hoidu mieheltä. Johtuiskohan siitä kun talon on vielä pankin...
Ai saakura, tää tarvii muistaa kun oman naisen kanssa sovitaan "työn" jaosta. Enpä olisi itse hoksannut. Kiitos vinkistä! :D
Meillä on seksiä päivittäin, koska rakastamme toisiamme.
Mun mies lupasi antaa minulle joku päivä ihan muuten vaan, ilman mitään ehtoja.
Sen takia minäkin varmaan saan mieheltäni päivittäin, koska minä olen hankkinut tämän talon.
Jos hankkisitte talon puoliksi, niin kumpikin saisi joka toinen päivä? Tai jos sä ite et jaksa saada niin usein vaan esim joka kolmas päivä riittää omaa orkkua, niin ehkä 1/3 sopis teille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lupasi antaa minulle joku päivä ihan muuten vaan, ilman mitään ehtoja.
Sellasia monet miehet ovat ;)
Jos vaimo sanoisi noin, niin olisi entinen hyvin nopeasti. Ap:n mies kuulostaa melkoiselta vässykältä ja mennyt vielä naimisiin maksullisen naisen kanssa. Voi reppanaa.
Totut siihen taloon 3 päivässä ja sitten alkaa tuntua arkiselta ja viikon päästä tuntuu jo siltä, että ei kyllä huvittaisi enää antaa.
Jee.