Club-30 viikkoon 13 varaslähtö
Piti heti aloittaa uusi pino kun löysin sivulta 9 edellisen pinon jossa oli listausta... pistäkääs naiset sitten kommenttia miten tietojanne päivitetään jos saatas taas listaus aikaseksi heti pinon alkuun....
Waimo *pohjoisjaosto, plussaaaaa (0/ (0/ (0/ aaltoja*
Helmi77 *pohjoisjaosto, neilikan metsästäjä, jonottaa IVF hoitoja*
Minerva72 *pohjoisjaosta, toinen neilikan metsästäjä*
tirppa71 *pohjoisjaosto, puuhaa 2.PASin kanssa, kokeillut uusia suksiaan kerran*
Heli 71 *eteläinen jaosto, omituisia harrastuksia mm; tuttitetris, duracellpupu ja omppupallo sekä hieman mustaa magiaa*
RoseMary75 *eteläinen jaosto, valmistautuu hoitoihin, saanut ihan hyviä tuloksia, luomumahdollisuus on*
Lumivaippa75 *eteläinen jaosto, on nauttinut ainakin yhden clomikuurin bd bd bd*
LeiaK *jaosto joko läntinen tai pohjoinen, on saanut clomireseptin ja ihania luge palleroita*
SuviTuulia *ulkomaan kirjeenvaihtaja, pitävät hoitotauon*
Nuru *myöskin ulkomaan kirjeenvaihtaja, odottelee pääsevänsä puuhailemaan PASin kanssa huhtikuussa ja se on ihan pian*
SyysSäde * eteläinen jaosto, eka IVF menossa bd bd bd ja pitää myös Lassi ja Leevi-sarjakuvasta ;0)*
Maahinen76 *pohjoisjaosto, IVFn suunnitteluaika maaliskuulla*
Johanna75 *on palstoilla, mutta en nyt muista taustaa....*
Vupii *inssillä kerran onnistunut, toisen inssin piina menossa bd bd bd*
Ragazzina *eteläinen jaosto*
Leia hyvä että muitakin on jotka kokeilee suun kautta lugepalleroita. Mulle ei ainakaan vielä oo tullu huimausta eikä pahaa oloa (oon kahdesti nyt ottanut hih hih). Hyvää sinänsä on että voi pupuilla rauhassa ilman että joka paikka on siinä töhnässä. Se on oikeen himon tappaja-ainetta ;0) mutta siitä työpaikasta. Et voi koskaan huomista tietää joten hae ihmeessä sitä työpaikkaa jos tunnet, että voit siellä viihtyä. Oma hyvinvointi on kuitenkin kaiken A ja O, joten go for it!!!
Kumpikas se näistä neilikan metsästäjistä oli hiihtäny huimasti? Mun pitäs nyt tosissaan napata itteeni niskasta kiinni ja käydä siellä ladulla ennenkuin lumet on sulanu.....
Täällä on todella paljon naisia jotka tarvitsevat nyt lämpöistä halausta. Täältä lähtee kaikille kauniiden ajatusten kera ((((((((0))))))))
Pitäkää itsestänne huolta se on tärkeää!!!
Olette ajatuksissani ja kaikille huiskutus joita en nyt niciltä maininnut. Paistaa se aurinko vielä pahaisimpaankin risukasaan.
- tirppa ja hiekkahentuset pp1 -
Kommentit (22)
ja mukavaa kesäaikaa. Mun oma kello on kyllä jotenkin sekaisin tästä kellon siirrosta, mutta kaipa se tästä. Täällähän onkin paljon kuulumisia, plussapullahammasta kolottaa täälläkin ja jauhot odottaa jo kaapissa leipomista.
Tirppa, peukutukset pienten puolesta bdbdbd :) Mä katsoin muuten kanssa sitä kaviaarin syöntiä aivan kauhuissani, en ole ollenkaan varma, että olisin saanut sellaisen määrän kurkustani alas. Yöks.
Heli, hyvä, että mieli on jo parempi. Toivottavasti uusi hoito tuo sen plussan!
SanniAnniinalla ja Lumivaipalla taisi olla clomit käytössä. Samoissa mennään, mulla on kanssa eka clomikierto meneillään. Mites, onko teillä ollut oireita? Mä olen selvinnyt pienillä kuumilla aalloilla ja muutamalla yöllisellä superhikikohtauksella.
Leia, komppaan muita siinä työpaikka-asiassa! Itse asiassa mietin uuden työpaikan hakemista itsekin.
Nuru, Ihanalta kuulostaa teidän lomasuunnitelmat. Nauttikaa ja rentoutukaa ja hemmotelkaa toisianne :) Noilla eväillä kuukausi on kulunut ennen kuin huomaatkaan.
Minervalle suuret tsempit IVFään. Milloinkas teillä on sitten siirto?
Waimo, olen samaa mieltä Tirpan kanssa, käy ihmeessä kertoilemassa kuulumisia :)
Patience, tervetuloa mukaan clubiin!
Winterangel, paranemis-säteitä flunssaan. Se on kyllä kamala tauti! Mutta hyvä, että mieli on virkeä ja loma oli onnistunut.
Vupii, harmi ettei tärpännyt, tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon!
Omaan napaan kuuluu sellaista, että ensimmäinen Clomi-kierto on hieman puolenvälin paremmalla puolella, eilen kp16 taisi olla ovis, joten nyt sitten vaan odotellaan. Ultrassahan kp10 näkyi 15 mm follikkeli, mutta limis olisi voinut olla parempi. No, olen ottanut järeät aseet käyttöön ja lipittänyt greippimehua ja popsinut foolihappoa, joten toivottavasti limis on ymmärtänyt paksuuntua.
Ai niin, Tirppa, mulle voisi päivittää, että Clomit käytössä.
Mukavaa tiistaita kaikille klubilaisille :)
Toivottaa eteläisen jaoston RoseMary
HELI hienoa, että jaksat jo hieman eteenpäin katsoa *PAS* ja lupaan pyhästi tulla luoksesi nauttimaan sen plussapullan jonka leivot keväämmällä! Jospa minullakin olisi sitten tuliaisena plussapulla niin saadaankin kunnolla mässäillä.
WINTERANGEL hienoa, että loma oli onnistunut ja miehesi jaksoi hemmotella. Trust me, you earn (tulikohan oikeen) it!!!
MINERVA eihän se sumun maku mitään herkkua ole mutta kun katsoin (eilenkös se oli) amazing race ohjelmaa jossa piti syödä KILO mustaa kaviaaria niin luulisin, että mieluummin vaikka vuoden sumuja kuin mustaa töhnää....ja kyllä sitä pullahammasta kolottaa täälläkin bd bd bd
WAIMO kyllähän sitä piti siihen tutkimukseen osallistua jos ei muun vuoksi niin näkis s-hcg tuloksen onko edes kiinnitysyrityksiä ollut. Kauhistuttaa kuitenkin jo etukäteen tulos jonka saan viikon päästä tiistai-iltapäivällä. Koe otetaan silloin aamulla.... iiiikkkkkk. Ei mua ainakaan häiritse vaikka käyt kertomassa kuulumisia ja toki parhaamme teemme, jotta pääsemme kaikki toiselle puolelle jatkamaan juttuja.
SANNI-ANNIINA mun moka kun en lukenu tarkasti niitä vanhoja pinoja. Heti muistin sinut kun kirjoitit kuulumisia. Toivottavasti mun pääkoppa on ens viikolla yhteistyökykyinen ja muistan laittaa listaan nimesi. Onnea clomikiertoon. Hyvältä ultrassa ainakin näytti bdbdbd
PATIENCE tervetuloa. Saa ulkomaan kirjeenvaihtajat hetkeksi vahvistusta. Teitähän onkin jo aikamoinen joukko.
NURU kyllä se kuukausi menee nopsaan nyt kun on kuitenkin jotain mitä odottaa. Miten siellä ulkomailla, laitetaanko yksi vai kaksi kyytiläistä? Ja oikeen rentouttavaa ja ihanaa lomaa sinullekin.
LUMIVAIPPA tervehdys jälleen. Mikäs sulla olikaan tilanne? (pääkoppa taitaa kumajata tyhjyyttään)
VUPII se on kuitenkin hienoa kun luomupupuilu maistuu ;0) harmi sinänsä ettei edelliseen kiertoon tärpänny mutta jospa tähän bd bd bd
HELMI mihinkäs oot kadonnu? Ettet vaan ois eksyny ladulla.....
MAAHISELLE huiskutus (0/
LEIA joko päätit mitä teet työn suhteen? Ja peukutukset clomikiertoon bdbdbd
SUVIS joko on parempi mieli. Toivon niin. Voimahalit sulle (((((0)))))
)...( ei kummempaa kommentoimista. Jälleen siirrosta asti nippailua. Luget ei oo aiheuttanut pahaa oloa vaikka otankin oraalisesti ne. Ja meidän hoitopaikalla on käytäntö lugejenkin kanssa että loppuu positiiviseen testiin....joten ei huolta suun kautta nautittuna....
Lämpöiset halaukset kaikille ja erityisesti niille jotka tuntevat sitä tarvitsevansa. Kaunista kevättä
- tirppa ja hiekkahentuset pp3 -