Tyhjyyden tunne
Kaikki asiani ovat periaattessa tosi hyvin ja minun kai kuuluisi olla onnellinen, mutta silti olen koko elämäni kärsinyt tyhjyyden tunteesta. En osaa kuvailla asiaa oikein paremmin, enkä tiedä mistä se johtuu. Jotenkin minusta on vain aina tuntunut siltä, että jotakin puuttuu elämästäni, mutta en tiedä, että mitä. Onko teillä muilla tälläistä tunnetta ja tiedättekö mistä se johtuu? Miten olette selvittäneet asian ja voiko tästä tunteesta päästä eroon?
Kommentit (2)
Minulla tuo johtuu huonosta isäsuhteesta. Isäni oli alkoholisti ja välinpitämätön meitä lapsia kohtaan. Olen käsitellyt näitä asioita psykologin kanssa. Jos sinulla on tuon tunteen lisäksi alakuloa tai masennusta, niin kannattaa käydä terapeutin vastaanotolla juttelemaan. Tuo tunne saattaa johtua jostakin käsittelemättömistä traumasta, mitä et välttämättä itse edes muista.
Olet ikuinen etsijä. Opi hyväksymään tunne. Voit hetkellisesti täyttää elämän ihanilla projekteilla ym mutta koska mikään ei kestä ikuisesti tulee tuo tunne myös aina takaisin. Kunnes keksit seuraavan hetkellisen "täytteen" :)